FANDOM

Aventura a Linphea
Temporada 7, capítol 6
Winx162.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 23 de setembre del 2015
Data de llançament (EUA) 24 de gener del 2016
Noms originals
Nom en italià Avventura su Linphea
Nom en anglès (EUA) Adventure on Linphea
Successió de capítols
Anterior
Un amic del passat
Següent
Compte amb el llop
Llista de capítols

Aventura a Linphea és el capítol 6 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 162 en total. Va estrenar-se el 23 de setembre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on les Pixies estan cuidant ľSquonk, mentre la Layla i les Winx són a classe. ĽSquonk molesta la Cherie, i la Cherie s’enfada amb ľSquonk. ĽAmore li diu que ľSquonk és molt sensible i ha de ser tractat amb afecte. En Kiko i les Pixies comencen a jugar amb ľSquonk amb una pilota, però ľSquonk acaba plorant i mulla totes les Pixies. Al final ľSquonk s’espanta i surt corrent a la recerca de la Layla.

En una classe ďen WizGiz, ell està ensenyant a les Winx i altres fades com funciona la màgia dels animals màgics, i que qualsevol animal o planta inofensiu es pot transformar en un monstre. En WizGiz diu que necessita silenci per concentrar-se en un encanteri, i llavors ľSquonk arriba i interromp la classe ďen WizGiz. Les Pixies també vénen a aturar ľSquonk, però és massa tard. En WizGiz s’enfada, i la Bloom diu a les Pixies que han de prometre que no interrompran de nou. La Layla diu a ľSquonk que se n’ha ďanar a jugar amb les Pixies fora.

Després de les classes, la Layla diu que sent un enllaç entre ella i ľSquonk. Més tard, les Winx van amb la Roxy, i ella els mostra uns ocells anomenats Yaffles, i uns globus tecno-màgics dels planetes de ľunivers (entre ells està la Terra), els quals li adverteixen si hi ha animals màgics en perill en la dimensió màgica. Un ocell descobreix que a Linfea, els llops màgics estan en risc. La Roxy no pot fer res més, i la Bloom diu que ara s’encarregaran elles.

Les Winx immediatament viatgen a Linfea, i arriben a la casa de la Flora. Les Winx se sorprenen per la casa i el seu hivernacle, i després visiten els pares de la Flora, Rollos i Alyssa. Ells estan guarint dos llops màgics que han estat enverinats per espores de fongs mutantes tòxics. En Rollos i ľAlyssa es presenten a les Winx, i en Rollos fa bromes. ĽAlyssa ensenya les plantes del seu hivernacle a les Winx, però la Flora diu que han de continuar amb la missió.

Mentrestant, la Bloom pregunta als pares de la Flora com és que poden guarir els llops màgics. Quan els llops màgics es guareixen, volen que les Winx els segueixin. Llavors en Rollos li dóna a la Flora llavors ďorquídies per neutralitzar ľefecte de les espores dels fongs. Però només tenen aquestes llavors, i les Winx hauran ďutilitzar-les bé i guardar-les per quan sigui necessari.

Abans ďentrar en el bosc, arriba la Miele i vol acompanyar les noies. Però la Flora es nega al fet que vingui perquè no vol posar en perill la seva germana, i recorda el que va succeir en ľatac dels Treants de la temporada 6 (El poder del Bloomix). Les Winx entren en el bosc sense la Miele, i comencen a caminar. Però ľStella no gaudeix amb el bosc, perquè cau al riu i és atacada per ocells.

Les Winx i els llops màgics arriben a una part de la selva que està infectada amb les espores del fong. Però els llops màgics s’aturen i no volen continuar perquè tenen por de ser atacats per les espores dels fongs de nou. Les Winx entren soles a la zona dels fongs, però la Flora descobreix que un animal les està observant. La Bloom diu que han de seguir endavant. Però les Winx toquen un fong, i els fongs comencen a atacar-les i intenten agafar-les i capturar-les. Les Winx es transformen.

Les Winx ataquen els fongs, però els seus atacs no serveixen i la Musa i ľStella són capturades pels fongs, que els hi treuen els seus poders i la seva energia màgica. Després la Tecna, la Layla i la Bloom també són capturades, i només queda la Flora per salvar les seves amigues, i ella decideix utilitzar les llavors ďorquídies per detenir ľatac, però la Flora també és capturada per un fong i les llavors queden fora de ľabast de la Flora, i acaba el capítol.

Fets importants Edit

  • Primera aparició del pare de la Flora, Rollos.
  • Es revela el nom de la mare de la Flora, Alyssa.

Curiositats Edit

  • Aquest capítol marca la primera aparició dels llops màgics i de ľAmarok.
  • És revelat en aquest capítol que el poder Butterflix és ľessència de la natura, i per això no poden perjudicar la pròpia natura.
  • Aquest capítol marca la primera aparició de la marieta geganta des de la temporada 6. No obstant això ja va aparèixer a la temporada 3.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori