FANDOM

El mirall de la veritat
Temporada 3, capítol 4
Winx56.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 5 de febrer del 2007
Data de llançament (EUA) 17 de novembre del 2011
Noms originals
Nom en italià Lo specchio della verità
Nom en anglès (EUA) The Mirror of Truth
Successió de capítols
Anterior
La fada i la bèstia
Següent
El mar del terror
Llista de capítols

El mirall de la veritat és el capítol 4 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 56 en total. Va estrenar-se el 5 de febrer del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença amb que la nau on van les Winx i els Especialistes està sent atacada per monstres. Les Winx es transformen, i lluiten contra els monstres. En derroten alguns, i aconsegueixen alliberar la nau. Però apareix un monstre més gran. Llavors la Musa fa que el monstre s’allunyi de la nau, i les altres Winx ataquen als monstres.

Per una turbulència s’obre la porta de la nau i cau ľStella, però ella aconsegueix agafar-se. Quan gairebé cau, ve en Brandon i la salva. Una vegada a la cova, surten de la nau. Comencen a caminar, i després troben uns cristalls i uns éssers que els parlen.

La Bloom demana ajuda a aquests éssers, i ľStella ve perquè vegin el problema. Els éssers diuen que ľStella ha de trobar el Mirall de la Veritat trobant-se ella mateixa. Llavors ľStella comença a caminar i passa a una altra sala, i se separa del grup. Troba el mirall, però no funciona i ľStella segueix igual.

ĽStella està trista, i en Brandon revela que sap ľaspecte que té perquè ľencanteri que va llançar la Flora no era permanent, i totes les Winx diuen coses bones de ľStella a part de la seva bellesa.

A ľStella li cau una llàgrima sobre el mirall, i en Brandon dóna a ľStella un regal que resulta ser un mirall. ĽStella abraça en Brandon i cau una altra llàgrima, i amb això ľStella torna a la seva aparença humana. Els éssers diuen que ľencanteri s’ha trencat per amor.

Un nou curs comença a Alfea i la Griselda està passant la llista, encara que ľescola és un caos. Una noia se sent sola i les Pixies van amb ella. Les Winx estan fent bromes i explicant coses de les noves fades, i la Layla segueix trista per alguna cosa. La Flora explica a la Bloom que a Andros van haver-hi problemes.

La Musa està caminant, i troba una noia tocant música. Ella es presenta com la princesa Galatea de Melodia, i la Musa diu que també és de Melodia. ĽStella es troba amb una noia anomenada Nova que també és de Solària, i ella li explica coses del seu planeta.

Entre altres coses, la Nova diu que la Comtessa Cassandra es comporta com a reina i el rei Radius té un paper secundari. I la Quimera s’ha convertit en la noia més popular de Solària. ĽStella diu que algú ha fetillat al seu pare. La Flora intenta parlar amb la Layla, però ella segueix trista i no vol parlar.

La Faragonda dóna la benvinguda a les noves alumnes, i explica que ľobjectiu del tercer any és aconseguir ľEnchàntix, que és la transformació definitiva que portarà poders nous, podran fer-se petites i tindran el poderós pols de fada. Però per aconseguir aquest nivell de fada cal salvar a algú del seu planeta. Però la Bloom no té a ningú per salvar, perquè Dòmino va ser destruït.

Les Winx proposen a la Layla anar de compres, però la Layla no vol. Al final explica que el seu planeta corre perill per un ésser anomenat Valtor, i va escapar de la Dimensió Omega per un portal. També va transformar a les sirenes guardianes del portal en monstres.

La Layla diu que en Valtor té ajuda ďalgú, i Andros ha declarat ľestat ďalerta al planeta. La Bloom es proposa a ajudar i salvar Andros i evitar que ocorri una tragèdia semblant al que va passar a Dòmino.

Fets importants Edit

  • ĽStella retorna a la normalitat.
  • Comença un nou any a Alfea, ľúltim de les Winx.
  • La Nova arriba a Alfea.
  • La Nova informa ľStella del que va esdevenir a Solària.
  • La Galatea arriba a Alfea i fa amistat amb la Musa.
  • La Layla explica a les Winx el que va esdevenir amb en Valtor.

Curiositats Edit

  • Quan la Bloom i la Tecna estan volant, un dels guants de la Bloom era vermell i després blau.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori