FANDOM

El cofre ďen Valtor
Temporada 3, capítol 18
Winx70.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 9 de març del 2007
Data de llançament (EUA) 14 de desembre del 2011
Noms originals
Nom en italià Lo scrigno di Valtor
Nom en anglès (EUA) Valtor’s Box
Successió de capítols
Anterior
El cau de les serps
Següent
A ľúltim moment
Llista de capítols

El cofre ďen Valtor és el capítol 18 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 70 en total. Va estrenar-se el 9 de març del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on la Bloom està contenta perquè les Winx estan juntes. Però també pensen en el problema ďen Valtor. La Flora recomana a la Bloom que truqui a Sky, però resulta que ľSky no es troba a Font Vermella i ha sortit.

A Torre de Núvols, els Especialistes s’estan preparant per entrar la torre, buscant en Valtor. Alguns monstres vénen a atacar als especialistes, i els nois deixen via lliure. Al despatx, la Griffin aconsegueix que Torre de Núvols torni a estar sota el seu control, i les bruixes demanen perdó a la Griffin per haver lluitat al costat ďen Valtor.

Ľendemà, els professors ďAlfea estan entrenant a les Winx amb els seus nous poders Enchàntix. Primer li toca a la Flora, i aconsegueix fer-ho bé. La Musa i la Tecna també ho fan bé, però la Bloom queda esgotada i cau.

La Faragonda diu a la Bloom que el seu Enchàntix és incomplet perquè no va haver-hi sacrifici, i no sap com funcionarà contra en Valtor. També la Faragonda li diu que en Valtor ha desaparegut i Torre de Núvols ha estat recuperada, i la Bloom diu que vol anar a buscar en Valtor. La Faragonda li diu a la Bloom que descansi.

Als boscos, la Darcy es fica en un arbre i va a parar a una cova, que és on s’amaguen en Valtor i les Trix. En Valtor té llibres de la cripta de Torre de Núvols, però la màgia no és estable. En Valtor diu que cal aconseguir un objecte molt especial que es guarda a la ciutat de Màgix.

Les Winx van de vacances a la ciutat de Màgix, i ľStella dóna un regal a les Winx que consisteixen en unes gavardines. La Bloom segueix preocupada amb en Valtor. Les Winx baixen de ľautobús, i llavors apareix un noi observant a les fades.

En Valtor i les Trix estan arribant a la ciutat de Màgix, i en Valtor diu que utilitzaran ľengany i no la força. La Musa està trista perquè vol trencar amb en Riven. El noi ďabans les sent, i la Tecna troba al noi. La Layla està preocupada pel matrimoni concertat, i llavors ľStella revela la posició del noi.

La Layla s’enfada amb el noi, i se’n va corrent. Llavors apareix en Valtor en el cel dient que vol robar ľUll dels Ancestres, un objecte de les tres antigues bruixes. La Bloom decideix lluitar. A la ciutat de Màgix, els guàrdies treuen ľUll ďun cofre i el posen en la càmera blindada.

La Bloom pensa que ha donat bastant temps a les Winx perquè planeja alguna cosa. El noi ďabans puja a ľedifici on estan les Winx, mentrestant la Layla està pensant en ell. El noi s’ofereix a ajudar les Winx, i es presenta com a Ophir i és un mag. Les Winx pensen que ľOphir podria treballar per en Valtor.

En Valtor diu que ha arribat el moment, i ataca a la ciutat. Les Winx decideixen atacar, mentre en Valtor ataca als guàrdies. Les Winx i ľOphir arriben, i la Musa veu les Trix en una altre lloc. En Valtor coŀloca als guàrdies a la càmera blindada i la tanca, perquè en realitat busca una altra cosa.

Resulta que en Valtor busca el Cofre ďAgador, i les Trix es disposen a robar-lo. Llavors apareixen les Winx, i ataquen les Trix. Les Winx aconsegueixen recuperar el cofre, però apareix en Valtor. Les Winx envolten en Valtor, i la Bloom es transforma.

Sembla que la Bloom té bastanta força com per lluitar contra en Valtor, però prefereix lluitar amb les altres Winx. Llavors en Valtor ataca la Layla, però ľOphir es posa enmig de ľatac. En Valtor diu que si les Winx li donen el cofre, deixarà anar ľOphir.

La Layla està aguantant el cofre i les Trix amb la seva màgia, però ella decideix donar el cofre i en Valtor deixa ľOphir. Quan en Valtor se’n va, les Winx pensen que tot és culpa de ľOphir, i llavors ľOphir se’n va.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

  • En Nabu es presenta a les Winx com a Ophir.
  • El vestit de la Layla és diferent a partir ďaquest capítol.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori