FANDOM

Ľatac dels mags
Temporada 4, capítol 13
Winx91.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 13 de maig del 2009
Data de llançament (EUA) 17 de juny del 2012
Noms originals
Nom en italià Ľattaco degli stregoni
Nom en anglès (EUA) The Wizards’ Attack
Successió de capítols
Anterior
Papa! Sóc una fada!
Següent
7: El nombre perfecte
Llista de capítols

Ľatac dels mags és el capítol 13 de la temporada 4 de la sèrie Winx Club i el capítol 91 en total. Va estrenar-se el 13 de maig del 2009 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en uns magatzems, on la Roxy es lamenta pel seu gos, Arthur. Els Mags del Cercle Negre volen el Cercle Blanc, i ataquen als Especialistes. Les Winx no volen deixar als Especialistes, però ľSky diu a la Bloom que protegeixin la Roxy i el Cercle Blanc.

Les Winx activen les ales Zoomix, i es teletransporten. Els Mags del Cercle Negre van a buscar les Winx, i en Timmy posa un localitzador a ľAnagan. La Roxy està enfadada pel que li va passar a ľArthur, i la Bloom es queda amb la Roxy mentre les Winx busquen als mags del Cercle Negre.

En Timmy i ľHèlia estan buscant ľAnagan, però els dos Especialistes cauen en un parany. Llavors la Flora salva als Especialistes, i aconsegueix lligar ľAnagan. Però ľAnagan escapa, i en Timmy lliga una corda a la cama de ľAnagan. Llavors ľAnagan deixa caure en Timmy ďun edifici, i la Tecna el salva. Però la Tecna és derrotada.

En Riven i en Brandon busquen en Duman, però es troben en Gantlos. Llavors apareixen la Musa i ľStella, i deixen en Gantlos inconscient. En Brandon parla amb ľStella, però un altre Brandon apareix i diu que ľaltre és en Duman. El veritable Brandon diu que li sap greu allò de la Mitzi i tot va ser un malentès. ĽStella el perdona, i el fals Brandon revela ser en Duman.

En Gantlos apareix, i ataca les dues Winx i els dos Especialistes. En un tren, ľOgron està lluitant contra la Layla i ľSky, fins que apareix en Nabu. Però ľOgron trenca la vara ďen Nabu, i ľSky cau del tren. En Nabu també cau del tren, però la Layla el salva. ĽSky aconsegueixen tornar a pujar al tren, i el tren arriba a Gardènia.

ĽOgron lluita contra la Bloom amb els seus propis poders, i la Bloom és derrotada. Llavors la Bloom diu a la Roxy que ha de tenir ella el Cercle Blanc, i ľOgron diu a la Roxy que es rendeixi. ĽOgron crea una tempesta, i llavors la Roxy té una visió amb la Morgana. Ella ľajuda a tenir coratge, i ataca ľOgron.

ĽOgron comença a destruir-ho tot, i llavors la Bloom utilitza el seu Believix perquè la gent cregui en la màgia. Els Mags del Cercle Negre són derrotats perquè els humans creuen en les fades, i la gent aplaudeix a les Winx. I al llogaret de les Pixies, moltes flors neixen de ľArbre de la Vida. Al final, les Winx celebren la seva victòria al bar Frutti Music.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

  • Aquesta és ľúltima aparició de les Pixies a la temporada 4.
  • Durant algunes escenes del capítol, les puntes grogues de la Roxy en el seu cabell hi faltaven breument.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori