FANDOM

El poder dels animals màgics
Temporada 7, capítol 26
Winx182.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 3 ďoctubre del 2015
Data de llançament (EUA) 3 ďabril del 2016
Noms originals
Nom en italià Il potere degli
animali fatati
Nom en anglès (EUA) The Power Of The
Fairy Animals
Successió de capítols
Anterior
Nova harmonia màgica
Següent
Un gran dia
Llista de capítols

El poder dels animals màgics és el capítol 26 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 182 en total. Va estrenar-se el 3 ďoctubre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on la Kalshara li demana ajuda a les Winx per salvar el seu germà Brafilius, que es troba en mans de les Trix, que en aquest moment elles estan en camí ďaconseguir el màxim poder salvatge. Així, les fades estableixen una aliança temporal amb ella contra les tres bruixes.

Mentrestant, les Trix i en Brafilius estan en els túnels subterranis de Màgix, i en Brafilius intenta escapar, sense èxit. Llavors s’obre un túnel i les Trix entrar per veure el que és, i resulta que és la font de la màgia salvatge, però els seus animals màgics tenen por ďentrar-hi.

Les Trix els ordenen als seus animals entrar a la font de màgia salvatge, i es transformen en unes criatures que en Brafilius hi té por. A Alfea, la Roxy i la Daphne volen acompanyar les Winx amb la Kalshara, però les Winx hi aniran soles. Les Winx es transformen en els seus Butterflix, i van amb la Kalshara.

La Kalshara condueix el grup de fades i els seus animals màgics als túnels subterranis de Magix, seguint el rastre màgic ďen Brafilius. Per una ullada de ľAmarok, les set fades aconsegueixen localitzar la cova on les bruixes estan amagant-se. Aquí, en Brafilius es reuneix amb la Kalshara, però apareixen les Trix fusionades amb els seus animals màgics.

La batalla entre les Winx i les Trix és molt perillosa i en perfecta igualtat, raó per què els animals màgics per força han ďefectuar el seu encanteri definitiu, juntant-se en el Cigne Infinit. Aquest cigne màgic absorbeix ľúltim poder, mentre les Winx, gràcies a les Pedres dels Records, aconsegueixen atrapar les Trix per sempre fora en un limbe del temps i de ľespai.

La Kalshara ja no vol salvar el seu germà i ara vol apoderar-se de nou de ľúltim poder, provocant així a còlera en un grup ďanimals màgics dels túnels subterranis, que llancen la fada mutaforma en les profunditats ďun precipici, i en Brafilius queda destinat a quedar-se per sempre amb la forma ďun gos, juntament amb els animals màgics del subsòl.

El cigne agraeix a les Winx per la seva ajuda i s’acomiaden per sempre, prometent custodiar ľúltim poder dels animals màgics el temps que la naturalesa vulgui. Després les Winx tornen a Alfea amb la Faragonda i les altres estudiantes, on celebren la victòria amb un concert al Parc Natural ďAlfea, al que també participen els Especialistes i xicots de les Winx.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

  • Aquest capítol marca la primera i única aparició de les Trix en la seva forma híbrida animal.
  • Aquest capítol marca ľúltima aparició de les Pedres dels Records.
  • Aquest capítol marca possiblement ľúltima aparició de les Trix.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori