FANDOM

El fosc secret de la Bloom
Temporada 1, capítol 14
Winx14.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 27 de febrer del 2004
Data de llançament (EUA) 18 de setembre del 2004
Noms originals
Nom en italià Il segreto di Bloom
Nom en anglès (EUA) Bloom’s Dark Secret
Successió de capítols
Anterior
La filla del Foc
Següent
Ľhonor abans que res
Llista de capítols

El fosc secret de la Bloom és el capítol 14 de la temporada 1 de la sèrie Winx Club i el capítol 14 en total. Va estrenar-se el 27 de febrer del 2004 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en Torre de Núvols, on la Griffin està parlant amb la Mirta, i altres bruixes li estan recordant a la Lucy el que li va passar en el concurs de ’’Miss Màgix’’. A Alfea, la Bloom està fent un examen de la Faragonda amb una flor i uns obstacles, i ho aprova. En una cita amb en Brandon, ella li explica que vol saber qui són els seus pares i algunes respostes més que estan a Torre de Núvols, i ell vol ajudar-la malgrat els perills.

A Font Vermella, en Timmy comença a preparar en Brandon per anar a Torre de Núvols. ĽSky es preocupa per ell, i en aquest moment apareix en Riven espiant-los i informa la Darcy. A Alfea, la Bloom està al llit, i apareix en Brandon amagat i després de treure’s el pijama la Bloom, tots dos van en la missió.

A Torre de Núvols, la Lucy està enfadada, i la Mirta la intenta consolar i que les Trix tenen la culpa, però la Lucy vol ser més poderosa. La Mirta es preocupa i vol venjança perquè la seva amiga està canviant. Ella surt a fora del castell i comença a fer alguns encanteris contra les Trix. La Mirta descobreix el pla de les Trix, que volen enganyar la Bloom amb el seu passat. La Mirta es disposa a ajudar la Bloom sense conèixer-la.

En Brandon i la Bloom arriben a Torre de Núvols, i troben que uns núvols comencen a derrocar la seva moto. Ells cauen, però se salven i entren al castell. Segueixen gràcies a un GPS ďen Timmy, i troben la biblioteca i uns llibres que responen tot. Ella pregunta qui és en realitat, i apareixen unes imatges ďunes antigues bruixes, Dòmino i la Bloom de bebè sortint de les bruixes. La Bloom es posa trista i es torna a Alfea.

A Alfea, la Flora diu a ľStella que Bloom no hi és, i la Tecna i la Musa tampoc la troben. En Brandon va dir que ell la va portar de tornada, però no va entrar mai a ľedifici. Al bosc, la Bloom i en Kiko desperten, i ella està desorientada. La Bloom comença a caminar, i es troba amb la Mirta, qui li diu que les Trix ľhan enganyat. Però les tres bruixes apareixen i es posen a buscar la Bloom, encara que no estan molt unides com a equip.

Les Winx, per buscar la Bloom, es transformen. La Flora pregunta a ľherba on pot estar-hi, i li indiquen un camí. La Musa fa una ona de so, i la Tecna analitza les dades. ĽStella fa llum, i amb això comencen la recerca. Mentrestant, les Trix troben la Bloom i la Mirta, i es posen a enfrontar-les quan apareixen les Winx. La Darcy se n’adona que ľaparició de les Winx és un truc de la Mirta, i ľIcy congela les dues noies. Però les veritables Winx apareixen.

ĽStormy ataca les Winx, i per salvar-les, la Bloom es transforma. La Mirta llança una iŀlusió ďun monstre, però ľIcy es fixa en la carabassa de la seva samarreta i transforma la bruixa en una carabassa. La Bloom desencadena el seu poder del drac, i en Peppe s’està barallant amb en Kiko però se’n va amb ľIcy.

La Bloom diu que ella ha guanyat a les Trix, però es preocupen per la Mirta, convertida en una carabassa amb cara. La Bloom se’n torna a Alfea, i la Flora diu a la Bloom que ha de descansar bé. Després diu a la Mirta que fins que aconsegueixin contrarestar ľencanteri, cuidarà ďella, i diu que és paraula de Winx.

Fets importants Edit

  • La Mirta deixa Torre de Núvols.
  • La Mirta coneix la Bloom i les Winx.
  • La Mirta és convertida en una abóbora.
  • La Mirta es queda a Alfea.

Curiositats Edit

  • La Mirta no té els seus pantalons vermells quan ella surt darrere de ľarbre quan la Bloom la troba.
  • Quan la Bloom passa el seu examen, les mànigues de la Faragonda hi falten.
  • Els pantalons de la Musa es transformen en rosa en una escena.
  • En Kiko no hi era amb la Bloom i en Brandon a Torre dels Núvols, però va aparèixer al bosc amb la Bloom després de deixar el castell.
  • Quan ľStella llança el seu encanteri, les mànigues de la Tecna hi falten.
  • Quan ľIcy llança un encanteri per a transformar la Mirta en una carabassa, les mànigues de la Flora hi falten.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori