FANDOM

Cara a cara
Temporada 2, capítol 25
Winx51.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 12 de juliol del 2005
Data de llançament (EUA) 11 de març del 2006
Noms originals
Nom en italià Faccia a faccia con il nemico
Nom en anglès (EUA) Face to Face with The Enemy
Successió de capítols
Anterior
Presonera ďen Lord Darkar
Següent
Es descobreix al Fènix
Llista de capítols

Cara a cara és el capítol 25 de la temporada 2 de la sèrie Winx Club i el capítol 51 en total. Va estrenar-se el 12 de juliol del 2005 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Grutes Profundes, on ľAmèntia està amb el triturador i ella amb els seus guàrdies lluiten contra els monstres ďen Lord Darkar. Mentrestant, la nau amb els Especialistes i les Winx arriben al castell ďen Lord Darkar. Però vénen monstres per atacar la nau.

En Lord Darkar es disposa a activar el Còdex amb la Fosca-Bloom, i les Trix entren i informen que les Winx estan venint. Llavors en Lord Darkar diu que les Trix ataquin amb el seu exèrcit, i les Trix es queixen que són elles qui fan el treball brut.

Mentrestant, els Especialistes surten i comencen a destruir monstres. Les Trix apareixen i creen una bombolla per posar sota el seu control a tots els monstres, i atacar la nau. Llavors les Trix ja no tenen poder perquè ľhi han cedit als monstres, i estan esgotades.

Les Pixies estan espantades pels records ďaquest lloc, i els Especialistes segueixen volant. Les Trix se senten febles, i la Lockette ajuda a trobar una entrada al castell.

En Lord Darkar es prepara per obrir ľentrada amb la Fosca-Bloom, i llavors arriben les Trix i diuen a en Lord Darkar que ell ja no para esment en elles, i no ha comptat amb elles en els seus plans.

Les Trix diuen a en Lord Darkar que també volen part del poder, però en Lord Darkar diu que ja no són importants i envia a les Trix al buit. ĽAmèntia i el seu exèrcit segueix lluitant contra els monstres, i els Especialistes també. En Lord Darkar fa que el seu ocell es converteixi en un monstre enorme perquè les Winx no ľinterrompin.

Els Especialistes han de tornar a la nau principal, pels monstres. La Fosca-Bloom coŀloca el Còdex per obrir la porta dimensional, i en Lord Darkar activa la clau de la porta. ĽHèlia remolca la nau de ľSky, i en Lord Darkar obre la porta. ĽAmèntia no pot més, i el seu exèrcit se’n va corrent.

En Brandon diu que necessitaran un pla, i les Winx diuen que també poden actuar. Llavors les Winx es transformen i activen els seus Chàrmix. Llavors totes juntes fan una convergència màgica i aconsegueixen derrotar als monstres. Mentrestant, la Faragonda està parlant amb en Saladino per ajudar les Winx i els Especialistes.

La Flora diu a ľHèlia que sent no haver-li dit abans el que sent per ell, però ľHèlia agafa la Flora i li fa un petó. La Musa creu que en Riven és massa seriós com per fer comiats, però en Riven abraça la Musa. La Layla diu a ľSky que no es preocupi per la Bloom, i llavors en Timmy diu que comencin a atacar.

Ľentrada dimensional està oberta, i en Lord Darkar i la Fosca-Bloom entren a Realix. Les Winx i les Pixies han entrat al castell, però el monstre ďen Lord Darkar arriba i intenta atacar a les Winx, i el monstre sembla invencible. Llavors apareixen la Faragonda, la Griffin i en Codatorta, però el monstre segueix atacant.

Fets importants Edit

  • ĽIcy, la Darcy i ľStormy combinen el seu Gloomix.
  • En Lord Darkar substitueix les Trix per la Fosca-Bloom.
  • En Darkar i la Fosca-Bloom entren en la dimensió Realix.
  • La Flora i ľHèlia es fan un petó.

Curiositats Edit

  • En aquest capítol la Bloom només apareix com a Fosca-Bloom, la seva versió fosca.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori