FANDOM

El Legendàrium
Temporada 6, capítol 2
Winx132.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 13 de gener del 2014
Data de llançament (EUA) 3 de novembre del 2013
Noms originals
Nom en italià Legendarium
Nom en anglès (EUA) The Legendarium
Successió de capítols
Anterior
La inspiració del Sirènix
Següent
Ľescola voladora
Llista de capítols

El Legendàrium és el capítol 2 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 132 en total. Va estrenar-se el 13 de gener del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

Un nou any escolar comença a Alfea. Totes els alumnes, incloent les Winx, tornen a Alfea. La Bloom i la Dafne arriben a Alfea animadament, però la Dafne encara està nerviosa perquè es farà la nova professora ďHistòria de la Màgia. La Bloom va a la seva habitació feliç, on ella troba les seves amigues, la Layla, la Musa, la Tecna i la Flora. En un accident, la grandària ďen Kiko és reduïda per un encanteri de reducció.

Les Winx troben diverses alumnes que estan sortint de ľhabitació de ľStella amb una aparença única, on una ďelles deixa caure una targeta ďuna nova botiga de robes de ľStella. Les Winx van fins a ľhabitació de ľStella per a saber què està fent la seva amiga. ĽStella és feliç per a atendre les seves amigues i explicar-les sobre la seva nova botiga de robes.

Gràcies a la creativitat de ľStella, les noves fades són vestides de forma inteŀligent per al seu any a ľescola. De cop, la Griselda arriba a ľhabitació de les Winx i ľStella ràpidament amaga la seva botiga de robes secreta a la seva a habitació, transformant-ho tot en una habitació normal, i ella apareix amb una escombra i diu que està netejant ľhabitació. La Griselda troba en Kiko i li torna al conill la seva grandària normal, i diu que està esperant per al discurs de la Faragonda sobre la Història de la Màgia.

A la sala ďHistòria de la Màgia, la Faragonda presenta la Dafne com la professora ďHistòria de la Màgia a les seves alumnes. Les Winx i les altres alumnes comencen a donar-li la benvinguda a la seva nova professora. Un moment després, les Pixies vénen per a sorprendre la Faragonda pel seu 100è aniversari. Les Winx queden felices per trobar les seves Pixies connectades a elles.

La Griselda queda xocada de la notícia de les Pixies de ľaniversari de la Faragonda, i la directora diu que guardava la seva edat com un secret. Les Pixies conviden la Faragonda per a celebrar la festa fora ďAlfea perquè els seus regals estan esperant-lla. Fora ďAlfea, les Pixies utilitzen la seva màgia especial per a realitzar una festa especial per a la Faragonda. La festa és celebrada alegrement per les fades al coŀlegi ďAlfea.

Mentrestant, a Torre de Núvols, la Griffin es presenta i acull les joves bruixes a la seva escola. Llavors, ella demana a les seves noves alumnes que mostrin els seus poders. Una jove bruixa anomenada Selina, que és de la Terra, és la primera que és presentada a totes de Torre de Núvols. La Grffin li demana veure els seus poders i ella agafa un llibre que es diu Legendàrium.

La Selina diu que el Legendàrium és un llibre del mal que pot portar llegendes i contes a la vida. La Selina mostra a la Griffin com funciona el Legendàrium, i proposa fer viure uns trolls llegendaris que en una llegenda de les Pixies, elles van capturar als trolls i els van tancar sota el llogaret de les Pixies. La Selina convoca els trolls llegint el nom al llibre en veu alta per a despertar-los.

Al llogaret de les Pixies, aquests trolls apareixen i ataquen el llogaret Pixie sortint del sòl, i comença el caos al llogaret. A la festa ďAlfea, la Ninfea, la Pixie en cap avisa a les Pixies, les Winx i els altres a Alfea. Llavors les Pixies van al seu llogaret a lluitar contra els trolls, i les Winx són transformades amb el seu Sirènix. Les Winx lluiten contra els trolls, amb ľajuda de la Pixies.

La Griffin dubtava dels poders del llibre i ella li demana veure-ho tot. Ella utilitza la seva màgia per a veure ľincident i quan ella veu el caos que està esdevenint al llogaret de les Pixies, demana a la Selina que s’aturi. La Selina atura el seu atac amb el llibre.

Després que la Selina s’atura, les Pixies que van ser atacades desapareixen, juntament amb els trolls. Les Pixies i les Winx es preocupen per les seves amigues, i la Bloom diu que no pot detectar-les enlloc, com si aquestes Pixies ja no existissin a la dimensió màgica. Les Pixies es queden tristes i es queden amb les Winx a Alfea.

Mentrestant, la Griffin diu que la Selina té molt poder amb el seu llibre, i continua el seu discurs fins a ser interrompuda. Les finestres de la sala són trencades, i les Trix apareixen i li diuen a la Griffin que prendran el control ľescola. Comença una lluita entre les Trix i la Griffin, i al final les Trix transformen la Griffin en un corb.

Les Trix anuncien a les alumnes que elles estan al comandament. Elles fan un canvi amb la seva roba i fan que Torre de Núvols comenci a elevar-se del terra. ĽIcy diu a la bruixes que es quedin a les seves habitacions excepte la Selina, qui a canvi deixarà que les Trix utilitzin el seu Legendàrium, i les Trix ajudaran la Selina a fer-se més poderosa.

Al camí de retorn a Alfea, les Winx troben un corb i la Layla utilitza el seu poder del Morfix per a ajudar-lo. El corb intenta dir alguna cosa a la Winx, però elles no aconsegueixen entendre gens del que diu, ja que elles no poden parlar la llengua dels corb. I la Bloom suggereix utilitzar ľajuda de la Roxy.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori