FANDOM

El misteri de Calavera
Temporada 6, capítol 15
Winx145.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 31 de juliol del 2014
Data de llançament (EUA) 17 de maig del 2014
Noms originals
Nom en italià Il mistero di Calavera
Nom en anglès (EUA) The Mistery of Calavera
Successió de capítols
Anterior
El Mythix
Següent
La invasió dels zombis
Llista de capítols

El misteri de Calavera és el capítol 15 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 145 en total. Va estrenar-se el 31 de juliol del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

Les Winx i la Dafne arriben a la platja de ľIlla Calavera. Després es troben amb una nau de Font Vermella, i les noies són rebudes pels Especialistes i els Paladins que ofereixen assistència. La Dafne parla ďuna cova anomenada Bahoomundo, on uns pirates havien amagat un gran tresor.

Quan camina ľequip, són sorpresos per ľaparició sobtada de ľEldora, qui els diu que ľEsmeralda de la Fantasia no es podrà trobar al món real. Ella se’n va i es teletransporta quan arriben els habitants de ľilla. La Bloom els pregunta sobre on poden trobar la cova de Bahoomundo, però els habitants immediatament s’espanten.

Una planta captura ľStella, i tots els habitants es posen a riure. Llavors la Flora aconsegueix calmar la planta, i la planta deixa ľStella. La Bloom pregunta una altra vegada sobre Bahoomundo, i els diu que necessiten de saber-ho. Un nen els diu que cal veure la dona sàvia de Calavera.

Els Especialistes i els Paladins romanen per a investigar en ľilla, mentre les Winx visitaran aquesta dona. Les noies arriben a casa de la Dona Sàvia, i ella diu que tot comença en un vaixell pirata que, segons la història, s’havia enfonsat prop de Bahoomundo fa molts anys.

Després els pirates van morir i es van convertir en zombis, no van sortir mai de la nau i van traslladar el tresor a un altre lloc, on ho van vigilar des de llavors. El lloc està sota ľaigua prop de ľantic fanal. Després adverteix que cal anar amb compte, perquè hi ha una maledicció a la boira.

Les noies es reagrupen amb els nois sobre les seves troballes. ĽHèlia assenyala que la cova que estan buscant està en una illa solitària de la costa. En Timmy ve i diu també que té una manera ďarribar fins a aquesta cova.

A Torre de Núvols, la Selina parla amb ľAcheron i li diu que està enfadada perquè les Trix encara no han compartit gens del seu poder amb ella, i li és impossible alliberar-lo. ĽAcheron també està enfadat per això i suggereix que faci alguna cosa al respecte. Instrueix a la Selina oferir a les Trix una manera ďentrar al món del Legendàrium.

A la platja, en Timmy havia construït una barca petita per a arribar a ľilla, però els altres es resisteixen a anar. La Layla crea unes veles Morfix, que tothom aprecia mentre ña Tecna i en Timmy atrapen la balsa. Tots s’uneixen en una carrera per a veure qui arribarà a ľilla en primer lloc.

La Layla i en Nex comencen a parlar molt, per a gran disgust ďen Roy. La Tecna i en Timmy xoquen la seva barca contra una roca, provocant el seu enfonsament i ara han de nedar la resta del camí. Tots ells arriben a la base de ľilla on troben una cova submarina. ĽStella s’espanta quan veu la boira. Tots entren a la cova i es dirigeixen a una caverna submarina.

La Bloom i les altres convoquen successivament les seves varets Mythix que comencen a reaccionar al lloc. La Dafne els recorda el que va dir al principi ľEldora, que ľesmeralda es troba només al món del Legendàrium i no podran trobar-la al món real.

Les Trix observen els esdeveniments a través de ľull de la Griffin, conscients de que si les Winx troben una manera de tancar el Legendàrium, seran derrotades. ĽStormy suggereix fer una emboscada en aquest moment, però la Darcy li pregunta com ho faran sense els seus objectes de poder.

La Selina llavors entra i ofereix una manera per a que puguin entrar al Legendàrium per a adquirir el poder necessari per a derrotar les Winx. La Darcy es mostra escèptica, preguntant-se per què la Selina està esmentant això ara.

La Selina respon que no tenia necessitat de fer-ho abans, i després informa que les Winx tenen la capacitat ďentrar al Legendàrium. La Selina li suggereix a les Trix que cal anar a buscar-les, i ľIcy n’està ďacord. Ella llavors llegeix una llegenda sobre tres bruixes avantpassades i teletransporta les Trix al llibre.

A la caverna, la Bloom els diu als Especialistes i als Paladins que es quedin, ja que elles són les úniques que poden entrar al Legendàrium. ĽEldora llavors es teletransporta per a acomiadar-les. No obstant això, ella dóna a totes un just advertiment de no romandre allí per molt temps o podrien arriscar-se a quedar atrapades per sempre.

Els nois diuen a les Winx que es donin pressa en tornar tan aviat com sigui possible. Les Winx es transformen en Mythix i entren al món del Legendàrium. A diferència de ľúltima vegada, es troben en un vaixell pirata fantasma. Les Winx se sorprenen amb ľaparició de les Trix. No tenen temps per a preguntar-se com hi han arribat allà i comença una baralla. Mentre s’intensifica, tant les Trix i les Winx se sorprenen quan els zombis pirates apareixen.

Fets importants Edit

  • Primera lluita entre les Winx i les Trix dintre del Legendàrium.
  • Apareixen els zombis pirates, són els primers monstres que apareixen sense ser invocats per la Selina.

Curiositats Edit

  • És revelat que les Winx no poden quedar-se al món del Legendàrium per molt temps o quedaran atrapades al llibre.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori