FANDOM

El secret del professor Avalon
Temporada 2, capítol 9
Winx35.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 15 de maig del 2005
Data de llançament (EUA) 5 de novembre del 2005
Noms originals
Nom en italià Il segreto del professor Avalon
Nom en anglès (EUA) Professor Avalon’s Secret
Successió de capítols
Anterior
La festa interrompuda
Següent
La cripta del còdex
Llista de capítols

El secret del professor Avalon és el capítol 9 de la temporada 2 de la sèrie Winx Club i el capítol 35 en total. Va estrenar-se el 15 de maig del 2005 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença amb un ancià fent una profecia, i després en un planeta vénen uns monstres que ho destrueixen tot, fins que un ésser amb ales sembla que salva a la població, però després continua amb la destrucció.

A Alfea, la Bloom està tenint un somni dels seus pares biològics, quan desperta. Al menjador, la Tecna explica la llegenda que ha sortit abans, i ľStella només pensa a menjar més. La Tecna li dóna una poma, però només és un holograma i apareixen més hologrames. Resulta que és un truc ďen WizGiz.

ĽAvalon arriba, i dóna unes flors a totes les fades. Llavors ľAvalon diu a la Bloom que vingui al seu despatx després de classe, per parlar del seu somni. Les Winx volen saber més de les seves ales i si té alguna cosa que veure amb la llegenda.

ĽAvalon dóna una classe de confiança, i després la Tecna comença a examinar els orígens de ľAvalon, i surt un llibre que està a Alfea. La Lockette té un problema amb el seu vestit, i la Chatta ho arregla. A la biblioteca, la Tecna troba més informació de ľAvalon, i una profecia. Ella i la Digit estan decidides a evitar que passi això.

La Tecna localitza ľAvalon al despatx, però la Digit també el veu passejant pel jardí. La Tecna torna a veure un altre Avalon pel passadís, i crida a les Pixies dient que la Bloom està amb ľAvalon i està en perill.

ĽAvalon fa dir el seu nom a un element per saber els seus avantpassats. La Tecna ho mira tot, i després decideix mantenir vigilat al professor. La Tecna informa a les Winx tot el que sap, i llavors apareix en Palladium informant que ha tornat a Alfea.

En una classe ďen Palladium, la Bloom recorda que ľany anterior les fades es portaven malament durant les seves classes. Però aquest any en Palladium ensenyarà invocació màgica. ĽStella surt com a voluntària, però en Palladium ľespanta i ho fa ľAmaryl.

Ella crea una esfera, i en Palladium diu que la llanci en una diana. Però ella la hi llança a ľStella, i en Palladium atura la bola i diu a ľAmaryl que si torna a fer això serà expulsada. A la biblioteca ďAlfea, les Winx estan reunides analitzant el que han descobert de ľAvalon i de destruccions de planetes. Faragonda envia a la Pixie missatgera i diu que consultin la Griffin.

La Tecna va amb en Timmy a Torre de Núvols, mentre la Bloom s’ofereix voluntària en una classe de ľAvalon. A Torre de Núvols, la Griffin explica que sabrà quan hi hagi una altra alineació de planetes a la nit. La Digit diu que espera que no sigui massa tard.

Una fada trenca ľespasa de la Bloom perquè ľespasa de ľaltra fada, encara que està espatllada, és més forta. Més tard, la Bloom està estirada mentre ľAvalon la prepara per descobrir el seu passat. La Bloom té una visió amb una cançó de la seva mare, i li apareix un penjoll amb el símbol de la seva família.

La Griffin observa que hi haurà una alineació aviat, i les Pixies només tenen 10 minuts. Elles s’ajunten amb les Winx, però la Layla comunida a les Pixies que han de quedar-se.

Mentre ľAvalon està dormint, els planetes es van alineant. Les Winx entren a la seva habitació, però ľAvalon està a la dutxa. Quan surt, troba les Winx. Elles es transformen i ataquen ľAvalon. El professor treu les seves ales, i les Winx el segueixen. La Tecna ataca ľAvalon, però després descobreixen que ľAvalon ha tornat a la seva forma humana.

Els professors estan reunits amb les Winx, i ľAvalon explica que tot el que han vist les Winx van ser proves de ľAvalon i els altres professors. Faragonda explica que ľautor de la llegenda era un comediant, i que han de disculpar-se a ľAvalon per tot. I ľAvalon els posa un examen de càstig. Al final, la Bloom està amb el penjoll en ľherba, i pensa en la seva mare.

Fets importants Edit

  • El professor Palladium retorna amb un nou pentinat.
  • Són revelats els noms dels pares biològics de la Bloom: Oritel i Marion.

Curiositats Edit

  • Els planetes laterals dels tres planetes que són alineats en aquest capítol, tenen ľaparença de Neptú i Júpiter.
  • Al capítol 4 de la temporada 5 (El llibre del Sirènix) apareix un llibre molt semblat amb el llibre de la profecia ďaquest capítol.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori