FANDOM

El Mythix
Temporada 6, capítol 14
Winx144.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 7 ďabril del 2014
Data de llançament (EUA) 17 de maig del 2014
Noms originals
Nom en italià Mythix
Nom en anglès (EUA) Mythix
Successió de capítols
Anterior
La fada madrina
Següent
El misteri de Calavera
Llista de capítols

El Mythix és el capítol 14 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 144 en total. Va estrenar-se el 7 ďabril del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a casa de la Bloom, ľEldora s’introdueix a la Vanessa. Ella comenta que avui és un dia apropiat per a felicitar la mare de la Bloom, per a gran confusió de la Bloom. ĽEldora li recorda que és el Dia de la Mare.

Després ľEldora crea una planta màgica i la hi dóna a la Vanessa com a regal. ĽStella a continuació crea algunes noves robes, però fa que deixin anar el poŀlen que contenen les robes.

Després de netejar el desordre, les Winx es reuneixen a ľhabitació de la Bloom per a parlar amb ľEldora. Mirant les seves notes, ľEldora diu que una de les claus per a tancar el Legendàrium és aconsegueixin alguna cosa que es va originar al món del Legendàrium. Descobreixen que el que busquen es troba a Tir Nan Og, però no hi pot trobar res en aquest punt.

ĽStella comenta que potser ara serà diferent, ja que tenen amigues allà. Elles van a Tir Nan Og i es reuneixen amb la reina Nèbula, qui havia convertit el castell de la Morgana en una escola de fades.

A Torre de Núvols, les Trix utilitzen la seva convergència màgica per a condensar el poder de les escoles que van prendre amb els seus objectes màgics i amplifiquen els seus poders. La Selina li pregunta per què no aconsegueix un objecte màgic, i ľIcy simplement li diu que el seu llibre és suficient.

Altre cop al castell de la Morgana, les Winx arriben i es troben amb la Nèbula. Mentrestant, a casa de la Bloom, les Pixies estan cuidant de la planta de la Vanessa. Al castell de la Morgana, la Nèbula mostra a les Winx unes varetes en una caixa forta, i els parla del Mythix.

La Nèbula explica que, ďacord amb les varetes, set fades del Legendàrium van creuar al món real i van viatjar entre els molts mons de ľunivers, inclòs la Terra. Ella també esmenta que per a obtenir les varetes cal mostrar valor.

La Layla creu que elles mateixes van provar moltes vegades el seu valor a partir de totes les seves batalles contra els monstres del Legendàrium. La Nèbula diu que els serà difícil ďobtenir-les. De cop, el castell és atacat per les Trix i algunes bruixes. Les Winx surten i es transformen.

ĽEldora també es transforma en la seva forma de fada per a unir-se a la lluita. Durant la lluita, dues bruixes s’infiltren i entren al castell. La Bloom els segueix ràpidament per a impedir-les que arribin fins a les varetes i fàcilment les derrota.

La Selina observa amb ľUll de la Griffin la Bloom, i ľAcheron li diu que les Trix no compartiran el seu poder amb la Selina amb la fi ďalliberar-ho. La Selina té una altra alternativa en la seva ment que és el Foc de Drac de la Bloom.

A causa dels nous objectes de les Trix, són gairebé immunes als atacs de les Winx, ľEldora, i la Nèbula. Dintre del castell, la Bloom cau en una emboscada per la Selina, que ľenreda amb una serp etèria. Les altres fades estudiantes intenten lluitar contra ella però són perseguides.

A continuació, la Selina es burla de la Bloom per la seva reunió de nou i li pregunta si ella és feliç de veure-la. La Bloom intenta entrar en raó amb la Selina que ľAcheron és massa perillós per a alliberar-lo i confiï en ľEldora. La Selina li diu que ľEldora està morta per a ella i que ľAcheron és ľúnic amic de debò que té, i intenta extreure-li el Foc de Drac. La Bloom, s’empipa i desafia la Selina.

A ľexterior, la potència de les Trix segueix augmentant fins que la Bloom surt. ĽIcy després la persegueix al castell, on estan les varetes. Quan ľIcy estava a punt de llançar un poderós encanteri, la Bloom percep de que ľobjecte està donant a la bruixa el seu augment de potència.

La Bloom dispara el seu atac al penjoll que té el seu poder, destruint-lo. També ho fa amb els penjolls de la Darcy i ľStormy. En donar-se compte de que els seus poders s’han anat, les Trix i les seves còmplices es retiren de la lluita com a covardes.

La Nèbula dóna les gràcies a les Winx i ľEldora per haver salvat Tir Nan Og. Llavors, per a la seva sorpresa, les varetes surten a través del vidre i les atrapen les Winx i ľEldora. La Tecna afirma que això sens dubte vol dir que han demostrat que són dignes de les varetes, i obtenen el Mythix. Ha arribat el moment per a entrar en el món del Legendàrium.

Amb ľús de les varetes ancestrals, les Winx i ľEldora aconsegueixen les seves formes Mythix i entren al món del Legendàrium. Vénen a través ďuna enorme porta, i ľesperit de la porta els dóna la benvinguda. La Bloom li pregunta sobre la forma de tancar el Legendàrium.

Ľésser de la porta respon que cal trobar dos elements, que són ľEsmeralda de Fantasia i la Llança de Plata. Amb les dues relíquies, formaran la clau per a tancar el Legendàrium. Ho podran trobar amb el poder de les varetes. La Bloom suggereix anar a Alfea per a obtenir una millor comprensió de com utilitzar les varetes.

A Alfea, la Dafne saluda ľEldora. La Bloom li pregunta a la Dafne si sap un mètode per a utilitzar les seves varetes, i ella hi treu un llibre. Les Winx utilitzen un encanteri de rastreig, que forma un holograma màgic de ľilla Calavera. ĽEldora decideix anar-hi ara, però la Faragonda entra i les atura. En primer lloc, hi ha alguna cosa al pati que elles els agradaria veure.

Al pati ďAlfea fan una celebració en honor del Dia de la Mare. Un portal s’obre i surten les mares de les Winx (excloent la mare de la Musa), incloent: la Marion, la Vanessa, la Niobe, la Lluna, i la Morgana. Comença una festa amb les fades i les mares, on tots comencen a ballar, i acaba el capítol.

Fets importants Edit

  • Les Winx i ľEldora van a Tir Nan Og.
  • Les Winx guanyen el Mythix.
  • Les Winx entren al Legendàrium per primera vegada.

Curiositats Edit

  • Aquesta és la primera vegada que les Winx utilitzen les seves varetes Mythix i es transformen en fades Mythix.
  • Aquesta és la primera vegada que les fades de la Terra lluiten contra les Trix.
  • A partir ďaquest capítol ľobertura és actualitzada per a presentar les escenes Mythix.
  • Aquest és el tercer capítol on apareix en la sèrie una festa internacional, el primer va ser ľHalloween al capítol 16 de la temporada 2 (Hallowinx) i el segon va ser el Nadal al capítol 10 de la temporada 5 (Nadal a Màgix).
  • Quan les Winx estaven transformant-se en Mythix, una escena en la transformació de la Bloom va ser revertida.
  • En una escena on la Bloom està lluitant amb ľIcy, només 6 varetes són mostrades. A les imatges anteriors hi havia 7 varetes.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori