FANDOM

El pantà del fang negre
Temporada 1, capítol 4
Winx4.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 4 de febrer del 2004
Data de llançament (EUA) 10 de juliol del 2004
Noms originals
Nom en italià La palude di Melmamora
Nom en anglès (EUA) The Black-Mud Swamp
Successió de capítols
Anterior
Ľinstitut Alfea de fades
Següent
Una cita amb el desastre
Llista de capítols

El pantà del fang negre és el capítol 4 de la temporada 1 de la sèrie Winx Club i el capítol 4 en total. Va estrenar-se el 4 de febrer del 2004 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en un pantà prop ďAlfea, el pantà de Fang Negre, en una classe del professor Palladium. Una noia es comença a burlar del professor però ell no se n’adona, i totes les noies riuen menys la Bloom, que diu que això no està gens bé. Després en Palladium diu que han de creuar el pantà i arribar al bosc que hi ha al final del pantà en 3 hores i sense utilitzar màgia, i després desapareix.

Les Winx entren al pantà, però després la Tecna deteca que hi ha una olor rara, i decideixen sortir. La Bloom tira un tronc per saber què hi ha, i ďuna bombolla al pantà surt un núvol gris i fosc que puja fins al cel i desapareix. Després surten més núvols ďaltres bombolles fent el mateix. Les Winx se n’adonen que si haguessin tocat una ďaquestes bombolles, podien haver mort.

A Torre de Núvols, les Trix surten ďuna classe de la Zaratustra, i diuen a en Knut que ja pot sortir, ja que estava amagat en un armari perquè no poden tenir ogres o altres animals. En Knut informa a les Trix que, mentre estava amagat a Font Vermella, es va assabentar que el troll rastrejador que utilitzat per localitzar la Bloom a la Terra el portaran a la presó els Especialistes. ĽStormy diu que si ľinterroguen arribaran a la Bloom i després les descobriran, i per això han ďalliberar al troll al seu viatge per Màgix.

En una nau de Font Vermella, ľSky, en Brandon, en Riven i en Timmy estan portant el troll. En Brandon diu que té el pressentiment que els passarà alguna cosa, sense saber què. Llavors una presència invisible espatlla la nau i cauen en el pantà, prop de les Winx. Llavors les Winx i els Especialistes es troben, i en aquest moment la Musa se sent una mica atreta per en Riven. Però després descobreixen que el troll ha escapat i s’ha tret les esposes. Llavors en Riven comença a discutir, i comença una tensió entre totes les fades i en Riven. Llavors els nois se’n van, però la Tecna descobreix que el forat per on va escapar el troll ha estat fet per algú, i decideixen ajudar als Especialistes.

Les Winx descobreixen que algú ha fet un encanteri ďingravitació perquè el troll deixi de fer petjades, i se’n van a buscar el troll malgrat els perills del pantà. La Bloom i la Flora pressenteixen quin és el camí malgrat els dubtes, i van per aquest camí. Mentrestant, els Especialistes són capturats per plantes vives, encara que en Timmy diu no hauria ďhaver-hi aquest tipus de plantes. Més tard, les plantes agafen ľStella per parlar, i la Flora diu que calli, i és alliberada. Llavors senten als Especialistes, i també la Flora fa que les plantes es calmin. Una vegada lliures, decideixen anar a buscar el troll junts, malgrat negar-se en Riven.

En Riven comença a burlar-se i fer comentaris dolents de tot, i els altres s’enfaden amb ell. Després ďuna discussió decideixen anar a buscar al troll. Tots comencen a saltar en uns trossos de terra en el pantà, però apareix un remolí. En Riven cau a ľaigua, i la Tecna també cau per intentar salvar-lo. Però els altres els salven i arriben a terra ferma. Llavors comencen a sentir les altres fades, que estan acorralades pel troll. Les Winx el distreuen, i els Especialistes salten sobre ell. Després ďuna lluita, el tornen a perdre. Les fades diuen que els nois són Especialistes en nyaps. En Brandon i la Bloom es posen a parlar, mentre els altres discuteixen. Al final en Riven decideix coŀlaborar ara com ara.

En un lloc del pantà, les Trix es pregunten com és el troll no ha vingut, i ve ľànec Peppe. Llavors ľIcy el congela, i apareix el troll. Però les Trix el fan tornar a “ľoblit” perquè no digui res a ningú, i se’n tornen a Torre de Núvols. Més tard arriben les Winx i els Especialistes, i descobreixen que algú ha fet un encanteri. Llavors la Bloom descobreix unes plomes, que saben que pertanyen a ľànec de ľIcy. Agafen la nau de Font Vermella, que està espatllada, i tornen amb les altres fades. Els Especialistes deixen les Winx i se’n van, i en Palladium diu que les ha observat i ho han fet molt bé malgrat haver arribat les últimes.

A Font Vermella, els Especialistes estan arreglant la nau, i comenten que malgrat haver fracassat la missió, ara saben que són un gran equip. A ľhabitació de ľStella, la Bloom comprova si ella està bé, i ella més tard diu “Bona nit, Sky”.

Fets importants Edit

  • Les Winx van per primera vegada al pantà del Fang Negre, sent la seva primera aparició.
  • Les Winx ajuden els Especialistes a trobar el troll del capítol 1 (Un fet inesperat).

Curiositats Edit

  • És el primer capítol on ningú es transforma.
  • La Musa mostra interès per en Riven.
  • ĽStella mostra interès en Sky (Brandon).
  • És la primera vegada que apareix Font Vermella.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori