FANDOM

7: El nombre perfecte
Temporada 4, capítol 14
Winx92.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 14 ďoctubre del 2009
Data de llançament (EUA) 17 de juny del 2012
Noms originals
Nom en italià 7: Il numero perfetto
Nom en anglès (EUA) 7: The Perfect Number
Successió de capítols
Anterior
Ľatac dels mags
Següent
Lliçons màgiques
Llista de capítols

7: El nombre perfecte és el capítol 14 de la temporada 4 de la sèrie Winx Club i el capítol 92 en total. Va estrenar-se el 14 ďoctubre del 2009 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a la casa de les Winx, on la Musa pensa amb en Jason Queen, i que en Riven pertany al seu passat. La Roxy està pensant en els seus poders i el seu futur, i la Bloom diu que s’acostumarà.

La Faragonda truca a les Winx, i ella diu que han de fer que els humans creguin en la màgia, i diu a la Bloom que ella guardarà el Cercle Blanc. La Faragonda diu a la Roxy que s’hi estarà tres anys a Alfea, però la Roxy no vol abandonar la Terra.

Al cel de Gardènia, un helicòpter grava les Winx volant, i molts periodistes fan preguntes a les Winx sobre les fades. Al bar Frutti Music, en Brandon parla amb unes noies. En Riven està trist perquè va trencar amb la Musa, i en Nabu diu que ha de recolzar-la en tot, i no tenir gelosia. Llavors apareixen les Winx a la televisió.

La Bloom sent energia de la Roxy al port, i podria estar en perill. Les Winx arriben al port, i utilitzen les ales Tracix per saber què hi ha passat allà. Llavors troben la Roxy, i demana perdó per haver-se enfadat amb la Faragonda. Un cadell tigre diu que n’han segrestat ďaltres animals en un vaixell.

La Roxy porta el cadell tigre amb els altres animals, i la Bloom es queda amb la Roxy. Les Winx van amb els Especialistes, i ells expliquen que les van veure a la televisió. ĽAndy i la seva banda comencen a tocar. La Roxy arriba amb el seu cadell tigre, i va amb el seu pare, Klaus. ĽAndy diu a la Musa que canti amb ell.

En Riven arriba, i la Musa diu a en Riven que no poden seguir així. Llavors apareix en Jason Queen, i dóna un sobre a la Musa. En Riven se’n va. En Klaus arriba i diu que el cadell tigre no hi és, i les Winx es transformen. Amb les ales Speedix, arriben fins al vaixell on els altres animals van ser segrestats.

Al vaixell, uns homes tenen el tigre, i la Roxy vol que deixin anar al tigre. Llavors els homes llancen una xarxa a les Winx i llancen un gas, i les Winx queden inconscients. Quan desperten, es troben en unes gàbies. La Roxy intenta fer una connexió amb els animals, i llavors el tigre arriba i rescata a les Winx.

Els homes arriben, i les Winx usen el seu Believix perquè alliberin els animals. Les Winx estan esgotades, i se’n van a casa seva. I els Mags del Cercle Negre les observen. A casa de les Winx, la Musa obre el sobre i resulta que en Jason Queen es casarà, i vol que la Musa canti en les seves noces.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

  • El nom 7: El nombre perfecte es refereix a les Winx i la Roxy, que ara són un equip.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori