FANDOM

Cosmix

Les Winx amb el Cosmix.

Cosmix és la transformació que les Winx obtindran a la temporada 8, juntament amb una altra transformació. Està relacionada amb les estrelles i la galàxia, ja que cada fada tindrà una estrella màgica. La font ďaquesta transformació és el poder de ľStella de Solària.

Aparença Edit

Les Winx tenen moltes formes similars entre elles. Les seves robes consten ďun vestit amb moltes estrelles. El seu cabell està embolicat en una cua de cavall llarga sobre ľesquena i amb molts adornaments amb forma ďestrelles. Tenen només un parell ďales, petites amb moltes estrelles en elles.

Poders Edit

Pròximament…

Curiositats Edit

  • Aquesta és la segona transformació que és rebuda des de la font ďuna fada (la primera va ser el Bloomix).
  • Potser el nom de la transformació ve del nom de ľStella, ja que és ella qui dóna a les altres Winx una part del Sol Brillant de Solària, poder necessari per a aquesta transformació.
  • La Roxy també obté aquesta transformació, ja que ara, en aquesta temporada, ella serà completament una Winx.
  • Les Winx són, fins ara, les úniques fades que han obtingut aquesta transformació i ara sobrepassaran la Daphne en poder.
  • Les Winx, actualment, són les fades més fortes de la Dimensió Màgica.

Galeria Edit

Transformacions de Winx Club
Winx (fada normal) • ChàrmixEnchàntixBelievixHarmònixSirènixBloomixMythixButterflixTynixCosmix