FANDOM

El moment de la veritat
Temporada 2, capítol 23
Winx49.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 5 de juliol del 2005
Data de llançament (EUA) 4 de març del 2006
Noms originals
Nom en italià Il momento della verità
Nom en anglès (EUA) The Time for Truth
Successió de capítols
Anterior
Perill als Pàrams
Següent
Presonera ďen Lord Darkar
Llista de capítols

El moment de la veritat és el capítol 23 de la temporada 2 de la sèrie Winx Club i el capítol 49 en total. Va estrenar-se el 5 de juliol del 2005 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença al castell ďen Lord Darkar, on un home intenta escapar de les masmorres del castell. En el llogaret de les Pixies, ľArbre de la Vida està malament. Les Pixies estan preocupades perquè si ľArbre de la Vida mor, les Pixies podrien desaparèixer.

La Livy creu que la castigaran per deixar que les Trix ataquessin el llogaret, però llavors ve una nau dels Especialistes i les Pixies de les Winx estan malaltes. I ľArbre de la Vida està malalt per ľatac de ľIcy.

Ľhome utilitza un encanteri i es converteix en un líquid, i aconsegueix escapar. En Lord Darkar parla amb ľAvalon, que en realitat és fals, i el veritable Avalon crea una iŀlusió per enganyar al Fènix i escapa.

A Alfea, la Faragonda està felicitant a les Winx per haver aconseguit el Chàrmix, i diu que els professors augmentaran la intensitat de les classes de les Winx que han aconseguit el Chàrmix.

ĽAvalon tira unes escumes sobre les Winx per crear una criatura amb els seus propis poders. Les Winx es transformen per lluitar contra la criatura, i activen el Chàrmix. Al principi fallen, però al final aconsegueixen derrotar aquesta criatura. Llavors una Pixie i la Flora informen la Faragonda sobre la malaltia de ľArbre de la Vida.

La Flora intenta guarir ľArbre de la Vida, però no pot. Llavors es transforma, i aconsegueix guarir ľarbre. La Layla decideix que utilitzin les flors de ľArbre de la Vida per guarir les Pixies. Les Pixies es guareixen, mentre que ľAvalon està caminant. ĽArbre de la Vida treu una nova mascota Pixie.

La Chatta anima a la Flora a declarar-se a ľHèlia, però ell puja a la nau. Llavors ľHèlia la sent i decideix baixar, i després ďuna conversa tímida, decideix dir a ľHèlia que ľestima i guanya el seu Chàrmix.

Mentrestant, ľAvalon arriba a Alfea, i les Winx se sorprenen per trobar un altre Avalon 11 minuts després de veure’l pels passadissos. ĽStella entra a Alfea a buscar aigua, i troba un altre Avalon que té pressa.

La Musa descobreix que ľAvalon va estar a les masmorres, i el porten amb la Faragonda. Al seu despatx, la Faragonda comença a pensar en tots els esdeveniments amb ľAvalon fals: ľalliberament misteriós de les Pixies, ľencanteri de nostàlgia de les Pixies, i la hipnosis que va convertir la Bloom en una versió fosca.

Al final s’assabenten que la Bloom pot córrer un gran perill. ĽStella arriba, i les altres descobreixen que la Bloom s’ha quedat sola i podria ser enganyada pel fals ľAvalon. Mentrestant, el fals Avalon està amb la Bloom i la hi porta a una classe.

El fals Avalon porta la Bloom a una bombolla de màgia negra, i llavors el fals Avalon es revela. Les Winx corren, però ja és massa tard i la Bloom ha estat segrestada. El fals Avalon porta la Bloom amb en Lord Darkar, i diu que per fi el Fènix i el Drac estan reunits.

Fets importants Edit

  • La Flora salva ľArbre de la Vida.
  • La Flora confessa els seus sentiments per ľHèlia.
  • La Flora rep el seu Chàrmix.
  • El veritable professor Avalon arriba fins a Alfea.
  • El fals professor Avalon segresta la Bloom.

Curiositats Edit

  • La raó de les rialles malèfiques del professor Avalon en capítols anteriors és revelada en aquest capítol.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori