FANDOM

Ľelecció de la Layla
Temporada 3, capítol 6
Winx58.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 9 de febrer del 2007
Data de llançament (EUA) 28 de novembre del 2011
Noms originals
Nom en italià La scelta di Aisha
Nom en anglès (EUA) Layla’s Choice
Successió de capítols
Anterior
El mar del terror
Següent
La companyia de la llum
Llista de capítols

Ľelecció de la Layla és el capítol 6 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 58 en total. Va estrenar-se el 9 de febrer del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on ľStella està preocupada per les altres Winx. La Griselda apareix a la porta i vol saber com estan les Winx, i ľStella transforma a les Pixies en les Winx. ĽStella aconsegueix enganyar la Griselda.

Les Winx no saben com trencar ľencanteri de la Layla que ľha tornat cega. La Musa veu que una sirena no ha estat afectada, i ella diu que ve a informar alguna cosa a les Winx.

La Layla reconeix que és la Tressa, i li diu que en Valtor ľha tornat cega. La Tressa informa que en Valtor ha destruït el món submarí ďAndros, les sirenes van ser transformades i la seva mare, la reina Ligea, està presonera.

Les Winx es transformen amb un encanteri de la Layla perquè puguin respirar sota ľaigua. Les Winx se submergeixen en ľaigua. A Alfea, la Nova entra amb ľStella i li informa que ľStella no tindrà el títol i ho tindrà la Quimera.

A Solària, la Cassandra està parlant i el rei Radius no parla res, i un home diu a la Cassandra que la veritable filla del rei és ľStella i és princesa per naixement, però la Cassandra diu que se’n vagi. El rei Radius afirma el que diu la Cassandra amb un encanteri.

La Tressa informa que la ciutat està buida per ľatac, i llavors vénen les sirenes transformades a atacar les Winx. ĽStella vol anar a Solària, i transforma les Pixies en les Winx i la Piff en ella mateixa. Però la Piff s’escapa.

Les Winx segueixen sent perseguides per les sirenes transformades, mentre les Winx falses busquen la Piff. Griselda ľha trobat abans, i se n’adona que les Winx no hi són i ľStella i les Pixies ľhan enganyat.

Les Winx segueixen nedant, i la Flora i la Tecna troben un coral que està viu. Llavors el coral persegueix les Winx, i les Winx entren en una cova. Però resulta ser el cau ďun monstre.

Allà la Tressa troba la corona de la reina Ligea, i resulta que la reina està en aquest cau. Però el monstre desperta i surt a atacar les Winx, i captura la Layla. Les Winx van a buscar la Layla, i troben a la reina Ligea.

La Tressa es queda amb la seva mare, mentre les Winx busquen la Layla. La Tressa aconsegueix alliberar la seva mare, li dóna la corona i se’n torna amb les altres Winx mentre la seva mare surt de la cova.

La Layla està sent atacada pel monstre, quan la Tressa ve i allibera la Layla del monstre. Llavors les Winx i la Tressa es reuneixen amb la Ligea, i la reina Ligea diu que el seu ceptre pot retornar la seva vista al costat ďun raig de sol.

El monstre torna, i les Winx aconsegueixen que la cova s’esfondri atrapant al monstre. Però el monstre escapa i captura la reina Ligea, i la fereix. Llavors han de pujar a la superfície perquè el ceptre la guareixi.

La Bloom fa que tots pugin a la superfície, i utilitzen el raig al ceptre en la Ligea. Però només hi ha una oportunitat, i la Layla fa que el raig sigui utilitzat en la Ligea i no en ella. Llavors, pel sacrifici, la Layla obté el seu Enchàntix.

Totes donen ľenhorabona a la Layla perquè ella ha aconseguit ľEnchàntix, la transformació final ďuna fada, però la Layla diu que encara té un problema: segueix estant cega.

Fets importants Edit

  • ĽStella rep notícies dolentes de Solària.
  • Les Winx coneixen la sirena Tressa.
  • Les Winx coneixen la reina Ligea.
  • Gràcies al sacrifici de la Layla per a salvar la reina Ligea, aconsegueix el seu Enchàntix.

Curiositats Edit

Aquest capítol introdueix la Ligea, personatge important a la temporada 5.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori