FANDOM

El regne dels diamants
Temporada 7, capítol 22
Winx178.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 1 ďoctubre del 2015
Data de llançament (EUA) 20 de març del 2016
Noms originals
Nom en italià Il regno dei diamanti
Nom en anglès (EUA) The Kingdom Of Diamonds
Successió de capítols
Anterior
Un món boig, boig
Següent
El cor ďAlfea
Llista de capítols

El regne dels diamants és el capítol 22 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 178 en total. Va estrenar-se ľ1 ďoctubre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

Les Winx mostren a la Faragonda ľescava-forats que la Kalshara havia segrestat, i asseguren a la seva directora que ella i ľescava-forats estan connectats. No obstant això, la Faragonda no té records sobre ell. Però ningú sap que és la Kalshara disfressada ďescava-forats, i la Faragonda acaba per acceptar-ho.

La Faragonda mostra una estàtua de ľescava-forats i els explica com va aconseguir aquella estàtua de ľescava-forats. Ľestàtua era molt brillant i feta de diamants. Pensant que tal vegada estigui aquí ľúltim poder, les Winx utilitzen el Tynix per a entrar en el Mini-món Diamant.

En el Mini-món Diamant, elles van conèixer els Reis Diamant que estaven en una festa. Elles preguntaran als Reis sobre ľúltim poder. Però per a passar pels guàrdies, elles els hi han de donar un regal als Reis.

Quan hi entren, un cuiner del palau mostra el menjar fet per ell, però com els diamants no van créixer saludables, als Reis no els hi agrada. Les Winx avancen i pregunten sobre ľúltim poder. El rei diu que és un diamant i la reina diu que possiblement estigués en el pomar Diamant.

En el pomar, les Winx coneixen un cuiner dels reis, que els duu a una cova i allà hi ha una flor que contenia ľúltim poder. La Flora treu ľúltim poder, gràcies a la màgia del Tynix i encara aconsegueix fer que les flors Diamant donin diamants més saludables. El diamant de ľúltim poder era tan brillant que les fades no havien mai vist gens així tan brillant.

Però el diamant de ľúltim poder, no parava quiet i ningú ľaconseguia atrapar. En aquest moment la cova comença a ensorrar-se, però la Flora queda atrapada en intentar atrapar el diamant de ľúltim poder. La Bloom intenta socórrer la Flora, però no ho aconsegueix.

De ľestàtua de ľescava-forats, en surt el diamant, i la Kalshara aconsegueix el diamant fugint amb ell. La Faragonda descobreix que ha estat enganyada. La Kalshara mostra a en Brafilius el diamant, dient que només va ser gràcies a ella que van aconseguir ľúltim poder i ell és un inútil.

En Brafilius, furiós, li roba el diamant a la Kalshara i es fa el seu nou guardià, evocant les Trix del Legendàrium amb els seus nous animals màgics, mentre que encara en el Mini-món Diamant, les Winx intenten salvar la Flora de la muntanya de pedres. El capítol acaba amb el retorn de les Trix.

Fets importants Edit

  • Les Trix apareixen de nou des del capítol 156 (Les Winx inoblidables).
  • Es descobreix que ľúltim poder està contingut en un diamant.
  • Al pomar del regne diamant, les Winx descobreixen ľúltim poder.
  • Primera aparició del mini-món Diamant.
  • Els germans Kalshara i Brafilius roben ľúltim poder.
  • En Brafilius es fa el guardià de ľúltim poder.
  • La Flora queda atrapada en retirar el diamant que conté ľúltim poder.

Curiositats Edit

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori