FANDOM

A ľEdat Mitjana
Temporada 7, capítol 8
Winx164.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 24 de setembre del 2015
Data de llançament (EUA) 31 de gener del 2016
Noms originals
Nom en italià Ritorno al medioevo
Nom en anglès (EUA) Back In The Middle Ages
Successió de capítols
Anterior
Compte amb el llop
Següent
El gat màgic
Llista de capítols

A ľEdat Mitjana és el capítol 8 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 164 en total. Va estrenar-se el 24 de setembre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on la Flora i la Layla intenten que ľSquonk i ľAmarok es facin amics entre si. Al principi sembla que tenen èxit, però després ľSquonk veu les dents de ľAmarok i s’espanta. ĽHèlia i en Nex diuen que els animals màgics no haurien ďestar a Alfea, i en Nex fa plorar ľSquonk. I ľAmarok comença a destrossar-ho tot. Els especialistes tampoc ajuden. Les Winx es reuneixen, perquè la Roxy els vol parlar.

A ľhabitació de la Roxy, ella els comenta que durant ľEdat Mitjana, a la Terra existia un animal anomenat gat-ploma. Elles creuen que pot ser ľanimal amb el primer color de ľunivers, i llavors les Winx decideixen activar les seves pedres dels records i amb elles viatgen al passat ďItàlia, durant ľEdat Mitjana.

Una vegada allà, troben cartells amb “Es busca” per tot arreu, amb la imatge del gat-ploma. El gat apareix i surt corrent perquè està sent perseguit per tres soldats, però ells el perden. Les noies, que estan amagades, volen salvar el gat-ploma. Llavors les Winx es transformen en les seves formes Butterflix, i comencen a buscar el gat. Quan el gat arriba a una emboscada, intenta espantar els soldats.

El capità decideix capturar el gat, però ell llança punxes als soldats. Llavors les Winx es troben els soldats, i ells queden sorpresos per veure-hi fades. Ells els comenten que hi ha un decret, que diu que tots els éssers màgics estan sent buscats per ser empresonats. En conseqüència, també inclou les noies, però els soldats s’espanten i fugen. El gat-ploma desapareix i les noies segueixen buscant-lo.

Mentrestant al present, en la cova de la Kalshara, en Brafilius veu que la seva Pedra dels records s’iŀlumina, i la Kalshara diu que s’ha iŀluminat perquè les Winx han viatjat al passat, i ell les intentarà seguir, però en el vòrtex del temps perd la butaca que el portarà al passat, llavors ell utilitza el seu barret per tornar a la butaca i viatja al passat.

A ľEdat Mitjana, la Musa en la seva recerca es troba amb ľOrlando, un trobador i el seu equip de teatre. Ells estan planejant un espectacle amb sis fades, però els hi manca personal suficient i no saben com realitzar la peça. Llavors els soldats vénen a parlar amb ells, i un de ľequip es presenta. Però els soldats diuen que hi ha criatures màgiques i ells han ďabandonar el bosc. La Musa ho està escoltant.

Els soldats parlen del gat, dient que és perillós. Els trobadors proposen als soldats unir-se al seu equip, però el capità es nega i decideixen tornar al llogaret. Quan els soldats se’n van, ľOrlando diu que el gat no és perillós perquè el coneix, i la Musa també s’assabenta que ľOrlando té informació del gat-ploma: quan ľOrlando era petit, ell sempre venia a veure’l quan cantava la seva cançó.

La Musa torna amb les Winx, i els informa que ha trobat la persona que els ajudarà. Les Winx, en les seves formes normals, aniran a parlar amb ľequip de teatre. Mentrestant, els trobadors estan assajant la seva obra de teatre, però el seu ruc es menja el guió. Ara no saben què poden fer, però llavors les Winx els vénen a ajudar. ĽOrlando parla amb la Musa, i diu que les ajudarà amb el que vulguin. Però el líder de ľequip diu que elles hauran de coŀlaborar a la seva obra. Les Winx accepten, i van en direcció al llogaret.

Fets importants Edit

  • En Critty coneix la Musa.

Curiositats Edit

  • Durant aquest temps les Winx no poden fer màgia al capdavant de les persones, doncs la màgia era molt confosa amb la ciència, en aquesta altura.
  • En una escena podem veure en Critty amb ulls negres en comptes de verds.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori