FANDOM

Ľenfrontament dels campions
Temporada 6, capítol 24
Winx154.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 3 ďagost del 2014
Data de llançament (EUA) 2015
Noms originals
Nom en italià Scontro fra campioni
Nom en anglès (EUA) Legendary Duel
Successió de capítols
Anterior
Ľhimne ďAlfea
Següent
ĽAcheron
Llista de capítols

Ľenfrontament dels campions és el capítol 24 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 154 en total. Va estrenar-se el 3 ďagost del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en una escola anomenada Hoggar, on les Trix estan atacant-la i han empresonat alguns alumnes, i entre ells està ľHagen (qui va aparèixer a la primera peŀlícula, Winx Club I: El secret del regne perdut). ĽHagen diu que no es posarà mai de genolls a les Trix, i ľIcy fa un encanteri en ell per a posar ľHagen de genolls, mentre està divertint-se. ĽStormy diu que ara que tenen el poder de ľescola Hoggar, podran atacar Alfea i vèncer les seves proteccions màgiques.

A Alfea, la Tecna està parlant amb en Timmy per a trobar una manera de localitzar Torre de Núvols invisible, amb ľajuda del seu localizador espectrogràfic. Mentrestant en una aula, la Dafne, la Bloom, la Layla i la Musa estan parlant sobre el nan belluguet qui ara té la clau del Legendàrium, i necessiten aquesta clau per a tancar el llibre i detenir ľamenaça. La Dafne diu que poden trobar alguna cosa útil en una sala de secrets subterrània ďAlfea.

La Bloom diu que cal anar a buscar ľStella, i ella està a la seva botiga de roba. A la botiga de ľStella, la Griselda ve a fer una ullada a la sala, i ľStella està fent proves de vestit amb una fada. La Griselda puja amb ľStella i li diu que els vestits són molt molt bonics. ĽStella li pregunta per què no està enfadada amb ella, i la Griselda diu que ella també vol un vestit com el que té la fada. La Griselda diu que a ľStella li cal més publicitat, i hi posarà un anunci per a les altres alumnes.

La Bloom ve, i ľStella va amb ella i les dues es reuneixen amb les altres Winx i la Dafne. Llavors la Dafne els presenta la Sala de Secrets ďAlfea, i les Winx queden impressionadas amb aquesta sala. La Dafne els parla de les tres Campiones ďAlfea. Ress de Foc, Siobhan ďAigua i Farcèŀlia de Vent van ser les tres millors estudiants ďAlfea i les millors fades de la història de la dimensió màgica, els fets de les quals van durar per generacions, convertint-se en llegenda. En homenatge seu van ser fetes estàtues i guardades en aquesta cambra ďaccés limitat.

Les Winx i les Pixies decideixen separar-se per a buscar alguna cosa per a intercanviar-la amb la clau del Legendàrium. De cop, ľStella atrapa un objecte i es fa petita, i li demana a la Flora que faci quelcom per tornar a la seva grandària original. La Flora agafa un altre objecte i ľStella torna a la seva grandària normal. La Chatta troba una roca màgica, ľagafa i comença a volar amb la Chatta, fins que la Chatta deixa la roca. La Bloom agafa un altre objecte i també comença a volar amb ell, i la Layla fa un coixí amb Morfix per a alliberar-la.

A Torre de Núvols, les Trix preparen les bruixes per a conquerir Alfea, i les Trix fan invisibles a lea bruixes amb el mateix encanteri que fa ľescola invisible, i les envien en un exèrcit invisible a Alfea. Les bruixes comencen a atacar les fades ďAlfea, i les fades comencen a córrer. La Faragonda, la Griffin i els professors ďAlfea intenten protegir Alfea i fan un escut de protecció, i les Winx veuen el que està esdevenint. Però les bruixes aconsegueixen trencar ľescut amb els seus nous poders. La Faragonda diu que necessiten ajuda.

Les Winx es transformen en els seus Bloomix i la Dafne en el seu Sirènix, i lluiten contra les bruixes amb ľajuda dels Especialistes i dels Paladins. Però les bruixes ara són molt més fortes. Llavors la Tecna utilitza el localizador espectrogràfic i fa que les bruixes i Torre de Núvols siguin visibles de nou, i les bruixes es retirin de la lluita. Mentrestant, a Torre de Núvols, la Selina parla amb ľAcheron, i diu que necessita el Foc de Drac. Les Trix li ordenen que faci algun truc per a detenir les Winx. A Alfea, les professores i Eldora li agraeixen a la Tecna per haver salvat ľescola, i ella diu que en Timmy també li ha ajudat.

Les Trix apareixen i proposen a la Bloom a participar en un duel. Les professores diuen que hi ha un truc, però la Faragonda diu a la Bloom que no ha de fer-ho, però la Bloom vol lluitar. Però ľIcy diu que no lluitarà contra ella, haurà de lluitar contra la Selina, i la resta de les Winx només poden veure-ho. La Bloom queda sorpresa. I la Selina busca pel Legendàrium i desperta les poderoses i més perilloses Campiones ďAlfea. La Selina surt, i diu que comença la lluita. La Bloom diu que abans eren amigues, però la Selina diu que ara ha crescut, i comença a atacar-la.

Mentrestant, les Campiones apareixen i ataquen amb els seus poders de tres dels quatre elements clàssics: foc, aigua i aire, i els Especialistes no poden detenir-les. La Dafne explica que les Campiones eren tan poderoses que van rebutjar la connexió amb les Pixies, sent aquesta connexió la seva única debilitat coneguda. La Layla decideix utilitzar les Pixies per a derrotar les Campiones. Però només n’hi ha 6 Pixies, i les altres estan atrapades al Legendàrium. I la Layla va amb les Pixies al seu llogaret, i amb en Nex.

La Layla va al món del Legendàrium per a buscar les altres Pixies, i es transforma en el seu Mythix. Al món del Legendàrium, la Layla troba ľArbre de la Vida, però no hi són les Pixies. Llavors la Layla escolta una veu ďuna Pixie, i diu que estan atrapades dins ľarbre. Però també troba els trolls que van aparèixer al segon capítol (El Legendàrium). Els trolls llancen pedres, i la Layla destrueix alguns trolls però en vénen més. La Layla aconsegueix derrotar-los, i salva les Pixies. Amb els seus poders, la Layla allibera les Pixies, i tornen al món real.

La Layla diu a les Pixies que han de connectar-se amb les Campiones ďAlfea per a derrotar-les. Mentrestant a Alfea, les Trix estan a punt de guanyar quan la Layla i les Pixies vénen. Les Pixies llancen la seva màgia de connexió amb les fades, i les Campiones són derrotades. Però la Bloom i la Selina encara estan lluitant. La Bloom li diu a la Selina: “N’estic segura que encara hi tens una mica de bondat al teu cor”. Però la Selina aconsegueix robar una part del Foc de Drac de la Bloom. Ella diu que té el que estava buscant, i se’n va. La Bloom diu a les Trix que la Selina se n’ha anat que i la Bloom ha guanyat, i per això les Trix han de marxar.

Les Trix s’enfaden amb la Selina, i la Bloom explica que la Selina únicament se n’ha anat, però no sap per què ho ha fet. Mentrestant al llogaret de les Pixies, les Pixies estan gaudint per haver tornat al seu llogaret, juntament amb la Layla i en Nex. Llavors en Nex agafa la mà de la Layla, i li diu que se sent feliç perquè ells estan bé. Mentrestant a Torre de Núvols, la Selina està sola, agafa el seu Legendàrium i li diu a ľAcheron que ha aconseguit el seu objectiu i ara té una part del Foc de Drac, i amb aquest poder ella aconseguirà alliberar-lo de la seva presó del Legendàrium finalment.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

  • Les Campiones representen tres dels quatre elements clàssics: foc, aigua i aire. Després de convertir-se un altre cop en llegendes, elles es van fer en estàtues (terra).

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori