FANDOM

Ľarc de Sant Martí de Màgix
Temporada 7, capítol 19
Winx175.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 30 de setembre del 2015
Data de llançament (EUA) 13 de març del 2016
Noms originals
Nom en italià Ľarcobaleno di Magix
Nom en anglès (EUA) The Magix Rainbow
Successió de capítols
Anterior
El segrest de ľStella
Següent
Les Winx bebès
Llista de capítols

Ľarc de Sant Martí de Màgix és el capítol 19 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 175 en total. Va estrenar-se el 30 de setembre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en una ciutat flotant ďOppositus, on en Brafilius està sent perseguit per uns guàrdies perquè va robar un animal per veure si té ľúltim poder. Ľanimal escapa, i quan en Brafilius gairebé està derrotat, la Kalshara ve a ajudar-lo i en Brafilius verifica que aquest animal no té ľúltim poder.

La Kalshara veu que aquest animal té un collaret de la família real ďOppositus, ľagafa i deixa escapar ľanimal. Els guàrdies vénen a atacar, i la Kalshara es transforma en una àguila, agafa en Brafilius i se’n va. Mentrestant, a Dòmino, la Bloom està fent una presentació als ciutadans sobre els animals màgics.

ĽOritel i la Marion comencen la cerimònia, i la Daphne balla amb en Thoren. Però els animals màgics, com sempre, comencen a destrossar-ho tot. Més tard, la Kalshara i en Brafilius arriben fins a Graynor, on hi ha una forta màgia animal, i a més està la criatura del mantell ďarc de Sant Martí. La Kalshara vol agafar tota la seva màgia.

La Kalshara agafa el collaret que va agafar anteriorment, i agafa la criatura del mantell ďarc de Sant Martí. El cavall intenta escapar, i llança una energia. Sembla que la Kalshara ha fallat, però la màgia fosca de la Kalshara es barreja amb la màgia del llac, tanca la criatura del mantell ďarc de Sant Martí, i en el llac està a sortir alguna cosa desconeguda.

A Dòmino, la Bloom està ballant amb ľSky, fins que la Roxy ve a avisar que hi ha problemes a Oppositus i amb la criatura del mantell ďarc de Sant Martí de Graynor. Les Winx es reuneixen i es transformen, i es prepararan per viatjar cap a Graynor. A Graynor, les Winx i els seus animals veuen que la criatura del mantell ďarc de Sant Martí està presa.

Les Winx intenten alliberar la criatura del mantell ďarc de Sant Martí, però el llac està contaminat i intenta evitar que les Winx arribin a la criatura del mantell ďarc de Sant Martí. Els monstres del llac són molt potents, i la criatura del mantell ďarc de Sant Martí diu que tot és inútil, perquè els monstres del llac i ell són totalment oposats.

La criatura del mantell ďarc de Sant Martí diu que la Kalshara li ha posat un collaret, i per això no pot fer res. I la màgia salvatge s’apoderarà del control de la màgia animal. La Bloom diu que per poder evitar-ho, entraran amb el Tynix en un nou Mini-Món, el Mini-Món de ľarc de Sant Martí.

En aquest Mini-Món, els animals estan en caos. Stella parla amb un animal, però ella no ho entén. Després comença a parlar la seva llengua, i diu que ella és la reina i diu a les Winx que la segueixin. Ella explica que la màgia de la Kalshara està fent embogir ľesfera dels set colors.

La Musa i en Critty estan sofrint dolor i estan molt febles, però són els únics que poden entendre ďon arriba la màgia fosca. Ella diu que encara que estan febles i amb dolor, no tenen elecció, i intentaran salvar ľesfera. En Critty està sofrint molt, però la Musa diu que ľajudarà a continuar.

La Musa i en Critty utilitzen totes les seves forces i poders, i aconsegueixen arreglar ľesfera i solucionar el problema. La reina ľhi agraeix, i la màgia animal està de nou segura. A Graynor, el monstre desapareix, la criatura del mantell ďarc de Sant Martí és alliberada i tot torna a estar bé.

La criatura del mantell ďarc de Sant Martí vol recompensar a les Winx per la seva ajuda, i elles li pregunten quin és ľanimal amb ľúltim poder, i els dóna una resposta enigmàtica. Mentrestant, la Kalshara i en Brafilius ho estan sentint tot i obtenen en conclusió que han ďagafar els animals màgics de les Winx.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

  • Aquesta és la primera aparició de Graynor i de la criatura de ľarc de Sant Martí des de la temporada 5.
  • Aquesta és la primera aparició ďOppositus des de la temporada 3.
  • En italià i català, quan les Winx es transformen en fades Tynix, la Bloom no va dir “Màgic Winx, Tynix”, mentre que en el doblatge en anglès, ho va fer.
  • En el doblatge italià, el títol del capítol apareix com a “Ľarcobaleno di Magic”, però quan el narrador diu el títol, diu “Magix”; el títol va ser escrit incorrectament.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori