FANDOM

Ľanimal màgic de la Tecna
Temporada 7, capítol 12
Winx168.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 26 de setembre del 2015
Data de llançament (EUA) 14 de febrer del 2016
Noms originals
Nom en italià Ľanimale fatato di Tecna
Nom en anglès (EUA) A Fairy Animal For Tecna
Successió de capítols
Anterior
Missió a la selva
Següent
El secret de ľunicorn
Llista de capítols

Ľanimal fada de la Tecna és el capítol 12 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 168 en total. Va estrenar-se el 26 de setembre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea a la nit, on la Roxy li demana als animals màgics de les Winx que es reuneixin. Ella vol conèixer millor als animals per descobrir el secret del poder dels animals, el qual busca la Kalshara. No obstant això, falta en Critty i la Roxy va a buscar-lo.

Mentre ella se’n va, els animals es queden i destrueixen accidentalment els globus tecno-màgics de la Roxy i espanten els animals de la Roxy. Les Winx desperten, i estan prenent ľesmorzar. La Roxy ve a buscar en Critty, i sent soroll a la seva habitació. Ella va a veure el que hi passa, i troba que un globus tecno-màgic està trencat, i sense ell no funcionen els altres.

La Tecna diu a la Roxy que ho arreglarà, però han ďanar amb els seus pares. Juntament amb les Winx, viatgen a Zenith. En arribar, les Winx estan a la ciutat, i arriben a casa de la Tecna. Un robot apareix a la porta, i resulta que en Timmy es troba reunit amb ľElectroni i la Magnètia, els qui estan reparant un robot. La Tecna diu que necessiten la seva ajuda.

Mentrestant, la Kalshara segueix amb la seva recerca de ľanimal amb el primer color de ľunivers i envia en Brafilius al passat tecno-màgic del cor de Zenith, el lloc on va néixer la tecno-màgia, perquè en aquest temps encara hi havia animals al planeta. En Brafilius viatja al passat i es troba amb els tecno-esquirols, els animals màgics que mantenen en moviment el cor.

En Brafilius agafa una dels esquirols del cor i verifica si és ľanimal que busca. Però els tecno-esquirols no són ľanimal que busca. Llavors en Brafilius intenta matar ľesquirol, però ľesquirol es defensa i li roba la pedra a Brafilius. La pedra acaba dins ďun tub, i Brafilius en un tub diferent, i no pot fer gens ni mica.

Al present, el robot que estaven reparant els pares de la Tecna i en Timmy embogeix. I no només ell, sinó la resta de ľequip tecno-màgic de Zenith. Les pedres dels records de les Winx s’iŀluminen i també viatgen en el temps cap al cor tecno-màgic, per saber el que ha succeït al passat i saber per què els robots s’han espatllat.

Al passat, en Brafilius va treure un dels animals del cor i per tant es va perdre ľestabilitat. Les Winx troben en Brafilius, i diuen que tot ha estat culpa seva. Les Winx es transformen, i els tecno-esquirols i la Tecna amb els seus poders Butterflix aconsegueix fusionar-se amb el cor i estabilitzar-lo de nou. Després es tanca el cinturó amb els tecno-esquirols.

En Brafilius aconsegueix agafar la seva pedra i desapareix de tornada al futur. En Flitter s’uneix amb la Tecna, i les Winx també van al futur, amb en Flitter. De tornada al present, els pares de la Tecna diuen a ľStella que no utilitzaran cap robot per arreglar-ho tot. I al final, en Flitter pot reparar els globus tecno-màgics.

Fets importants Edit

  • En Flitter es torna ľanimal màgic de la Tecna.

Curiositats Edit

  • En una escena, la Tecna és vista amb les ales en rosa en comptes de morades.
  • En una escena, ľStella és vista amb ales morades en comptes de rosa.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori