FANDOM

Ľhivernacle ďAlfea
Temporada 6, capítol 10
Winx140.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 10 de març del 2014
Data de llançament (EUA) 17 de maig del 2014
Noms originals
Nom en italià La serra di Alfea
Nom en anglès (EUA) The Secret Greenhouse
Successió de capítols
Anterior
El temple del drac verd
Següent
Somnis desfets
Llista de capítols

Ľhivernacle ďAlfea és el capítol 10 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 140 en total. Va estrenar-se el 10 de març del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença amb les Trix que estan atacant una escola ďArts Psíquiques de Zaltor, on posen als estudiants sota el seu control atacant el vidre de ľescola. Reben un missatge de la Selina, qui ofereix un pla per a treure la Bloom de ľequip.

A Alfea, els Especialistes i els Paladins estaven entrenant en una carrera ďobstacles. Ells acaben el seu entrenament i decideixen anar a veure a la noies. En Riven decideix quedar endarrere, i en Kiko vol fer una baralla per a jugar amb ell, que acaba en humiliació.

Amb les Winx, la Flora està pensant encara en la flor de ľEldora, i la Bloom suggereix anar a veure en Palladium després de la seva classe de pocions. Les Pixies no poden entrar, però entren al seu laboratori amb un encanteri per a veure el que hi fan.

Durant la classe, en Palladium comença la seva classe sobre pocions i utilitza la seva lliçó per a restaurar la forma humana de la tres estudiantes de primer curs que havien estat convertides en granotes per les Trix alguns capítols endarrere. Ell s’empipa quan les Pixies accidentalment fan un desordre a la taula i diu que han de marxar.

En Palladium reprèn la seva conferència sobre com fer antídots de metamorfosi, que la Roxy té un interès. Ell llavors li diu a la Roxy que utilitzi la seva màgia dels animals i la poció que va barrejar per a utilitzar-la en la Griffin, qui torna a la seva forma humana.

La Griffin gairebé cau inconscient, però ľagafen i ella insisteix en veure la Faragonda ràpidament. La Layla crea una taula per a dur-la a la infermeria per a recuperar-se. En Palladium va amb unes alumnes a la infermeria. La Flora llavors li pregunta ràpidament a en Palladium sobre la flor de ľEldora i si la podria identificar. Per desgràcia, ni ell pot, però se sorprèn en escoltar el nom de ľEldora.

En Palladium revela que ľEldora és una fada que fa temps vivia a Alfea i ensenyava màgia de flors a ľhivernacle de ľescola. La Flora se sorprèn en saber que hi ha un hivernacle a ľescola sense saber-ho. En Palladium diu que quan ľEldora se’n va anar, el local va ser tancat i abandonat. La Flora emocionada corre a ľhivernacle, i és seguida per les altres.

A Torre de Núvols, la Selina proposa anar a Alfea. La Darcy i ľStormy pensen que les podria trair, però ľIcy diu que ľobservarà tota ľestona. Mentrestant, les Winx es preparen per a dirigir-se a ľhivernacle, però es reuneixen amb els especialistes, menys en Riven. La Musa pregunta on està en Riven, i en Timmy respon que ell s’ha quedat a entrenar més, i va dir que ell la saludi de part seva. La Musa sembla decebuda. La Bloom està feliç en veure ľSky de nou, però per sorpresa, de cop apareix la Selina a Alfea.

La Bloom presenta la Selina als altres, dient que és la seva amiga de la infància quan estava a Gardènia, després la Bloom pregunta per què estava a Egipte. La Selina diu que també busca ľEldora perquè era la seva fada madrina, i a causa de la seva connexió amb ella i la seva màgia, les Trix van intentar segrestar-la (això últim és fals per a que no descobreixin els seus plans).

La Bloom li assegura que estarà segura amb ells. ĽSky, no obstant això, sospita alguna cosa de la noia, i li pregunta com sap on trobaria la Bloom, i ella respon que era el seu “instint de fada”. Ella ofereix la seva ajuda per a trobar ľEldora, i les noies accepten. Els nois s’acomiaden, i ľSky nota alguna cosa estranya en la Selina.

Arriben a ľhivernacle ďAlfea, i la Flora ľobre. Abans ďentrar, la Tecna atura la Selina, assenyalant que només els estudiants ďAlfea i professors poden entrar, i els altres han de demanar-li-ho a la Faragonda. La Selina diu que no hi ha temps per a això, i la Bloom accepta entrar amb ella.

Després ľStella dóna unes robes apropiades per a les noies, que entren en un enorme bosc exòtic. La Flora després treu la flor de ľEldora, on la Bloom pregunta si la Selina a reconeix. Ella respon que no, però la resposta pot trobar-se a ľhivernacle.

Totes són separades per a trobar una flor. Mentre les Winx busquen la flor, la Selina coŀloca un encanteri de verí en unes roses sense que ningú la vegi. La Flora olora les roses, i immediatament cau feble a terra, enverinada.

La Bloom se sorprèn en descobrir que la Flora ha estat enverinada, i no sap què fer ja que la Flora és ľúnica que podria neutralitzar els verís florals. La Selina diu que hi ha un laboratori de pocions a ľhivernacle, i ľStella li pregunta com ho sap. Ella li contesta que va aprendre màgia floral de ľEldora, de manera que sap com neutralitzar el verí.

La Bloom i la Selina van a la recerca del laboratori de pocions. La Layla suggereix preguntar a en Palladium. I en secret, la Selina transforma una sèrie de plantes convertint-les en monstres enormes que ataquen ľStella, la Musa, la Tecna i la Layla. Les quatre es transformen per a combatre als monstres i protegeixen la Flora.

La Bloom i la Selina troben el laboratori de pocions, però un monstre vegetal trenca la finestra i les ataca. La Bloom es transforma per a lluitar contra el monstre i diu a la Selina que faci un antídot. La Selina somriu perquè tot va ďacord al seu pla.

La Selina fa un verí letal i li ho dóna a la Bloom dient que és un antídot. Ella diu a la Bloom que cal donar-se pressa per a donar-li-ho a la Flora, mentre ella s’encarregarà del monstre. Una vegada que la Bloom se’n va, la Selina simplement torna al monstre al seu estat anterior. Les Trix observen tot des de Torre de Núvols i s’impressionen pel parany.

A la infermeria ďAlfea, la Griffin li diu a la Faragonda i en Palladium que les Trix tenen Torre de Núvols sota el seu control i volen conquerir totes les escolas de la Dimensió Màgica. La Faragonda li assegura a la Griffin que les aturaran com sigui.

ĽSky després entra i li pregunta a la Faragonda sobre on són les Winx, i parla de ľamiga de la Bloom, Selina. La Griffin ràpidament els explica que la Selina és una aliada de les Trix. Ľinstint de ľSky és demostrat ser correcte i ràpidament van a buscar la Bloom i les altres per a advertir-los abans de que sigui massa tard.

ĽStella, la Musa, la Tecna i la Layla continuen lluitant contra els monstres fins que arriba la Bloom. Els diu que anirà a ajudar la Flora i li donarà ľantídot mentre les altres s’enfrontaran als monstres. La Bloom ve i quan està a punt de donar la poció a la Flora, un projectil de ľHèlia destrueix la poció, causant confusió.

Ella aixeca la vista per a veure els Especialistes, els Paladins i en Palladium a ľhivernacle. ĽSky li diu a la Bloom que la poció que ella gairebé dóna a la Flora no era cap antídot. La Bloom està confosa perquè ľhi ha donat la Selina, i en Palladium assenyala que en realitat era un verí mortal. Espantada, es dóna compte de que havia estat a punt de matar accidentalment la Flora. Eb Palladium ofereix ràpidament a la Flora un antídot real.

Els nois ajuden les altres noies amb els monstres, i la Flora s’aixeca i fa amb que els monstres tornin a la normalitat. Totes se n’alegren, però la Flora nota la sensació que la Bloom no està bé. A la porta ďAlfea, la Bloom es culpa a si mateixa pel que ha passat, perquè ella confiava en la Selina, i gairebé va aconseguir que les seves amigues morissin.

La Dafne i les altres tracten ďassegurar-li a la Bloom que no podia haver sabut que havia estat enganyada, però la Bloom insisteix que ha de marxar per un temps. Les noies queden tristes veient la Bloom marxar. ĽSky es troba amb la Bloom i també tracta de tranquiŀlitzar-la, però ella diu que probablement no creurà més en ella mateixa. Amb el cor oprimit, la Bloom deixa Alfea i se’n va a la Terra.

Fets importants Edit

  • La Griffin, la Carol, ľEvie i la Lori tornen a la seva forma original gràcies a la Roxy i en Palladium.
  • Les Winx (excepte la Bloom) satisfan la Selina per primera vegada.
  • La Bloom gairebé enverina la Flora amb el verí que la Selina li va donar.
  • La Bloom decideix tornar a Gardènia.

Curiositats Edit

  • Aquesta és la tercera vegada que la Bloom surt de les Winx.
  • Aquesta és la primera vegada que la Bloom gairebé mata la Flora, excloent ďatacar les Winx al capítol 19 de la temporada 2 (quan va ser posseïda per en Lord Darkar).
  • Aquesta és la primera vegada que les Winx entren a ľHivernacle Secret ďAlfea.
  • Curiosament, ningú reconeix el Legendàrium sobre la corda al voltant de la faldilla de la Selina.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori