FANDOM

El Fènix tenebrós
Temporada 2, capítol 1
Winx27.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 19 ďabril del 2005
Data de llançament (EUA) 10 de setembre del 2005
Noms originals
Nom en italià La fenice ďombra
Nom en anglès (EUA) The Shadow Phoenix
Successió de capítols
Anterior
La caiguda de les bruixes
Següent
El retorn de les Trix
Llista de capítols

El Fènix tenebrós és el capítol 1 de la temporada 2 de la sèrie Winx Club i el capítol 27 en total. Va estrenar-se el 19 ďabril del 2005 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en un castell, on una noia està escalant aquest castell. Llavors ella arriba fins a unes petites criatures, que estan parlant ďescapar ďaquest castell. La noia es fica dins, i les criatures al principi tenen por fins que descobreixen que és la noia que ha aparegut abans, i sembla que les criatures la coneixen.

La noia pregunta per la Piff, que resulta ser una ďaquestes criatures amb forma de bebè, i revela que la noia i el bebè estan enllaçats. La noia decideix escapar amb les criatures, i revela ser una fada. Les criatures petites aconsegueixen sortir del camp de força, i la noia diu que un Fènix li va absorbir gairebé tota la seva energia.

Es revela que les criatures es diuen “Pixies”, i llavors es revela ľaparença del Fènix, que diu que no escaparan ďell. I envia uns monstres per detenir la fada i les Pixies. Després diu que la noia pot morir, però vol que les Pixies segueixin vives.

Les Pixies comencen a analitzar la zona, i la noia diu que ja parlaran després. Llavors apareix un monstre, que ataca la fada. Comencen a córrer, però es troben amb el Fènix i diu que vol les Pixies. Llavors la noia es nega, i el Fènix captura a les Pixies i ataca la fada. Ella es protegeix amb un camp de força, però el Fènix la captura i la llança al buit. Després diu que ningú sobreviu a una caiguda ďaquesta altura.

A Alfea, les Winx estan preparant una festa. La Bloom va amb la Flora, que està amb flors. ĽStella intenta triar la millor roba, i demana ajuda a la Bloom. Però la Bloom no sap què dir, i se’n va. Llavors veu un cavall de mar petit i volador, i la Bloom intenta arribar a ell.

Perseguint a aquest cavall, es fica en una zona que no hi ha estat mai. Troba una porta a la paret, i troba una nova biblioteca anomenada “Secció Secreta ďAlfea”. Allà, la Concorda, la Pixie responsable ďaquest lloc, explica qui són les Pixies i què fan, i que algunes fades es poden enllaçar amb les Pixies. Després explica que els animals petits es diuen “Pixiemascotes”.

A la festa, les Winx pregunten on es troba la Bloom, quan ella arriba. ĽStella arregla el vestit a la Bloom, quan senten un soroll. Resulta que vénen els Especialistes. ĽSky va amb la Bloom i en Brandon va amb ľStella, i també està en Riven. En Timmy arriba en una nau diferent.

La Faragonda comença la festa i fa pujar la Bloom a ľescenari. Però ella diu que totes les Winx pujaran a ľescenari. La directora arregla el que van destruir les Trix amb ľExèrcit de les Tenebres anteriorment, i llavors ella diu que ha començat un nou any a Alfea.

El Fènix vol saber on està el llogaret de les Pixies perquè allà hi ha una cosa anomenada “Còdex”, i les Pixies no volen. El Fènix ataca les Pixies. La Bloom està parlant amb ľSky, i ell vol saber què ha vist la Bloom. Mentrestant, ľStella està explicant coses. Els nois diuen que han de tornar a Font Vermella.

Quan els nois se’n van, la Flora detecta alguna cosa als arbres. La Bloom va amb la Flora, i troben la fada que va aparèixer amb el Fènix i queda desmaiada just en arribar a Alfea. La Tecna ľanalitza, i diu que està esgotada. ĽStella fa caure sense voler una cosa ďella, i la Bloom reconeix que és una Pixie. Les altres no entenen res.

Fets importants Edit

  • Primera aparició de Layla.
  • La Layla va al castell del Fènix per a salvar les Pixies.
  • El principal enemic ďaquesta temporada, Lord Darkar, és revelat.
  • Els poders de la Layla són revelats.
  • Les Winx comencen un nou any escolar.
  • La Layla ve a Alfea amb la Piff.

Curiositats Edit

  • Apareix per primera vegada la Secció Secreta ďAlfea.
  • Ningú de les Winx és transformat en aquest capítol.
  • En Riven vesteix una camisa amb la bandera de Regne Unit, de la Terra.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori