FANDOM

El secret de la Morgana
Temporada 4, capítol 23
Winx103.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 11 de novembre del 2009
Data de llançament (EUA) 29 de juliol del 2012
Noms originals
Nom en italià Il segreto di Morgana
Nom en anglès (EUA) Morgana’s Secrets
Successió de capítols
Anterior
El dia de la justícia
Següent
Gel i foc
Llista de capítols

El secret de la Morgana és el capítol 23 de la temporada 4 de la sèrie Winx Club i el capítol 103 en total. Va estrenar-se el 11 de novembre del 2009 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a la illa de Tir Nan Og, on les Winx i els Especialistes estan tristos per la mort ďen Nabu. Mentrestant, la Nèbula està entrenant la Layla per lluitar contra els Mags del Cercle Negre. La Nèbula diu a la Layla que els mags s’amaguen a la Dimensió Omega, i la Nèbula vol ascendir al tron.

La Roxy té un malson que la Morgana està en perill, i la Bloom diu que els somnis de la Roxy no fallen mai. Les Winx es transformen, i troben que el castell està sota un encanteri. Un llangardaix es transforma en un monstre, i cada vegada que són atacats es multipliquen.

La Roxy té una visió que la Morgana està a la torre del castell, i tres Winx es divideixen de les altres i els Especialistes per trobar una entrada per la part superior, mentre la resta de ľequip entra per la part inferior. La Roxy creu que la Morgana està en el palau, però no sap on.

Les fades venjatives apareixen, i la Bloom, ľStella i la Flora utilitzen les ales Speedix. Les fades venjatives ataquen les tres Winx, i al final les tres decideixen fer una convergència Believix. Però apareix la Layla, i captura les Winx. La Nèbula diu que la Morgana està atrapada en un mirall.

La Nèbula informa que aniran a la Dimensió Omega a destruir els Mags del Cercle Negre, i després destruiran els humans. Llavors apareix la resta de ľequip, i ataquen les fades guerreres. La Layla vol atacar les Winx, i la Bloom diu a la Nèbula que detinguin la venjança. Però la Nèbula, la Layla i les fades guerreres es teletransporten a la Dimensió Omega.

La Morgana diu que només la seva filla pot rescatar-la, i la Roxy aconsegueix rescatar la Morgana i es revela que la Morgana és la mare de la Roxy, i ľOgron va esborrar els records ďen Klaus sobre ella. A la Dimensió Omega, les fades venjatives capturen en Gantlos, i llavors apareixen les Winx, els Especialistes i la Morgana, i la Morgana deixa inconscient a les fades venjatives.

En Gantlos fuig, i la Roxy crea un ocell de gel perquè trobi en Gantlos. Mentrestant, la Nèbula i la Layla estan buscant els Mags. En Gantlos es reuneix amb ľOgron i ľAnagan, i ľOgron diu que esperaran i atacaran les fades des de la Dimensió Omega. Les Winx troben unes fades atrapades sota blocs de gel, i llavors apareixen la Nèbula i la Layla.

Mentrestant, els Mags del Cercle Negre preparen atacar les fades. La Morgana diu a la Nèbula que han de detenir la venjança, i les fades guerreres deixen les armes menys la Nèbula i la Layla. Llavors els Mags del Cercle Negre ataquen a les fades. Els Especialistes fan que les fades surtin ďaquesta cova, i les Winx van a buscar els Mags del Cercle Negre.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori