FANDOM

El cor de Torre de Núvols
Temporada 2, capítol 18
Winx44.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 16 de juny del 2005
Data de llançament (EUA) 11 de febrer del 2006
Noms originals
Nom en italià Nel cuore di Torrenuvola
Nom en anglès (EUA) In the Heart of Cloudtower
Successió de capítols
Anterior
Aliança amb les bruixes
Següent
La fosca-Bloom
Llista de capítols

El cor de Torre de Núvols és el capítol 18 de la temporada 2 de la sèrie Winx Club i el capítol 44 en total. Va estrenar-se el 16 de juny del 2005 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Torre de Núvols, on estan a la sala del Còdex. Però on hauria ďestar el Còdex, apareix la Griffin. Les Trix se sorprenen, i la Griffin diu que en lloc de ser la sala del Còdex, és el seu balneari personal. Les Trix se’n van, i després la Griffin retorna la vista a la Bloom i les Winx van a la seva habitació. ĽStella fa alguns comentaris inoportuns.

Les Trix estan pensant una manera de robar el Còdex. A la nit, la Layla veu que la Musa s’ha quedat dormida. Al dia següent, la Griffin revela que Torre de Núvols està viva i les Trix controlen part del castell, i també poden creuar les parets.

La Griffin dóna a les Winx unes monedes que detectaran si les Trix fan un encanteri per controlar la torre, i també diu que amb unes paraules màgiques apareixeran uns altaveus on podran parlar a distància. Però les Trix van controlant tots els moviments de les Winx.

La moneda de la Flora s’iŀlumina, però és la Griffin. Les Winx segueixen buscant. La Tecna intenta connectar-se a ľordinador de Torre de Núvols, però ve algú. Mentrestant, la Griffin diu que ha de reprendre el control sencer de la torre, i ha posat a cada fada amb la seva pitjor parella.

La moneda de la Mirta s’iŀlumina. Sembla que ve la Griffin, però és la Darcy. A la biblioteca, la Tecna segueix connectada, i estan fent canvis a la moneda. ĽStella i la Musa arriben al menjador i discuteixen, però la moneda de ľStella cau al terra i s’iŀlumina. Les altres dues no se n’adonen.

La Flora i la Layla estan també buscant, i intenten contactar amb la Mirta però no respon. La Tecna detecta amb ľordinador que les Trix han capturat la Musa i ľStella al menjador. Les Trix deixen ľStella i la Musa atrapades entre la paret, i se’n van. La moneda de la Flora s’iŀlumina. La Bloom contacta amb la Layla, i informa a la situació.

Les bruixes estan corrent i el castell de Torre de Núvols s’està movent, i atrapen entre les parets algunes fades. La Griffin continua intentant recuperar el control. Llavors la Tecna descobreix que les Trix vénen cap a la sala, i la Bloom i la Tecna es transformen.

La Flora i la Layla senten uns sorolls, i decideixen ajudar la Bloom. Mentrestant, les Trix lluiten contra la Bloom i la Tecna. Elles aconsegueixen escapar, però les Trix són més ràpides. Llavors la Griffin ajuda a les fades perquè ha recuperat el control de ľedifici. La Griffin allibera totes les Winx i s’ajunten.

Les Trix fan un encanteri sobre Torre de Núvols que converteixen ľedifici en un monstre, i les tres descobreixen que hi ha una sala diferent, que és la del Còdex. Llavors apareix una Pixie que protegeix el Còdex, i vénen les Winx. La Bloom decideix que facin una convergència màgica.

Les Winx comencen la convergència, però fallen i les Trix deixen inconscient a la Pixie i roben el Còdex. Les Winx se’n van de Torre de Núvols tristes, i la Griffin diu que ara en Lord Darkar és més fort. Ľedifici de Torre de Núvols torna a la normalitat.

Fets importants Edit

  • Les Winx fallen amb una convergència.
  • Les Trix obtenen la segona part del Còdex.

Curiositats Edit

  • En aquest capítol, la Zing utilitza un vestit ďalienígena, ďen Jack Sparrow a Pirates del Carib i ďen Doc Holiday a Tombstone.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori