FANDOM

Aliança amb les bruixes
Temporada 2, capítol 17
Winx43.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 14 de juny del 2005
Data de llançament (EUA) 4 de febrer del 2006
Noms originals
Nom en italià Gemellaggio con le streghe
Nom en anglès (EUA) Twinning with the Witches
Successió de capítols
Anterior
Hallowinx
Següent
El cor de Torre de Núvols
Llista de capítols

Aliança amb les bruixes és el capítol 17 de la temporada 2 de la sèrie Winx Club i el capítol 43 en total. Va estrenar-se el 14 de juny del 2005 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença al bosc, on la Bloom està preocupada. A Alfea, la Faragonda proposa a la Griffin que vagin a Torre de Núvols les Winx per estar un temps amb les bruixes, encara que la Griffin diu que les bruixes no volen treballar amb fades. Després la Faragonda crida a les Winx i la Mirta, i les informa que han ďanar a estudiar un temps a Torre de Núvols per protegir el Còdex. La Faragonda diu que les professores de Torre de Núvols les ajudaran amb les Trix.

Les Winx arriben amb la Mirta a Torre de Núvols, i ho observa la Lucy. Aquesta vegada les Pixies no van amb les Winx, només la Zing. Més tard, la Musa recorda que les bruixes van voler pegar-la. Quan arriben a la porta, les professores de Torre de Núvols es presenten a les Winx, i diuen que Torre de Núvols és una escola amb arrels i branques. Llavors apareixen les Trix.

La Griffin comença la primera classe, i les Winx es queixen de ľopinió de les bruixes. La Flora proposa treballar en grups, i les altres riuen, amb el que la Griffin diu que els membres de ľequip poden trair-se i per això no hi ha grups. La Mirta va a la seva antiga habitació i troba que la Lucy no vol ser més la seva amiga.

En una classe, la Bloom diu que si pot sortir de ľedifici quan acabi la classe. A Torre de Núvols, les Trix han pogut entrar i ľStormy diu que com tenen el control de la torre, poden dir que els porti el Còdex. Les altres li diuen que la Griffin va recuperar gairebé tot el control de la torre. I se’n van a buscar altres amagatalls. Fora de ľhabitació, veuen la Mirta.

Les Winx s’han reunit amb les bruixes, però comença una discussió entre les bruixes i les Winx. La Mirta arriba, i vol posar fi a la discussió. La Bloom diu que han de fer que la Faragonda i la Griffin se sentin orgulloses. Mentrestant, les Trix veuen que les Winx i les fades estan molt separades.

La Mirta i la Lucy estan parlant a la seva habitació de records quan estaven juntes, i elles dues diuen que encara que la Mirta ja no sigui una bruixa, poden ser amigues. Pel passadís, les Trix es troben amb la Lucy, i ľexigeixen que coŀlabori amb elles.

En una classe, la professora està fent una classe ďajuntar pensaments foscos. Però la Mirta detecta que abans no hi havia una classe així, i ho està fent només a les Winx. Llavors la professora posa un 10 a totes i a la Mirta un 0.

Una professora està explicant a la Griffin coses del Còdex, però la Griffin detecta que la Lucy està escoltant. La Lucy surt corrent i al final es troba amb les Winx i la Mirta. Llavors decideix explicar a la Mirta que les Trix han arribat i estan perseguint la Lucy. La Bloom diu que la Mirta es quedi amb la Lucy i les Winx trobin a les Trix.

ĽStella discuteix amb les Winx, i al final se’n va a buscar les Trix pel seu compte. ĽStella està al menjador, i la Tecna està a la biblioteca. Llavors la Tecna descobreix que el Còdex està a la biblioteca, però les Trix apareixen i ľIcy congela la Tecna.

Mentre les Winx arriben a una sala, les Trix intenten arribar fins al Còdex. Però ha instaŀlat un escut, i decideixen utilitzar la força. La Bloom i la Flora troben la Tecna congelada per ľIcy, i la Bloom decideix anar a per les Trix pel seu compte. La Layla i la Musa estan fent preguntes a les bruixes, i apareixen les Trix.

La Musa i la Layla es transformen, i les bruixes també lluiten. La Flora troba a ľStella, mentre les Winx i les bruixes lluiten contra les Trix. Llavors les Trix se n’aprofiten de controlar part de Torre de Núvols i ľedifici comença a atacar les Winx. Les Trix se’n van, mentre ľStella intenta descongelar la Tecna.

La Bloom és la primera a trobar el Còdex i es transforma. La Musa i la Layla discuteixen contra les bruixes, fins que vénen la Flora, ľStella i la Tecna i informen que és aquest lloc que les torna nervioses. Les Trix troben la Bloom i lluiten contra ella, però la vencen. Les fades i les bruixes arriben, però les Trix obren el cor de Torre de Núvols i sembla que allà hi ha algú.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

  • La Musa se’n recorda del seu moment dolent amb les bruixes al capítol 9 (Traïda).
  • ĽStella continua sent una alumna dolenta, encara quan no està a la seva pròpia escola. A ella no li importa si fa errors a les seves classes de Torre de Núvols, i admet tenir un registre dolent permanent de qualsevol manera.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori