FANDOM

El cor ďAlfea
Temporada 7, capítol 23
Winx179.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 2 ďoctubre del 2015
Data de llançament (EUA) 27 de març del 2016
Noms originals
Nom en italià Il cuore di Alfea
Nom en anglès (EUA) The Secret Of Alfea
Successió de capítols
Anterior
El regne dels diamants
Següent
La papallona daurada
Llista de capítols

El cor ďAlfea és el capítol 23 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 179 en total. Va estrenar-se el 2 ďoctubre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en un bosc de Màgix, que és una continuació del capítol anterior. Les Trix van ser alliberades de ľunivers del Legendàrium, i en Brafilius diu que va ser ell qui les va invocar, i té ľúltim poder. Però no sap utilitzar-ho, i les Trix converteixen en Brafilius en un gos.

Les Trix volen atacar la Kalshara, i ella es transforma en una àguila i escapa. ĽIcy diu que s’encarregaran ďella a un altre moment, i li absorbiran ľúltim poder a en Brafilius com a gos. Mentrestant, en el Mini-Món Diamant, les Winx estan atrapades, i tot s’està destruint.

La Flora va quedar atrapada sota unes roques, i les Winx estan en perill. ĽStella intenta destruir les roques, sense èxit, i un animal diu que aquestes roques són molt poderoses. Els animals màgics vénen a ajudar, i ľAmarok aconsegueix treure les pedres i salvar la Flora. La Flora i ľAmarok uneixen els seus poders per restaurar el Mini-Món a la seva forma original.

Els reis diamant vénen a veure el que van fer les Winx, veuen els diamants ďen Cookie i se’ls mengen, i els agrada. El rei dóna les gràcies a les Winx, els seus animals i en Cookie, i les Winx diuen que han de tornar a Magix. Mentrestant, les Trix arriben a Alfea i decideixen conquerir-la. Però hi ha una barrera màgica.

Les Winx arriben a ľoficina de la directora Faragonda, i ella diu que el talp no era el seu animal, era la Kalshara transformada en una rèplica ďell i va aconseguir apoderar-se de ľúltim poder. La Griselda ve a dir que la barrera de protecció ďAlfea està caient, i les Winx se sorprenen en veure les Trix.

La Layla veu en Brafilius com a gos i li veu una llum amb ľúltim poder, i les Winx es transformen en Butterflix per lluitar contra les Trix. Les Trix presenten els seus animals màgics, i els ordena atacar els animals màgics de les Winx. Comença una lluita en el cel ďAlfea, i sembla que les Trix estan guanyant.

Elles organitza els altres animals en dos equips per lluitar contra els animals de les Trix, i les Winx s’uniran per atacar millor a les Trix. ĽIcy s’està aprofitant dels poders de ľúltim poder ďen Brafilius, i coŀloquen energia fosca en les Winx. De sobte, les Trix desapareixen.

La Faragonda informa a les Winx que les Trix estan atacant des de dins, i està en perill el cor ďAlfea. Bloom diu que han ďanar al cor ďAlfea, i amb el Tynix entraran en un nou Mini-Món, el Mini-Món del cor ďAlfea. Allà descobreixen que tot està fet de papallones amb forma de cor.

Un animal ve a parlar amb les Winx, i elles diuen que estan buscant la font màgica ďaquest Mini-Món, i ľanimal diu a les Winx per seguir-les. Però les Trix també estan en aquest Mini-Món, i les Winx decideixen allunyar-se de la font màgica del Mini-Món. Però ara les Winx són més fortes que les Winx.

Ľanimal de ľStormy té molt de poder, i ataca a les Winx. La Bloom diu que creu que reconeix el gos, i llavors la Darcy ataca el cor ďAlfea i crea foscor, i ľStella queda feble. Però la Shiny ajuda ľStella, i intenten restaurar el cor ďAlfea. Però ľanimal diu que només la papallona daurada pot restaurar-ho, però les Winx han de viatjar al passat.

Fets importants Edit

  • La Flora és salvada de les roques.
  • En Brafilius és transformat en un gos.

Curiositats Edit

  • El Món del Legendàrium és referit com a “Dimensió de les Llegendes”.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori