FANDOM

Ľilla dels dracs
Temporada 3, capítol 15
Winx67.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 2 de març del 2007
Data de llançament (EUA) 9 de desembre del 2011
Noms originals
Nom en italià Ľisola dei draghi
Nom en anglès (EUA) The Island of Dragons
Successió de capítols
Anterior
Fúria
Següent
Renéixer de les cendres
Llista de capítols

Ľilla dels dracs és el capítol 15 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 67 en total. Va estrenar-se el 2 de març del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Torre de Núvols, on en Valtor està observant el portal ďAndros i crida a les Trix. Ell explica que amb el portal obert, els presoners de la Dimensió Omega estan escapant i hi haurà una catàstrofe.

A Alfea, la Faragonda es reuneix amb en Saladino, i ell diu que Andros corre perill si el portal de la dimensió Omega no es tanca. La Faragonda decideix despertar la Layla i les Winx. ĽStella es queixa perquè les han despertat.

Al despatx de la Faragonda, la Layla vol anar amb els seus pares, i les Winx decideixen acompanyar-la. La Tecna ha creat un passatge dimensional que les porta a Andros. Mentrestant, a Andros hi ha una gran tempesta, i els reis es preocupen pel planeta.

Estan entrant més monstres a Andros, i llavors les Winx arriben. Els seus pares diuen a la Layla que no hauria de tornar al planeta perquè es destruirà aviat, i les Winx diuen que faran tot el possible per tancar el portal i es transformen.

Les Winx van al portal, mentre en ľaigua les sirenes transformades estan lluitant contra les sirenes que no van ser transformades, i les Trix diuen a en Valtor que les sirenes podrien ser útils, però en Valtor diu que elles estan destinades al sacrifici.

Les Winx lluiten contra les sirenes transformades, però en vénen més. I mentrestant, vénen a Andros més presoners. ĽStella utilitza la seva pols de fada, però és atacada. Llavors la Flora utilitza la seva pols de fada i salva ľStella.

La Layla i la Musa troben el portal, però ve un monstre. Les Trix volen lluitar contra les Winx, però en Valtor no les deixa perquè Andros es destruirà aviat. La Layla troba al seu pare, però els ataquen més monstres.

La Layla vol anar al portal, però el seu pare diu que si va fins al portal pot ser absorbida pel vòrtex, i cal esperar a un savi anomenat Teboc. Però per començar, la Layla allibera a les sirenes de ľencanteri ďen Valtor amb la pols de fada.

En Teboc arriba amb la Bloom i la Tecna, però vénen més monstres. Llavors les altres Winx se n’ocupen dels monstres, i la Bloom, la Tecna, la Layla i en Teboc van al portal. En Teboc explica que ell va crear el portal, i després diu que han de llançar màgia sobre uns pergamins, però els pergamins són absorbits pel portal.

El vòrtex cada vegada és més fort i només es pot tancar des de ľinterior, i llavors les Winx decideixen que ho faran juntes. Però la Tecna decideix tancar el portal ella mateixa, i quan es fica al vòrtex, aconsegueix el seu Enchàntix.

Amb la pols de fada, Tecna es disposa a tancar el portal, i ella és absorbida pel portal fins a la Dimensió Omega. El portal es tanca, però la Tecna ha quedat atrapada a la Dimensió Omega i desapareix.

La Musa es lamenta per la pèrdua de la Tecna, i en Teboc diu que la Tecna va utilitzar tota la seva energia vital per tancar el portal, i no hi poden fer res per ella. A Torre de Núvols, en Valtor ho ha observat tot, i les Trix diuen que una fada de les Winx ha desaparegut però encara en queden cinc.

Fets importants Edit

  • La Bloom arriba fins a Pyros.
  • En Timmy comença a buscar la Tecna.
  • La Bloom troba en Buddy.
  • La Bloom troba el seu drac interior.

Curiositats Edit

  • En aquest capítol la Tecna només apareix en els flashbacks i s’escolta la seva veu.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori