FANDOM

El gat màgic
Temporada 7, capítol 9
Winx165.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 25 de setembre del 2015
Data de llançament (EUA) 7 de febrer del 2016
Noms originals
Nom en italià Il gatto fatato
Nom en anglès (EUA) The Fairy Cat
Successió de capítols
Anterior
A ľEdat Mitjana
Següent
Les Winx atrapades
Llista de capítols

El gat màgic és el capítol 9 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 165 en total. Va estrenar-se el 25 de setembre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Itàlia de ľEdat Mitjana de la Terra, on les Winx estan ajudant un petit grup de teatre, a canvi que ľOrlando les porti amb el gat-ploma. Els trobadors estan fent la seva obra, mentre els guàrdies i la gent del poble està mirant. Llavors en Brafilius apareix i descobreix que les Winx estan buscant el gat-ploma, i veu un cartell on posa que qualsevol tipus de màgia va contra la llei.

En Brafilius ve a veure també ľobra, i ľOrlando crida a les Winx, que estan amb ales falses coŀlaborant en ľobra. Llavors en Brafilius interfereix amb ľactivitat aplicant un encanteri de vol a les noies i les fa surar. Ľase s’espanta i surt corrent amb ľescenari, i les Winx veuen que en Brafilius és el culpable. Els guàrdies reconeixen a les fades com les quals van veure anteriorment, i ordena agafar-les. En Brafilius treu ľencanteri, i les Winx cauen a terra.

ĽOrlando defensa les fades, i mentre les Winx fugen, ľOrlando fa que el carro deixi fora de combat als guàrdies i també fuig. El trobador Orlando convida a les Winx a pujar al seu carro, i ell les portarà a un llac on els dirà coses sobre el gat-ploma. Però ľStella pensa que els nois són sempre iguals, en tots els temps.

Al llac, ľOrlando comenta que quan ell era nen, tocava el seu instrument i apareixia el gat-ploma. Ell comença a tocar, i recorda el seu passat amb el gat. La Musa va amb ľOrlando, i llavors el gat arriba. En Brafilius també hi arriba i vol agafar el gat-ploma. Invoca a dos monstres del llac, que ataquen al grup. Mentre que les Winx s’encarreguen del monstre, el gat-ploma fuig i en Brafilius el persegueix.

Un dels monstres agafa ľase, i les Winx decideixen transformar-se perquè descobreixen que el monstre va ser invocat per en Brafilius. El monstre agafa ľase, però les Winx aconsegueixen salvar-lo. Llavors el monstre agafa ľOrlando, i les Winx tenen por de ferir ľOrlando amb els seus atacs al monstre. La Musa aconsegueix salvar ľOrlando, però el monstre agafa la Musa. Ella diu a ľOrlando que ha ďanar a salvar el gat.

Mentrestant, el gat està fugint, però el troben els guàrdies. Llavors en Brafilius agafa el gat, i mostra els seus poders als guàrdies. El capità descobreix que ell va fer volar les Winx en el llogaret, i deixa els guàrdies fora de combat amb els seus poders. Llavors en Brafilius comprova amb el seu diamant fosc si el gat-ploma és ľanimal amb el primer color de ľunivers, però no es pot concentrar per la música de ľOrlando.

ĽOrlando diu a en Brafilius que deixi el gat, i ell i en Brafilius comencen a discutir. Mentrestant, les Winx estan sent atacades pels monstres del llac. Els seus atacs no serveixen molt, i la Musa decideix anar a buscar ľOrlando mentre les Winx s’encarregaran dels monstres. Llavors la Flora utilitza els seus poders Butterflix perquè la naturalesa les ajudi amb el monstre. Un salze ataca llavors als monstres i els derrota.

La Musa, per la seva banda, salva ľOrlando que estava sent atacat per en Brafilius i utilitza els seus poders Butterflix perquè ľharmonia de la selva ajudin a salvar en Critty, i derrota en Brafilius. Després de la baralla, ella es vincula amb el gat, i diu que ell no és ľanimal que estan buscant. La Musa diu a ľOrlando que és una fada, i diu que ha de seguir amb la seva obra.

Al llogaret, ľequip de ľOrlando i les Winx segueixen amb la seva obra sobre les fades. ĽOrlando lliura en Critty a la Musa, i diu que sempre el recordarà. Totes les Winx menys la Musa desapareixen i tornen al present, i tots s’espanten. Però els guàrdies diuen que tot ha estat un truc. Llavors la Musa diu que no seran mai oblidades, s’acomiada de ľOrlando i també torna al present.

Fets importants Edit

  • En Critty es fa ľanimal màgic de la Musa.

Curiositats Edit

  • En català en Critty és un gat mascle, però en altres versions (com ľoriginal en italià), és una gata femella.
  • En una escena, les ales de ľStella són morades en comptes de rosa.
  • En una escena, les ales de ľStella hi falten.
  • En una escena, les ales de la Musa hi falten.
  • En una escena, els ulls ďen Critty són grisos en comptes de verds.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori