FANDOM

Al regne de la Diana
Temporada 4, capítol 19
Winx97.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 28 ďoctubre del 2009
Data de llançament (EUA) 8 de juliol del 2012
Noms originals
Nom en italià Nel regno di Diana
Nom en anglès (EUA) In Diana’s Kingdom
Successió de capítols
Anterior
La còlera de la natura
Següent
Els dons del destí
Llista de capítols

Al regne de la Diana és el capítol 19 de la temporada 4 de la sèrie Winx Club i el capítol 97 en total. Va estrenar-se el 28 ďoctubre del 2009 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a la casa de les Winx on Faragonda està parlant amb les Winx dels Dons del Destí. Llavors apareixen les fades etèries, que les ha enviat la Faragonda. Les fades etèries donen a les Winx el do del Sòfix per a la naturalesa, i se’n van per a quan necessitin més dons.

Les Winx es disposen a anar a ľAmazònia, i la Bloom diu a la Roxy que la missió és perillosa per a ella, i per això ha de quedar-se. Les Winx es transformen i utilitzen les ales Zoomix per teletransportar-se a ľAmazònia. A la selva, les Winx utilitzen les ales Tracix per saber què va passar amb la Diana a la selva.

Les Winx descobreixen per on va passar la Diana, i troben el castell de la Diana. Però està vigilat per fades guerreres, en Nabu proposa entrar al castell i les Winx han de cobrir el seu pas, i distreuen a les fades guerreres. Les Winx decideixen tornar al seu aspecte humà per evitar que les fades guerreres les descobreixin.

Les Winx troben que uns humans han tallat els arbres de la selva, i la Flora se sent malament. Els homes que han tallat arbres de la selva troben les Winx, i les fades guerreres també les troben. Les fades guerreres deixen fora de combat als humans, i després ataquen les Winx.

Les Winx utilitzen el Sòfix per lluitar contra les fades de la Diana amb poders de la naturalesa, i hi ha uns homes que estan observant la baralla. Les fades guerreres diuen que les Winx estan unides a la naturalesa, i no poden derrotar-les. I els homes donen les gràcies a les Winx i diuen que ja no faran més mal a la naturalesa.

Les Winx van cap al castell de la Diana, i troben una flor. Uns homes natius de la selva diuen que ajudaran a les Winx a connectar amb el poder de la naturalesa. Tres Winx entren al castell i troben una habitació, on troben els Especialistes.

La Layla, la Flora i la Musa aconsegueixen alliberar els Especialistes, i la Musa perdona en Riven per tot el que va passar, encara que diu que han de parlar més tard. Llavors els Especialistes i les Winx són lligades per les fades guardianes, que havien parat un parany a les Winx i porten en Nabu.

Fets importants Edit

  • Les Winx reben el primer Do del Destí de les fades etèries, el do de la saviesa que permet unir-se amb la naturalesa, amb la transformació Sòfix.

Curiositats Edit

  • En una escena, les estrelles de la dreta de ľStella eren de color marró clar, mentre les estrelles de la seva ala esquerra tenien el color correcte.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori