FANDOM

El repte definitiu
Temporada 1, capítol 25
Winx25.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 24 de març del 2004
Data de llançament (EUA) 4 de desembre del 2004
Noms originals
Nom en italià Il sonno di Magix
Nom en anglès (EUA) The Ultimate Challenge
Successió de capítols
Anterior
El setge de les bruixes
Següent
La caiguda de les bruixes
Llista de capítols

El repte definitiu és el capítol 25 de la temporada 1 de la sèrie Winx Club i el capítol 25 en total. Va estrenar-se el 24 de març del 2004 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on les Winx menys la Bloom estan preocupades amb el que els pot passar. Mentrestant, la Bloom està en el llac Roca de Llum buscant la Dafne. Se submergeix i ella apareix, i li informa que la Bloom encara no ha perdut els seus poders.

La Bloom no entén res, i la Dafne diu que només ella creia que les Trix li van treure els seus poders, però la Bloom en realitat encara els té. Resulta que ningú pot robar-li el seu passat i els seus poders, ja que pertanyen a la Bloom. La Dafne desapareix, i la Bloom surt de ľaigua transformada en fada.

A Alfea, la Flora aconsegueix transformar la Mirta una altra vegada a la seva forma humana. ĽStella diu que en Riven està donant voltes, i cerca la Musa. La Musa al començament no la creu, però al final baixa per parlar amb en Riven. Però en realitat en Riven buscava en Timmy, i gairebé no diu res a la Musa.

A la ciutat de Màgix, ľSky segueix sol i les persones estan transformades en estàtues. Tota la ciutat està destruïda. Llavors apareix un monstre de ľExèrcit de les Tenebres i ľataca. ĽSky s’enfronta a ell, però el monstre absorbeix uns cucs i es fa més gran.

A Torre de Núvols, ľExèrcit de les Tenebres torna a sortir del castell per atacar Alfea, i aquesta vegada van muntades en uns trons les Trix, que elles han creat per poder viatjar fins a Alfea. A Alfea, les Winx es preocupen per la Bloom i ľSky, i la Faragonda i la Griffin detecten la fatiga de combat en les fades.

Al pantà del Fang Negre, ľExèrcit de les Tenebres està passant a prop, i les Nimfes ďAigua es preocupen pel que passarà a Màgix, i han ďadvertir a Alfea de la seva arribada. A Alfea, els Especialistes estan esperant ľatac, i en Saladino i en Codadorta estan jugant a un joc màgic mentre esperen. En Saladino diu que han de romandre tranquils, i guanya en Saladino.

En Brandon, en Riven i en Timmy es preocupen per ľSky, i les Winx per la Bloom. Llavors apareixen les Nimfes ďAigua a Alfea, que informen la Faragonda que el seu exèrcit està venint a Alfea, i que les Trix estan al comandament en uns trons. La Faragonda diu que passin dins per protegir-se. A la ciutat, ľSky està lluitant contra els monstres, i quan ja no pot més, apareix la Bloom i els derrota.

ĽSky se sorprèn perquè la Bloom torna a tenir poders. La Bloom explica que la Dafne li va dir que no va perdre mai els poders, i demana a ľSky que la posi al dia. ĽSky diu que tota la ciutat és coberta de mal i destrucció, i que no en sap res ďAlfea. Llavors la Bloom i ľSky pugen a un drac de la Bloom i van cap a Alfea.

Les Trix estan arribant a Alfea, i creuen que tenen el poder del Foc de Drac. A Alfea, la Griffin es preocupa pel que ha fet amb les Trix, i la Faragonda s’estranya perquè ningú ha perdut els poders per la voluntat maligna ďuna entitat. I en aquest moment un ocell de les Trix informa les tres bruixes de com està Alfea. La Faragonda sent que ľExèrcit de les Tenebres està arribant.

Fets importants Edit

  • La Mirta torna a la seva aparença humana gràcies a la Flora.
  • En Riven i la Musa es reconcilien.
  • La Bloom descobreix que encara ella tenia els seus poders i es fa una fada.
  • Les nimfes ďaigua van a Alfea per a informar que les Trix estan arribant.
  • La Bloom i ľSky es troben de nou.

Curiositats Edit

  • Última aparició de la Mirta en la forma de carabassa.
  • La Bloom es transforma en fada de nou, ľúltima vegada va ser al capítol 18 (La font del Foc de Drac).

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori