FANDOM

El ball de la princesa
Temporada 3, capítol 1
Winx53.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 29 de gener del 2007
Data de llançament (EUA) 14 de novembre del 2011
Noms originals
Nom en italià Il ballo della principessa
Nom en anglès (EUA) The Princess’ Ball
Successió de capítols
Anterior
Es descobreix al Fènix
Següent
La marca ďen Valtor
Llista de capítols

El ball de la princesa és el capítol 1 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 53 en total. Va estrenar-se el 29 de gener del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on comencen les vacances ďestiu. ĽStella està buscant robes de princesa per anar a Solària. La Bloom diu que va discutir amb ľSky, i se sent malament perquè no el veurà en tot ľestiu. I la Musa i la Layla no aniran a les seves cases i es quedaran a Màgix.

A la Bloom li cauen les maletes, i la Layla intenta aguantar-les totes. Però en Kiko cau sobre la Layla i ella sobre les maletes de ľStella, i ľStella s’enfada. Llavors apareix un holograma de Solària que hi haurà un ball de la princesa per ľStella. ĽStella diu a totes que vinguin amb ella a Solària.

Una nau està portant presos a la Dimensió Omega, un lloc que fa molt fred i es congela tot. De la nau cauen blocs de gel amb les Trix. Però ľIcy trenca el gel i surt. ĽStella comença a fer-se iŀlusions que els seus pares tornaran junts, i la Bloom vol acompanyar ľStella a Solària.

A la Dimensió Omega, ľIcy descongela la Darcy i ľStormy. La Tecna està examinant les invitacions, i ľSky no ha respost. ĽStella demana una pizza, però una altra noia la hi porta. Llavors comença una baralla per la pizza, i cauen trossos de la pizza sobre ľStella i altres trossos sobre ľaltra noia.

Ľaltra noia es reuneix amb altres noies i diuen que són fades de ľAcadèmia Beta. Després la noia es presenta com a Quimera i també té un ball. ĽStella entra en un lloc que es pot provar vestits virtuals, i la Bloom i ľStella es proven vestits fins que ľStella en decideix un. Però només n’hi ha un, i la Quimera ľha agafat abans.

Les Trix estan sent perseguides per un monstre, fins que arriben a un bloc on hi ha un home que es diu Valtor i està condemnat a cadena perpètua. ĽIcy el desperta, perquè lluiti contra els monstres. Ell explica que porta 17 anys en aquest lloc i es va mantenir despert, i després vol venjança.

En Valtor sap una manera de sortir, i les Trix diuen que poden ser un equip però ell no ha de manar-les, i en Valtor accepta. A Màgix, ľStella i la Bloom comencen una persecució contra la Quimera, i la Quimera comença a destruir-ho tot. La Bloom i ľStella al final es transformen per salvar uns cadells per una destrossa de la Quimera.

ĽStella arriba a una botiga i la venedora diu que la Quimera li ha dit que aviat serà princesa de Solària com ľStella. Les Trix i en Valtor arriben a un portal amb Andros, però està protegit de màgia. ĽIcy decideix utilitzar un dels monstres al seu favor, i aconsegueixen obrir la porta.

A Andros, les sirenes guardianes veuen que la porta s’obre, i en Valtor deixa les sirenes sota el seu control. La Musa diu que ara porta un pentinat diferent, i ľStella es posa la roba nova. Llavors apareixen els Especialistes, amb ľSky. ĽSky informa a la Bloom que va rebre la invitació i la Bloom es disculpa per enfadar-se.

La Layla detecta que al mar alguna cosa no va bé, i llavors ve un tsunami. Les Winx es transformen, i els Especialistes treuen la gent de ľaigua. La Layla salva una nena de ľaigua i torna a la superfície.

La Tecna descobreix que aquesta ona va ser causada per una anomalia, i una sirena apareix i diu a la Layla en el seu idioma que Andros té problemes. La Layla decideix anar sola, i se’n va. Mentrestant, en Valtor va convertint les sirenes en monstres.

Fets importants Edit

  • ĽStella rep la notícia que hi haurà un ball al seu planeta, Solària.
  • ĽStella coneix la Quimera i les seves amigues de ľAcadèmia Beta.
  • ĽIcy, la Darcy i ľStormy són dutes a la Dimensió Ómega.
  • ĽIcy, la Darcy i ľStormy coneixen en Valtor.
  • En Valtor envaeix Andros.
  • La Musa comença a tenir el cabell llarg.

Curiositats Edit

  • En aquest capítol canvia el final de la transformació de la Musa.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori