FANDOM

El cau de les serps
Temporada 3, capítol 17
Winx69.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 7 de març del 2007
Data de llançament (EUA) 13 de desembre del 2011
Noms originals
Nom en italià Nella tana del serpente
Nom en anglès (EUA) In The Snake’s Lair
Successió de capítols
Anterior
Renéixer de les cendres
Següent
El cofre ďen Valtor
Llista de capítols

El cau de les serps és el capítol 17 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 69 en total. Va estrenar-se el 7 de març del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on la Bloom ha tornat de Pyros. Però no hi ha ningú, i només estan les Pixies. Elles expliquen que les altres Winx han anat a la Dimensió Omega a buscar la Tecna. La Bloom parla amb la Faragonda, i ella explica que la Maia és una vella amiga de la Faragonda.

La Faragonda explica a la Bloom que va aconseguir ľEnchàntix només amb força de voluntat, i és una excepció a la regla. La Bloom veu una nau de Font Vermella, i baixa ľSky. Ell diu que lamenta molt el que li ha fet a la Bloom sota ľencanteri de la Diaspro, i explica que es va quedar a Font Vermella per vigilar ľescola de possibles atacs ďen Valtor.

ĽSky i la Bloom estan parlant, fins que apareixen les Pixies, i diuen a la Bloom que la missió a la Dimensió Omega és perillosa, però la Bloom està disposada a anar amb ľSky. A la Dimensió Omega, els Especialistes estan atrapats i sense armes, i els guàrdies són molt salvatges. Les Winx van caure en una esquerda i una serp vol atacar-les.

ĽSky i la Bloom arriben a la Dimensió Omega amb una nau, i cal baixar. Però fa molt fred, i a més se senten sorolls. La Bloom gairebé cau, però ľSky aconsegueix salvar-la. Llavors la Bloom descobreix que algú està prop de la parella, però resulta ser la Tecna.

La Tecna explica que es va transformar en Enchàntix, i amb els seus nous poders i els seus coneixements tecnològics ha aconseguit sobreviure a la Dimensió Omega, i també va fabricar una arma i un comunicador. Però el seu missatge ha posat en alarma a uns presoners que van aconseguir escapar, i s’han organitzat en bandes.

La Tecna explica que han capturat en Timmy, ľHèlia i en Brandon, i ľSky, la Bloom i la Tecna es disposen a entrar a la cova on estan capturats. La Tecna es transforma, i es disposa a alliberar els Especialistes però un guàrdia agafa la Tecna de les mans. Llavors ľSky i la Bloom deixen inconscient al guàrdia.

Els quatre especialistes s’enfrontaran als bandits mentre la Tecna i la Bloom es posen a buscar a les Winx. Una serp surt ďuna cova i llança les dues fades per un precipici. Les altres Winx estan esgotades intentant mantenir la calor.

La Tecna es transforma, i la Bloom cau inconscient. Però la Tecna i la Bloom aconsegueixen baixar i reunir-se amb les Winx, i la Musa utilitza la seva pols de fada per guarir la Bloom. Les Winx es disposen a atacar al monstre.

Les Winx ataquen al monstre, però no fa efecte. Les Winx utilitzen una convergència, però el monstre segueix atacant. Llavors la Bloom es transforma, i les altres se sorprenen per haver aconseguit ľEnchàntix.

Els Especialistes estan envoltats pels guàrdies, mentre les Winx utilitzen la seva pols de fada amb convergència i aconsegueixen vèncer al monstre. Però el monstre és una serp blanca que en realitat és ľessència de la Dimensió Omega. I a més, aquesta serp només estava dormida, i desperta. La Bloom vol fer alguna cosa amb la serp.

Els Especialistes segueixen lluitant contra els guàrdies, mentre la Bloom porta la serp a la superfície, i fa que els guàrdies fugin. Llavors les dues naus de Font Vermella amb les Winx i els Especialistes tornen a Màgix.

Les Winx celebren que el seu grup torna a estar unit, i ľStella vol fer una festa de pijames. A la festa, la Musa lluita amb coixins amb ľStella, i la Flora parla amb la Bloom de nois.

Fets importants Edit

  • La Bloom torna de Pyros.
  • La Bloom i ľSky es reconcilien.
  • La Bloom i ľSky troben la Tecna.
  • La Bloom, ľSky i els altres salven la Tecna.
  • Les Winx estan juntes de nou.

Curiositats Edit

  • Aquest és ľúltim capítol on el vestit de la Layla és blau i groc.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori