FANDOM

El banquet de Solària
Temporada 6, capítol 20
Winx150.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 2 ďagost del 2014
Data de llançament (EUA) 2015
Noms originals
Nom en italià Il banchetto di Solaria
Nom en anglès (EUA) Stella’s Big Party
Successió de capítols
Anterior
Reina per un dia
Següent
Un amor monstruós
Llista de capítols

El banquet de Solària és el capítol 20 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 150 en total. Va estrenar-se el 2 ďagost del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença al món del Legendàrium, on ľStella està en un laberint lluitant contra la Darcy, qui està disfressada sota el personatge ďAriadna, i el Minotaure està tractant ďatacar ľStella. Per a poder derrotar-lo, ľStella intenta atacar el Minotaure amb els seus atacs del Mythix, però les banyes del Minotaure reflecteixen ľatac a ella mateixa. Llavors, ľStella llança un atac i es forma una ona expansiva al voltant del Minotaure que llança la Darcy al terra, i la corona de Solària cau a terra. Llavors ľStella aconsegueix atrapar la corona.

ĽStella té de nou la corona de Solària, i llança un atac que aconsegueix fer que el Minotaure desaparegui. Però la Darcy se’n va, i diu que encara té alguna cosa preparada. ĽStella la segueix, i comença a caminar pels corredors del laberint. Llavors la Darcy riu i diu que si es queda molt temps al laberint, quedarà atapada al món del Legendàrium per sempre. La Darcy apareix i es duplica, i se’n va per a que ľStella a busqui. ĽStella recorda que sempre està millor amb les Winx, i llavors ľEldora apareix i li dóna un cabdell de fil, per a poder sortir. ĽStella aconsegueix localitzar la sortida amb el cabdell de fil, i surt del laberint i del Legendàrium.

A Solària, les bruixes de Torre de Núvols encara estan atacant a les Winx, i tenen la Musa, la Tecna i la Layla en unes esferes girant. La Dafne aconsegueix destruir les esferes on estan atrapades les Winx, i diu que si els guàrdies els poguessin ajudar, guanyarien. La Layla ataca a la bruixes, i les Winx unides ataquen les bruixes, però les bruixes es teletransporten i marxen. Els reis de Solària i pares de ľStella agraeixen a les Winx pel que han fet. La Bloom diu que cal trobar ľStella. Les Pixies estan amb en Brandon, i ľStella apareix de nou i abraça en Brandon. Però en Brandon està enfadat amb ľStella, i se’n va. ĽStella es posa trista.

ĽStella diu que ja no vol ser reina, i ha de trobar una manera per a tornar a guanyar-se la confiança dels seus pares i ďen Brandon, i agraeix a les Winx perquè són les seves amigues. La Musa, la Flora, la Tecna i la Bloom animen i preparen ľStella per a fer una excusa. Les Winx comencen a preparar menjar, amb la Pixies. Les Winx fan uns pastissos petits i diuen que són molt petits, i una de les Pixies decideix fer que siguin més grans, però acaben deixant-ho tot ple de trossos de pastís. En Torre de Núvols, les Trix diuen a la Darcy que ha fallat, i la Selina diu que té un pla per a atacar les Winx de nou.

A Solària, ľStella dóna les gràcies a les Winx per ajudar-la amb el menjar, i els pares de ľStella entren en la cuina. ĽStella segueix amb el menjar, amb les Winx i les Pixies. Les Winx duen el menjar a la sala principal del palau, i la Bloom porta en Brandon. Però en Brandon no vol veure ľStella, i llavors queda sorprès per tot el que ha fet ľStella. ĽStella els hi diu a tots que gaudeixin ďaquest sopar com excusa. En Brandon ve, i ľStella diu que potser no és un sopar romàntic, però ha fet una pizza amb les seves pròpies mans per a ell. En Brandon perdona ľStella, i les Winx es posen contentes. A Torre de Núvols, la Selina desperta en Gargantua, una criatura que devorarà tot el que es trobarà al seu camí.

A Solària, en Gargantua apareix i comença a atacar i menjar-s’ho tot. Els reis no saben què passa, i les Winx diuen que s’encarregaran del monstre gegant. La Dafne es transforma en Sirènix i les Winx en Bloomix. Les Winx comencen a atacar en Gargantua, però no serveixen els seus atacs i en Gargantua comença a menjar-se la catifa. Les Winx descobreixen que tots els seus atacs són inútils contra aquest monstre, i la Dafne diu que en Gargantua és una criatura llegendària que es menjarà tot el que estigui prop ďell, i la Bloom diu que necessiten un pla.

Les Pixies posen pastissos al terra per en Gargantua, i comença a menjar-los-hi tots, però és un parany de les Winx, i en Gargantua encara està menjant fins a arribar a un pastís gegant. En Gargantua es menja aquest pastís, i les Winx fan un encanteri per a fer que el pastís augmenti de grandària, i la panxa ďen Gargantua explota i el monstre és destruït. ĽStella fa ľacte final com a reina, i diu que es vol desculpar per tot ľesdevingut, i agrair a les Winx, en Brandon i els seus pares pel seu suport. ĽStella diu que ser reina és un treball molt difícil i amb moltes responsabilitats, i tots aplaudeixen. ĽStella diu que la seva trobada amb en Brandon va ser espatllada, i en Bloom diu que té una idea.

A Alfea, en Brandon pregunta a ľStella si sap com és la idea que les Winx estan planejant, i ľStella diu que no li diran res encara. En Brandon i ľStella estan caminant pel corredor fins a arribar al menjador ďAlfea, i les Winx diuen que van preparar per a ľStella i en Brandon una trobada especial on podran menjar el que vulguin. Les altres Winx també s’asseuen per a menjar, diuen que després de tot també tenen gana i comencen a menjar. En Brandon i ľStella també comencen a menjar, i el capítol acaba amb la seva trobada i amb un cor al voltant de la parella.

Fets importants Edit

  • És ľúltim capítol que ľStella és reina de Solària.

Curiositats Edit

  • ĽStella encara és reina de Solària.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori