FANDOM

El primer color de ľunivers
Temporada 7, capítol 4
Winx160.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 22 de setembre del 2015
Data de llançament (EUA) 17 de gener del 2016
Noms originals
Nom en italià Il primo colore delľuniverso
Nom en anglès (EUA) The First Color
of the Universe
Successió de capítols
Anterior
El Butterflix
Següent
Un amic del passat
Llista de capítols

El primer color de ľunivers és el capítol 4 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 160 en total. Va estrenar-se el 22 de setembre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en el mateix punt on la Kalshara transformada en lleó intenta parlar amb ľescava-forats preguntant com ha ďobtenir el poder suprem dels animals, i encara que en Brafilius usa encanteris per a parlar, no serveixen.

A Alfea, els escava-forats revelen el secret del poder suprem sent ľanimal amb el primer color de ľunivers. Les Winx i la Faragonda veuen el costat bo sobre aquesta informació. ĽStella llavors els recompensa amb raïms però els escava-forats fan desastres, fins i tot gairebé llencen una figura ďun escava-forats de vidre que per a la Bloom resulta estrany sobre el rescat dels escava-forats i pensa que han canviat el temps. La Faragonda els hi treu els raïms i recorda a ľStella la inauguració del Parc Natural ďAlfea.

Al parc, les Winx troben els especialistes, excepte la Musa que està recordant el moment que havia acabat la seva relació amb en Riven anteriorment. Després les Winx donen la seva inauguració junt amb diversos animals màgics, donant una exhibició màgica.

Més tard, les Winx parlen amb els especialistes sobre el seu pla per a aconseguir un animal amb el primer color de ľunivers. Tots cinc accepten, encara que no tot és bo ja que en Brafilius ho està escoltant tot i per un encàrrec de la Kalshara va amb ľescava-forats, que després de dues temptatives que va fallar per escapar, va aconseguir fer-ho. En Brafilius el segueix abans que els hi expliqui tot.

Mentrestant, la Musa i les Winx observen una font màgica que alguns animals estan fent una melodia, mentre la Roxy explica que resulta ser una tortuga que equilibra el lloc i no han de despertar-la ja que es fastiguejaria. De cop troben ľescava-forats del primer capítol i amb un encanteri els hi explica que en Brafilius ľestà perseguint.

La Bloom diu que han de parar en Brafilius però la Roxy no vol i se’n va amb ľescava-forats, de manera que ella comenta que hauran de convèncer-la del perill. En Brafilius està observant tot i descobreix el poder de la Roxy. Mentrestant, ľHèlia intenta despertar la tortuga per fer-la parlar, però la Flora intervé i diu que no és bona idea.

En Brafilius convoca el poder del diamant fosc per saber ľobjectiu, però això fa que es desperti la tortuga i llança projectils blaus als herois, i sobretot els animals màgics. En Brandon i en Nex agafen les seves armes, no obstant això les Winx diuen que no ľhan ďatacar. Els especialistes ajuden als animals màgics, i les Winx es transformen. Després de diversos atacs, descobreixen el que la Roxy comenta de la tortuga sobre com es pot calmar. La Bloom utilitza un encanteri que recobra els sentits als animals màgics i fan calmar a la tortuga amb èxit.

Més endavant, la Roxy parla amb dos animals prehistòrics preguntant quin és ľanimal antic, però ells es barallen i s’ensopeguen amb un altre animal. Aquest diu que ell és més vell, no obstant això no ho sembla ser. La Roxy llavors va amb les Winx, però en Brafilius apareix i roba una altra vegada ľescava-forats enduent-se amb ell la seva Pedra dels Records. Les Winx ho observen i amb preocupació diuen que ara ell tindrà accés per a viatjar en el temps.

Fets importants Edit

  • El parc natural ďAlfea té la seva inauguració oficial.
  • Ľescava-forats és alliberat i explica a les Winx que en Brafilius ľestà perseguint.
  • En Brafilius roba ľescava-forats de nou junt amb la Pedra dels Records de la Roxy.

Curiositats Edit

  • En Riven apareix en aquest capítol, però només en un record de la Musa.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori