FANDOM

Ľeclipsi
Temporada 5, capítol 16
Winx120.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 10 ďabril del 2013
Data de llançament (EUA) 3 de març del 2013
Noms originals
Nom en italià Ľeclissi
Nom en anglès (EUA) The Eclipse
Successió de capítols
Anterior
El pilar de llum
Següent
Ľull inspirador de les fades
Llista de capítols

Ľeclipsi és el capítol 16 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 120 en total. Va estrenar-se el 10 ďabril del 2013 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Solària, on la reina Lluna està amb el rei Radius mentre ell està malalt, i ľeclipsi continua. En Radius vol fer el seu treball de rei, però la Lluna diu que ha de reposar. A ľOceà Infinit, el pilar de llum és inestable i comença a entrar en coŀlapse. Mentre elles es preocupen amb això, en Tritannus escapa amb el segell del pilar i se’n va amb ľIcy, feble per ľatac de la Bloom.

La Flora, la Musa i la Tecna continuen la seva lluita contra la Darcy i ľStormy. La Flora ataca les dues bruixes, i llavors elles perceben que en Tritannus i ľIcy se n’han anat sense dir res. En Tritannus de nou utilitza els seus esclaus mutants com a escuts per impedir que la Layla intenti detenir-lo. La Layla, de seguida, pren ľespasa ďen Neptú i llança un raig en dos dels mutants, fent que tornin a la normalitat, revelant que són en Nereus i la Tressa. La Layla es posa feliç a veure’ls de tornada a la normalitat, de seguida, dóna a en Nereus ľespasa del rei Neptú, qui promet utilitzar-la per aturar el seu germà.

La Bloom, ľStella i la Layla es reagrupen amb la Flora, la Musa, la Tecna i els cosins de la Layla, però tenen problemes més grans. Si el pilar de llum cau, tota la dimensió màgica quedarà en la foscor. La Layla intenta arreglar el pilar, però els seus poders no són suficient forts. Les Winx intenten utilitzar una convergència Sirènix, però fins i tot això no funciona.

Les Selkies guardianes diuen que la llum del pilar necessita ser restablida, llavors ľStella puja i utilitza els seus poders de la llum del Sirènix per restaurar-lo. Ella junta tots els poders de llum que tenia, i aconsegueix restaurar el pilar. ĽStella queda inconscient, però desperta ràpidament quan és capturada per la Bloom i la Flora. La Darcy i ľStormy escullen aquest moment per fugir. A Solària, Màgix i als altres planetes, ľeclipsi acaba i el sol brilla de nou.

A Solària, les Winx tornen al castell, però ľStella no hi vol tornar, sentint que ara que la crisi ha acabat, els seus pares tornaran a la seva rutina habitual. Però finalment decideix tornar sola. A ľinterior, ella se’n va amb la Lluna i en Radius, qui feliciten ľStella pel seu èxit. Però a causa ďuna cosa simple, en Radius i la Lluna comencen una discussió.

La Lluna amb ràbia deixa el saló, i en Radius se’n va a les seves estances amb ràbia per la seva esposa divorciada, deixant ľStella trista. A Alfea, la Faragonda té una reunió amb la Griselda, en Palladium i en WizGiz, dient que necessiten intensificar la formació de les Winx per dominar els seus poders Sirènix si volen tenir alguna esperança de derrotar en Tritannus.

Al dormitori de les Winx, ľStella és trista perquè els seus pares encara estan en contradicció, malgrat el que havia succeït. En Kiko intenta animar-la, però acaba fent més mal que bé. La Bloom, de seguida, rep una trucada de ľSky, dient que es trobarà amb ella més tard, i ella ansiosament accepta.

La Faragonda té una trobada astral amb ľOritel, ľErendor, en Radius i en Teredor, que argumenten sobre el seu proper pla per combatre en Tritannus. ĽOritel diu que han de convocar una reunió de tota la dimensió màgica al seu castell a Dòmino, que tots accepten. A Alfea, les Winx estan confoses quan una pilota de paper apareix a la seva porta. El paper és una nota ďen WizGiz per trobar-se amb elles al llac Roca de Llum.

A Eraklyon, ľErendor està irritat perquè ľSky no hi és quan hauria ďestar complint el seu paper com a príncep, perquè en breu serà rei. La Samara diu al seu marit que no han de mantenir ľSky confinat al castell tot el temps, i no sap on es troba. La Diaspro, que ara treballa al castell, té una idea ďon està, però diu que no té autoritat per portar-lo de tornada. Llavors ľErendor fa que la Diaspro sigui un patge ďell i li ordena que busqui ľSky. La Samara diu a ľErendor que va cometre un error fent la Diaspro un patge.

Les Winx van al llac Roca de Llum, i queden horroritzades en trobar en WizGiz a les arpes ďun monstre. Les Winx són transformades, i de seguida, descobreixen que el monstre té el poder de prendre i utilitzar els seus propis encanteris ďatac contra elles. En WizGiz, llavors, diu que les Winx han de combatre foc amb foc, i la Tecna té una idea sobre això.

La Tecna utilitza un encanteri que absorbeix els encanteris ďatac de les Winx, i les altres utilitzen encanteris de defensa per desviar els atacs del monstre a ľencanteri de la Tecna. Una vegada que recoŀlecta energia suficient, llancen aquesta energia de tornada al monstre, i el monstre és destruït i llança en WizGiz a distància. La Bloom ràpidament captura en WizGiz a ľaire, i de seguida, descobreixen que el monstre era una prova ďen WizGiz. Ell diu que realment ha estat una lliçó de batalla, i han passat la prova. La Bloom recorda la seva trobada amb ľSky i ràpidament torna a Alfea per atendre ľSky.

A Alfea, ľSky es reuneix amb la Bloom i comparteixen un moment, però és arruïnat instantàniament quan un vehicle ďEraklyon descendeix i surt la Diaspro, per a gran sorpresa de la parella. Ella diu que ľSky ha de tornar al castell immediatament, però ell desafiadorament diu a la Diaspro que no rep ordres ďella. La Diaspro mostra el seu segell de patge, mostrant que ella està actuant sota les ordres de ľErendor, i ľSky abaixa el cap.

ĽSky demana disculpes a la Bloom perquè la seva trobada va ser arruïnada per la Diaspro, i a contracor, torna a Eraklyon. La Diaspro irònicament diu a la Bloom adéu abans de sortir, interiorment feliç perquè ľSky anirà amb ell i deixarà la Bloom aquesta vegada. I ľSky i la Diaspro deixen ľAlfea en el vehicle volador ďEraklyon.

Fets importants Edit

  • En Nereus i la Tressa són restaurats a les seves formes normals.
  • El pilar de llum és estabilitzat.
  • Tots els regnes s’uneixen per a lluitar contra en Tritannus.
  • El rei Erendor fa que la Diaspro sigui patge ďell.

Curiositats Edit

  • A la temporada 3, ľSky va dir que la Diaspro va ser bandejada ďEraklyon. Però, estranyament, ella va aparèixer a Eraklyon en aquest capítol, això possiblement significa que va ser perdonada per les seves accions.
  • El rei Erendor va dir que ľSky era el proper a la línia per al tron. No obstant això, a la peŀlícula Winx Club I: El secret del regne perdut, ell va ser coronat rei.
  • Aquesta és la primera vegada que en Nereus i la Tressa són vists en 3D.
  • Ara el pilar de llum no necessita del seu segell per a reactivar-lo.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori