FANDOM

A ľúltim moment
Temporada 3, capítol 19
Winx71.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 12 de març del 2007
Data de llançament (EUA) 15 de desembre del 2011
Noms originals
Nom en italià Alľultimo minuto
Nom en anglès (EUA) At The Last Moment
Successió de capítols
Anterior
El cofre ďen Valtor
Següent
Ľatac de les Pixies
Llista de capítols

A ľúltim moment és el capítol 19 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 71 en total. Va estrenar-se el 12 de març del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Solària, on la Cassandra i la Quimera parlen que seran les més poderoses del planeta. El rei Radius troba que les seves colomes estan atrapades, i la Cassandra diu que ha de renunciar a coses si es casaran. També parla que ľStella va deixar al seu pare sol contra els dracs.

A Alfea, les Winx tenen una classe de dansa, i ľStella comença a presumir fins que cau. La Tecna rep una notícia, i la passa a ľhabitació de les Winx. Resulta que a Solària hi haurà un casament entre el rei Radius i la comtessa Cassandra, i aquestes noces estaran molt protegides. ĽStella vol impedir les noces, i les Winx ľajudaran.

En Valtor i les Trix estan menjant, i ľStormy crea una tempesta que fa que a en Valtor li caiguin les coses robades del seu cofre. Després diu que coneix ľOphir, i si no fos per ell, no haurien pogut robar el cofre ďAgador.

Les Winx pregunten a la Nova sobre les noces a Solària, i ella diu que hi haurà un espectacle amb artistes de circ. ĽStella es vol colar a la festa, i la Layla diu que es podrien colar com a ballarines. Llavors la Nova té una idea millor.

Resulta que per colar-se a la festa, han de fer-se passar per uns motoristes acròbates, i els Especialistes les ajuden a muntar en una moto. Els Especialistes i les Winx pugen en unes motos, i la Musa està enfadada amb en Riven. La Flora diu que segueixin entrenant.

Quan condueixen les Winx, elles no ho fan molt bé. La Musa segueix enfadada amb en Riven perquè ell posa en dubte tot el que ella diu, i la Layla li suggereix que haurien de deixar-ho. A Font Vermella, els Especialistes estan parlant de noies. ĽHèlia està escrivint una carta, i en Riven la llegeix. Llavors ľHèlia li diu que si en Riven actua així, perdrà la Musa.

La Layla i Musa estan parlant de nois, i la Musa parla de ľOphir. La Layla diu que està promesa amb en Nabu encara que no ľestima, i se’n van a dormir. Ľendemà, la Quimera està al palau i està contenta perquè és el dia quan ella i la seva mare aconseguiran obtenir el tron de debò.

Els Especialistes s’estan provant robes, i no troben una adequada. Llavors apareixen les Pixies, i ľAmore diu que hi ha un altre problema a part de la roba: en Riven i la Musa. Les Winx estan en les motos, i vénen els Especialistes que diuen que les Winx ho han fet bé. Després els Especialistes donen un regal a les Winx, i són els vestits.

La Bloom reconeix ľestil de les Pixies en els vestits, i en Riven intenta parlar amb la Musa però ella li diu a en Riven que la moto en realitat sí tenia un problema, i ensenya una peça de la moto. A Solària, la Cassandra i la Quimera estan preparant les noces.

Les Winx i els Especialistes comencen la missió, i els Especialistes lluiten contra els guàrdies de ľautobús dels acròbates motoristes de debò. Els Especialistes aconsegueixen deixar inconscient als guàrdies, però surten els acròbates. Al final els acròbates lluiten i escapen, però les Winx aconsegueixen capturar-los i roben les seves motos.

Les Winx aconsegueixen passar el control de guàrdies, mentre ľStella mira al seu pare. El mestre de cerimònies vol saber si les Winx saben en veritat fer acrobàcies. La Layla comença a fer acrobàcies pel seu compte, i ho fa bastant bé.

Les noces comencen, i les Winx decideixen actuar i revelen qui són. ĽStella troba que el seu pare té la marca ďen Valtor, i decideix ensenyar a tots els convidats la marca del rei Radius. ĽStella es transforma, i la comtessa Cassandra ordena als guàrdies que detinguin a les Winx.

Les Winx es transformen, i uns patges se n’adonen que el rei Radius està sota un encanteri de la Cassandra, però la Cassandra deixa inconscient als patges i fuig amb el rei Radius. ĽStella es posa a lluitar contra Quimera, i aconsegueix vèncer-la. Llavors va a buscar al seu pare.

ĽStella espanta a Cassandra, i ella cau al terra. Llavors ľStella diu al seu pare que la recordi, i llavors utilitza la seva pols de fada per trencar ľencanteri sobre el seu pare. Les Winx es posen contentes, i el rei Radius diu que estarà agraïda de les Winx. La Cassandra i la Quimera estan detingudes.

El rei Radius deixa lliures a les colomes, i ľStella diu a la Bloom que algun dia també abraçarà als seus pares. Llavors vénen els acròbates de debò, i les Winx diuen que haurien de marxar. El rei Radius diu a les Winx que les cobrirà.

Fets importants Edit

  • Les Winx aprenen a muntar en una motocicleta.
  • ĽStella derrota la Chimera i la Cassandra.
  • ĽStella allibera el seu pare del control de la Cassandra.

Curiositats Edit

  • Aquesta és la tercera vegada que la Musa i en Riven tenen problemes a la seva relació.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori