FANDOM

Ľull inspirador de les fades
Temporada 5, capítol 17
Winx121.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 11 ďabril del 2013
Data de llançament (EUA) 10 de març del 2013
Noms originals
Nom en italià Ľocchio che ispira le fate
Nom en anglès (EUA) Faraway Reflections
Successió de capítols
Anterior
Ľeclipsi
Següent
El devorador de Selkies
Llista de capítols

Ľull inspirador de les fades és el capítol 17 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 121 en total. Va estrenar-se el 11 ďabril del 2013 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a ľOceà Infinit, on en Tritannus té el segell del pilar de llum, i ľIcy està amb ell. La Darcy i ľStormy parlen amb la Dafne, i ella diu que en Tritannus no pot activar el tron de ľemperador, perquè en Tritannus i les Trix seran destruïdes. Elles no la creuen, i la Dafne intenta contactar amb la Bloom però no pot i cau desmaiada.

En Tritannus posa el segell del pilar de llum al tron de ľemperador, però el tron llança un raig que deixa en Tritannus amb la seva forma normal. La Dafne aprofita que en Tritannus ha estat afeblit i intenta contactar amb la Bloom. A Alfea, la Bloom entra en contacte amb la Dafne, i la Dafne diu a la Bloom que ha estat segrestada i cal detenir en Tritannus.

La Dafne explica a la Bloom que en Tritannus busca els segells del pilar ďequilibri i el pilar de control, i la Bloom ha de buscar ľull del la inspiració. La Bloom desperta, i avisa a la Flora i després a les altres Winx, encara que ľStella té son. A ľOceà Infinit, ľIcy diu a en Tritannus que cal anar a la Terra per buscar petroli.

La Darcy i ľStormy comencen a creure el que la Dafne va dir, i ho expliquen a ľIcy. ĽIcy diu que ho farà ella sola si cal. A la Secció Secreta ďAlfea, les Winx comencen a buscar ľull de la inspiració. Però no hi troben res. La Selkie de la Terra troba que el portal s’obre, i entren en Tritannus i les Trix. La Selkie intenta detenir-los, sense èxit.

A Alfea, la Bloom insisteix amb el missatge de la Dafne per detenir en Tritannus, però les Winx pensen que no existeix ľull de la inspiració. La Layla pregunta a la seva guardiana del Sirènix, i ella dóna una pista que indica que es tracta de la lluna. Les Winx descobreixen que és la lluna reflectida en un pou, i ľull de la inspiració porta les Winx a una sala ďaigua.

Les Winx descobreixen que estan en un mapa de ľOceà Infinit, i la Tecna es descarrega el mapa. A ľoceà, la Selkie de la Terra, Philla, avisa a altres Selkies per detenir en Tritannus. A la Terra, en Mike i la Vanessa estan netejant ľilla ďescombraries. Llavors apareixen en Tritannus i les Trix, i en Tritannus absorbeix les toxines i torna a tenir aspecte de monstre.

En Tritannus transforma una pila ďescombraries en un monstre, i ataca el vaixell ďen Mike. La gent salta al mar, i la Vanessa truca a la Bloom. A Alfea, la Bloom rep la trucada, i les Winx han ďanar a la Terra. Les Winx es transformen, mentre el monstre ďen Tritannus ataca els humans.

Les Winx arriben a la Terra, i en Tritannus i les Trix van a ľaigua per buscar el pilar ďequilibri. Les Winx comencen a atacar el monstre, però no fa efecte. La Bloom recorda el que en WizGiz els hi va dir a les Winx, i utilitzen una convergència Sirènix para reflectir ľatac del monstre. Amb això, el monstre és destruït, i les Winx entren a ľaigua.

En Tritannus i les Trix volen entrar a ľOceà Infinit, però apareix la Philla amb moltes Selkies. Llavors en Tritannus deixa les Selkies fora de combat, i en Tritannus i les Trix entren a ľOceà Infinit. Les Winx arriben, i aconsegueixen salvar les Selkies. La Philla dóna les gràcies a les Winx. A la Terra, en Mike i la Vanessa diuen que el mar estarà net. Les Winx diuen que atraparan en Tritannus.

Fets importants Edit

  • La Dafne aconsegueix entrar en contacte amb la Bloom i ľavisa del pla maligne ďen Tritannus.
  • La Darcy i ľStormy tenen dubtes de la seva posició perquè en Tritannus comença a estar feble.
  • La illa ďescombraries a ľoceà del Gardènia és finalment destruïda.
  • Les Winx recuperen un mapa virtual de ľOceà Infinit.

Curiositats Edit

  • A la Terra, mentre les Winx estaven amb el Sirènix, la faldilla de ľStella hi falta.
  • Durant la convergència de les Winx contra el monstre ďescombraries, les faldilles de ľStella, la Musa i la Tecna hi falten.
  • A la Terra mentre estava volant, la cama esquerra de la Darcy desapareix des del genoll fins a baix.
  • Quan en Tritannus entra a ľOceà Infinit, el fons hi falta (les pedres), però apareix després ďalguns segons.
  • Sota ľaigua, les llums del cabell de la Musa són de color rosa en comptes de taronja.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori