FANDOM

El secret de ľunicorn
Temporada 7, capítol 13
Winx169.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 27 de setembre del 2015
Data de llançament (EUA) 21 de febrer del 2016
Noms originals
Nom en italià Il segreto delľunicorno
Nom en anglès (EUA) The Unicorn’s Secret
Successió de capítols
Anterior
Ľanimal màgic de la Tecna
Següent
El poder del Tynix
Llista de capítols

El secret de ľunicorn és el capítol 13 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 169 en total. Va estrenar-se el 27 de setembre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en un bosc, on un unicorn és atacat per algun monstre que hi havia en un riu infectat i el monstre pren el control de ľunicorn. A Gardènia, ľStella està mirant una botiga de roba, i la Bloom està al seu cotxe. La Bloom diu que la Roxy està esperant-les, i ľStella puja al cotxe.

Al Parc de Rescat ďAnimals, les Winx fan la seva inauguració. Serà un lloc on cuidaran ďanimals abandonats i ferits que aporten els ciutadans de Gardènia. Unes noies porten animals abandonats, i les Winx diu que no es preocupin, elles s’encarregaran. Les persones fan un recorregut pel parc.

Les Pixies també apareixen i volen demostrar a les Winx que puguin ajudar-les. Les Pixies intenten cuidar dels tigres, però elles causen més caos del que són útils. La Bloom i ľStella, arriben massa tarda, però aconsegueixen mantenir ľordre i li donen a les Pixies una nova tasca, mentre que arreglen la brutícia en els tigres.

Els animals de la Roxy apareixen, perquè resulta que succeeix alguna cosa i tindran una missió. Les Pixies volen venir, però la Bloom diu que s’han de quedar i mantenir el control del parc. Les Winx van amb la Roxy, i ella diu que a les Muntanyes Qinling a la Xina, els pandes estan en perill. Les Winx es transformen, i van fins a la Xina. I la Roxy detecta un altre animal més potent.

A la Xina, una noia anomenada Mei Li està fent moviments de ball asiàtic amb els pandes, però ells no ho fan bé. Les Winx arriben i veuen aquesta noia que vol protegir els pandes. La noia ataca a les Winx, però les Winx diu que volen ajudar. I ľStella diu que els ventalls s’utilitzen ďuna manera diferent.

Les Winx intenten guanyar-se la confiança de la noia. De sobte, un unicorn flamejant arriba i ataca a tots. Les Winx també ajuden amb la protecció dels pandes. Ľunicorn dispara als pandes amb la seva banya, i agafen a les Winx i els pandes. La Bloom i la Mei Li són les úniques lliures i es dirigeixen a un llac amb màgia salvatge.

La Mei Li es presenta i diu que vol protegir els pandes, i es fiarà de les Winx. La Bloom i la Mei Li descobreixen que ľunicorn va beure del riu, i es va transformar en un monstre. Ľunicorn arriba i ataca la Mei Li. No obstant això, ella queda ferida i la Bloom és ľúnica que pot controlar-lo. Ella tracta ďenllaçar-se a ľunicorn per afeblir-ho i recuperar la seva forma.

La Bloom s’enllaça amb ľunicorn, i ľunicorn és alliberat. La resta de les Winx i els pandes estan lliures de nou. Ľunicorn es recupera, i amb la seva banya guareix la Mei Li i després pot netejar la màgia salvatge del riu contaminat. Els pandes estan contents, i deixen la Mei Li. Ella s’acomiada dels pandes i decideix tornar al seu llogaret.

Fets importants Edit

  • Elles es fa ľanimal màgic de la Bloom.
  • La Bloom fa una nova amiga a la Xina.

Curiositats Edit

  • En una escena la Bloom i la Flora intercanvien el color de les ales.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori