FANDOM

El llibre del Sirènix
Temporada 5, capítol 4
Winx108.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 19 ďoctubre del 2012
Data de llançament (EUA) 23 de setembre del 2012
Noms originals
Nom en italià Il libro Sirenix
Nom en anglès (EUA) The Sirenix Book
Successió de capítols
Anterior
Retorn a Alfea
Següent
La lila màgica
Llista de capítols

El llibre del Sirènix és el capítol 4 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 108 en total. Va estrenar-se el 19 ďoctubre del 2012 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on la Bloom està trista perquè ľSky té amnèsia, i no recorda la Bloom. Les Winx han de tornar a buscar a la Secció Secreta ďAlfea el llibre del Sirènix, i la Tecna ha trobat una manera de saber on està el llibre.

ĽStella diu a la Bloom que vagi a visitar ľSky, i posa a les Winx roba nova. La Bloom diu a ľStella que hauria de ser una dissenyadora de moda. Mentrestant, les Trix parlen amb en Tritannus sobre els seus nous poders, i en Tritannus s’enfada perquè no han destruït a les Winx.

ĽIcy diu a en Tritannus que les Winx busquen el llibre del Sirènix, i en Tritannus diu que han ďevitar que les Winx aconsegueixin el Sirènix, i mentrestant buscarà com donar el Sirènix a les Trix. A Alfea, la Tecna ha fet un programa al seu mòbil per a la localització del llibre del Sirènix, i en Timmy ajudarà la Tecna en la recerca.

La Bloom va a veure ľSky, i comencen a parlar. La Flora porta la Krystal perquè té poders curatius, i intenta guarir ľSky. Però la Krystal troba una barrera, i no pot guarir ľSky perquè hi ha alguna cosa que no vol recordar. ĽSky rep una trucada del seu pare, i intenta parlar amb ell sense dir-li res de la seva amnèsia.

La Tecna aconsegueix entrar a la Secció Secreta ďAlfea, i llavors les Trix espatllen el mòbil de la Tecna. La Bloom està fent un passeig amb ľSky, però ľSky diu que prefereix estar sol. A la Secció Secreta ďAlfea, la Tecna diu que podrà detectar amb el seu mòbil la localització del llibre del Sirènix.

La Tecna troba un llibre, i té una energia negativa. La Tecna ľobre, i llavors ella és transformada en un robot. A ľoceà ďAndros, la Ligea i en Nereus estan buscant en Tritannus. En Tritannus transforma en Nereus en un monstre, i demana a la seva mare que digui com poden aconseguir el Sirènix. La Ligea li parla de Dafne, i després en Tritannus la transforma també en monstre.

Les Winx es transformen per desfer ľencanteri del llibre en la Tecna, però la Tecna continua sent un robot. La Tecna comença a destruir-ho tot i obrir llibres perillosos. La Layla descobreix que és el seu mòbil, però la Tecna obre un llibre de vent, un llibre de neu i un llibre ďaigua.

Les Winx aconsegueixen llançar un encanteri cap al mòbil de la Tecna, i llavors la Tecna torna a la normalitat. Ella diu que ha tingut un somni on era un robot, i les Winx diuen que no va ser un somni. Les Winx diuen a la Tecna que el mòbil torna a funcionar bé, i troben el llibre del Sirènix. En Tritannus diu a les Trix que han de capturar la Dafne.

Fets importants Edit

  • La Flora demana a la Krystal que utilitzi els seus poders de cura per a ajudar ľSky per a recuperar la seva memòria perduda, però és en va, hi ha una barrera al cap de ľSky que està impedint-la de fer-ho. La barrera sembla ser el penjoll perdut ďErakylon.
  • En Tritannus transforma en Nereus i la Ligea en mutants.
  • Les Winx troben el llibre del Sirènix gràcies a la màgia tecnològica de la Tecna, però quan obrin el llibre, coŀlocaran les seves pròpies vides i de les altres persones en risc. Les Winx decideixen esperar.
  • En Tritannus planeja capturar la Dafne.

Curiositats Edit

  • Aquesta és la tercera vegada una de les Winx lluita contra les altres Winx. Aquesta vegada és la Tecna. La primera vegada és la Bloom, com a Fosca-Bloom a la temporada 2; i la segona és la Layla a la temporada 4 després de perdre en Nabu i juntar-se a la Nèbula.
  • La Krystal és portada per a guarir ľSky, malgrat que la Flora i la Bloom tenen poders de cura, ja que la Flora va guarir les mascotes a la temporada 4 i la Bloom va guarir ľSky a la temporada 2 i ďaltres persones en altres capítols.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori