FANDOM

Assalt a Torre de Núvols
Temporada 1, capítol 22
Winx22.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 17 de març del 2004
Data de llançament (EUA) 13 de novembre del 2004
Noms originals
Nom en italià Il Ritorno di Riven
Nom en anglès (EUA) Storming Cloudtower
Successió de capítols
Anterior
La corona de somnis
Següent
Joc de poder
Llista de capítols

Assalt a Torre de Núvols és el capítol 22 de la temporada 1 de la sèrie Winx Club i el capítol 22 en total. Va estrenar-se el 17 de març del 2004 a Itàlia.

Argument Edit

Després que els Especialistes han ajudat a les Winx en Dòmino, tots arriben fora de perill a Alfea, on els expliquen que en Knut ara és part dels bons, Font Vermella ha quedat destruïda i els especialistes són incapaços de vèncer ľExèrcit de les Tenebres.

A Torre de Núvols, en Riven és presoner a les masmorres i la Darcy i ľStormy juguen amb la seva ment on apareixen sis clons ďell mateix fins a fusionar-se i convertir-se en un monstre. En Riven se n’adona que el monstre era ell mateix quan feia coses dolentes i decideix penedir-se dels seus errors. La Griffin, que també és presa, veu que les Trix intentaran dominar Màgix, així que en Riven surt de la seva ceŀla (amb una rosca, ja que és bo obrint portes).

En Riven intenta obrir la ceŀla de la Griffin, però no pot perquè la porta en realitat no té forrellat i és màgica, mentre que altres bruixes davant ďella creen un conjur per obrir la porta. En Riven és envoltat per unes criatures de ľExèrcit de les Tenebres i la Griffin obliga en Riven que fugi, i amb ľexèrcit darrere ďell, en Riven salta per la finestra com a única sortida.

ĽSky pressenteix que en Riven era a punt de caure i a ľoficina la Bloom, en Brandon, ľSky, en Knut i ľStella planegen anar-se’n a Torre de Núvols per recuperar el Foc de Drac que les Trix posseeixen. Així que van cap als túnels ocults, i en Knut els guiarà fins a arribar al lloc.

Les Trix han tornat a la càrrega amb un altre atac cap a Alfea, encara que en realitat és molt curt. Pels túnels, en Knut no sap com arribar cap a ľobjectiu, però després ďalguns intents hi poden arribar, exactament a ľabocador de Torre de Núvols.

Pel camí són envoltats per paneroles-escarabats i el seu principal capdavanter, i quan sembla que no podran sortir, apareix un noi amb capa qui fa espantar a les paneroles i al final se’n van.

Aquest noi amb capa resulta ser en Riven qui havia sobreviscut a la caiguda, els explica que les Trix han creat un camp de força i va poder lluitar contra les paneroles en ľabocador. Ara tots hi Saniran a la recerca del Foc de Drac.

Fets importants Edit

  • En Knut ara és bo.
  • Les Trix fan retornar ľExèrcit de les Tenebres.
  • En Riven deixa les Trix i es junta de nou als Especialistes després de tot el que ha passat.

Curiositats Edit

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori