FANDOM

Ľhimne ďAlfea
Temporada 6, capítol 23
Winx153.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 3 ďagost del 2014
Data de llançament (EUA) 2015
Noms originals
Nom en italià Ľinno di Alfea
Nom en anglès (EUA) The Anthem
Successió de capítols
Anterior
La cafeteria de la música
Següent
Ľenfrontament dels campions
Llista de capítols

Ľhimne ďAlfea és el capítol 23 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 153 en total. Va estrenar-se el 3 ďagost del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en el món del Legendàrium, on el nan belluguet va robar la veu de la Musa i les Winx van venir a recuperar-la. El nan belluguet encara segueix amb els seus versos quan està parlant, i les Winx intenten atacar el nan belluguet usant una convergència Mythix, però no li fan res, i són llançades a distància. Llavors el nan belluguet s’aproxima a les fades i diu que mai el venceran, i tampoc serviran els seus atacs amb ell.

La Flora diu que no poden fer gens, i la Bloom diu que no s’han de rendir. La Layla diu que mai els va vèncer un monstre que treballa per a les Trix, i el nan belluguet diu que no treballa per a ningú ni coneix les Trix, i treballa sol. Llavors la Bloom diu que potser poden parlar amb ell, i el nan belluguet diu que la Bloom ha aconseguit dir una cosa raonable, i en farà un acord. Les Winx diuen que potser és un parany, però la Bloom diu que la Musa és la seva amiga i cal ajudar-la.

La Bloom comença a parlar amb el nan belluguet, i ell diu que els donarà el que vulguin obtenir. ĽStella és feliç per haver obtingut victòria, però el nan belluguet diu que la veu té molt valor i necessiten donar-li a canvi una altra cosa que tingui el mateix valor. Les Winx estan ďacord, i el nan belluguet diuen a les Winx que vinguin amb ell. La Tecna diu que no tenen res que li puguin donar, però ľStella accidentalment diu que tenen la clau del Legendàrium. I el nan belluguet diu que vol la clau.

ĽEldora apareix i diu a les Winx que cal considerar el que sigui millor per a elles, i se’n va. El nan belluguet diu que està cansat ďesperar, i les Winx diuen que les agradaria tenir-hi més temps. Però el nan belluguet diu que no li agrada esperar, i vol fer-ho ara. La Tecna diu que el més lògic és que els doni temps per a pensar una cosa tan seriosa, i el nan belluguet accepta però els diu que la veu quedarà sota una forta protecció fins a donar-li la clau a canvi.

A Alfea, les Pixies i en Kiko estan animant la Musa mentre ella està trista perquè no té la seva veu, i les Winx arriben i diuen que tenen notícies tristes. Llavors les Winx diuen que sense la veu de la Musa no podran protegir Alfea de ľatac de les bruixes de Torre de Núvols, però també necessiten de la clau del Legendàrium per a acabar amb ľamenaça de la Selina i ľAcheron, i a la Musa no li agradaria posar abans el seu desig de recuperar la seva veu al destí de la dimensió màgica. La Bloom diu que és una decisió difícil, i aniran a animar la Musa per a saber el que en pensa.

A la cafetaria de la música, la Musa està tocant el piano quan les fades ďAlfea amb la Roxy s’ajunten amb ella per a tocar els instruments. Les Winx, les Pixies i en Kiko s’ajunten al concert, i ľEldora també anima la Musa. I totes fan un concert per a fer que la Musa estigui altre cop contenta. Quan el concert acaba, la Roxy diu que volien donar gràcies a la Musa per crear la cafetaria de la música, i les Winx abraçen la seva amiga Musa. Llavors apareix el poder de la cafetaria de la música i anima la Musa i la resta de fades. La Bloom decideix fer un concert molt més gran.

Més tard, en Riven i ľSky faran una competició per a veure qui és el millor. ĽSky diu que en Riven no ha estat mai tan competitiu, però en Riven diu que la gent canvia, i comença la lluita ďespases. A la lluita, en Riven perd ľespasa i ľSky guanya, i en Riven diu qeu ľSky sempre serà el millor dels Especialistes i en Riven un de tants. ĽSky diu que no necessiten de saber qui és el millor, però en Riven diu que sempre queda per sota ďalgú i no aconseguirà mai arribar a ser el millor.

A Torre de Núvols, les Trix diuen a la Selina que ella i el llibre són inútils, perquè els va donar un nan que no els obeeix ni vol seguir les seves ordres. Però la Selina diu que va robar la veu de la Musa com desitjaven, i llavors ľIcy diu que té una idea per a detenir la màgia dels instruments de la cafetaria de la música. Les Trix donen a la bruixes de Torre de Núvols més poders amb la font dels seus propis poders, i els ordenen atacar Alfea sense ser vistes, amb un encanteri ďinvisibilitat.

A Alfea, en Thoren es troba amb la Dafne, i comencen a parlar del concert que faran les Winx. La Dafne diu que el concert és un bon lloc per a una trobada romàntica, i llavors en Thoren li demana per a anar amb ell al concert, i la Dafne accepta. Mentrestant, les Winx estan preparant el concert, i preparen els instruments i la lletra. La Faragonda presenta el concert organitzat per la Musa i les Winx, i les noies, els nois i els professors que han vingut a veure el concert les aplaudeixen.

El concert comença enmig del pati de ľescola, i la cançó s’anomena “Ľhimne ďAlfea”. La Faragonda diu que la màgia del concert protegirà Alfea, però les bruixes de Torre de Núvols atacaran Alfea amb els seus nous poders. Les Winx es transformen en Bloomix per a defensar Alfea, i els Especialistes i els Paladins també els ajuden. Les Winx ataquen les bruxas, però les bruxas són més fortes i guanyen. Tampoc serveixen els atacs dels nois.

La Musa decideix continuar el concert amb les fades, per a utilitzar la seva màgia i defensar Alfea de les bruixes. Llavors el poder del concert fa amb que les bruixes siguin vençudes i se’n van, i la gent felicita a la Musa. Llavors les Winx troben el nan belluguet que ha vingut a buscar la clau del Legendàrium, i les Winx el pararan. En Riven troba la Musa, i diu que ella va salvar Alfea amb el concert, però ell no va aconseguir impedir que la seva veu fos robada, i li cal algú millor.

Les Winx arriben prop de la caixa on està la clau, i el nan belluguet apareix i diu que la seva paciència s’ha acabat. ĽEldora els diu que han ďescollir el que sigui més important per a elles, i se’n va. El nan belluguet els pregunta què faran, i les Winx diuen que la Musa és la seva amiga i faran el que calgui per ella, i li donen al nan belluguet la clau del Legendàrium. El nan belluguet els retorna la veu de la Musa, i se’n va content.

En Riven comença a parlar amb la Musa, i diu que no aconsegueix fer les coses bé com a Especialista i com el seu xicot, i llavors la Musa recupera la seva veu i comença a parlar. Els dos es posen contents, i la Musa diu que en Riven sempre serà un heroi, però els dos decideixen trencar la seva relació i quedar només com a amics. Les Winx i els Especialistes diuen que cal celebrar que la Musa ha recuperat la seva veu, però en Riven diu que ha de fer coses sol i se n’anirà durant un temps. A ľescena final, en Riven es retira ďAlfea i s’acomiada de ľequip, i sobretot de la Musa.

Fets importants Edit

  • La Musa aconsegueix salvar Alfea de les bruixes encara sense la seva veu.
  • Les Winx intercanvien la clau del Legendàrium per la veu de la Musa, i la Musa recupera la seva veu.
  • La Musa i en Riven acaben la seva relació.

Curiositats Edit

  • Aquesta és la primera vegada que les Winx fan una convergència Mythix.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori