FANDOM

El tòtem màgic
Temporada 6, capítol 18
Winx148.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 1 ďagost del 2014
Data de llançament (EUA) 21 de gener del 2015
Noms originals
Nom en italià Il totem magico
Nom en anglès (EUA) The Magical Totem
Successió de capítols
Anterior
La maledicció de Fearwood
Següent
Reina per un dia
Llista de capítols

El tòtem màgic és el capítol 18 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 148 en total. Va estrenar-se el 1 ďagost del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença amb la Selina, ľStormy i la Darcy que estan observant les Winx i els Especialistes que estan acorralats pels homes llop, i estan veient-ho des de ľUll de la Griffin. La Darcy diu que no tenen cap opció de guanyar, després ľStormy diu a la Selina que li mostri ľIcy. La Darcy es fastigueja amb això i ľStormy diu que prefereix veure la Reina del Gel en acció i la Selina mostra ľIcy, ľHèlia i la Flora. ĽStormy diu que ľIcy està gaudint mentre la Flora està volant fins a ľIcy i ľHèlia. Ella diu a ľHèlia que està venint i ľIcy diu als rens que han ďanar més ràpid, després li pregunta si és el millor que la Flora podia fer i la Flora diu que no en té por de ľIcy i que no li tindrà mai por. ĽIcy diu a la Flora que estalviï això i no se n’oblidi, que ella està al seu regne i que tot allà està sota el seu control.

La Flora mira preocupada quan ľIcy llança cristalls de gel al sòl i fa que apareguin pedres de gel gegants al sòl, i diu que pot fer el que vulgui, i després ataca una de les pedres i diu que mentre ella estigui amb ľHèlia, no pararà. ĽIcy llavors intenta atacar la Flora però ella desvia i veu el tòtem. Ella llavors mana als rens que reculin i llança un atac a la Flora. La Flora s’amaga darrere ďuna pedra de gel i percep que ľIcy ve, i surt de la pedra de gel. Després diu que està sentint fred i ľIcy diu que ha ďacostumar-se, les seves ales es congelen i ľIcy diu que ella i ľHèlia quedaran atrapats al món del Legendàrium per sempre, quan de cop les ales de la Flora es descongelen.

La Flora llavors diu que potser no podrà desfer tot aquell gel però pot detenir ľIcy. Ella llavors llança un encnateri als rens que abans estaven congelats i fa que tornin a la normalitat. La Flora els diu que han de fugir i que ara són lliures. Llavors els rens se’n van i fan que el trineu de ľIcy caigui i ľHèlia cau del trineu. ĽIcy diu als rens que tornin amb ella i que és una ordre, mentre ella parla amb els rens i la Flora crea una bombolla i fa amb ľHèlia baixi amb ella prop del tòtem amb seguretat. La Flora llavors va fins a ľHèlia i es transporta ella, el seu xicot i el tòtem altre cop al món real amb la seva vareta, deixant ľIcy sola.

Les Winx i els Especialistes estan lluitant contra els homes llop, la Bloom els recorda que no poden destruir els homes llop perquè són només homes i dones innocents. En Nex llavors diu que és millor esperar a que ľencanteri acabi. La Layla llavors pregunta si cal esperar fins que el sol surti que és quan ľencanteri acabarà. Ľequip comença a quedar envoltat pels homes llop, però de cop la Flora retorna amb el tòtem i amb ľHèlia. Les Winx se n’alegren i la Dafne diu que ara poden guarir els habitants de Fearwood amb el tòtem. Després que els habitants tornen a la normalitat a causa de la màgia del tòtem, la Bloom li diu a la Flora que està feliç perquè ha tornat bé, però la Flora diu que ľHèlia encara està congelat.

Bloom llavors pregunta a la Flora si ella té algun encanteri que faci que ľHèlia torni a la normalitat, Flora llavors se’n recorda de ľencanteri que va utilitzar per a fer que els rens tornin a la normalitat i fa que la seva vareta aparegui, i posa ľencanteri en ľHèlia que el descongela. La Flora abraça el seu xicot, però ell interromp ľabraçada i li pregunta per què ľestà abraçant, i que ľestà deixant avergonyit. Ella llavors no entén per què ľHèlia li ha dit això quan arriba un habitant que és el president de ľajuntament i els agraeix dient que gràcies a ells ľencanteri ha acabat i tots ells els agraeixen a les Winx pel que han fet.

Al llogaret de Fearwood, estan fent una festa. En Thoren està competint sol contra en Roy, en Timmy i en Brandon mentre la Dafne ho observa tot, i en Thoren venç els tres especialistes mentre les Winx amb excepció de la Flora estan competint en una carrera de sacs i la Layla i la Bloom estan guanyant, però elles cauen una en ľaltra i cauen fent que ľStella guanyi la carrera, i ella llavors crea boles que suren en ľaire i coŀloca vendes en els ulls de la Layla. La Bloom i la Tecna agafen estaques a les seves mans i ľStella els diu que intentin encertar una de les boles i que dintre de cada una hi ha una sorpresa. La Layla llavors diu que això no té gràcia, mentre intenta agafar una bola, mentre ľStella mou les boles i els habitants comencen a riure. Després en Riven diu que aquesta broma no té sentit, i la Musa li pregunta per què i crea vendes en els ulls ďell i de ľHèlia i posa estaques en les seves mans i boles per a que ells ho facin també.

Mentre intenten donar a les boles, la Musa diu que no és tan ridícul ara, mentre ľStella mou les boles. Llavors encara estan intentant donar a les boles, però ľHèlia li diu a en Riven que era més difícil del que pensava. En Riven es fastigueja amb el comentari de ľHèlia i queda enfadat, i ľHèlia diu que ell només necessita relaxar-se més. Després la Tecna li dóna a una bola i les tres Winx es transformen en petits animals. ĽStella llavors els diu que és una “sorpresa” i diu que després ďalguns minuts elles tornaran a la normalitat, i diu que és almenys el que ella espera. Les tres llavors es miren i corren per a on va ocórrer la carrera dels sacs i els habitants riuen de nou i corren per a ľHèlia i en Riven que encara estan discutint.

En Riven diu que està feliç perquè ha tornat però que no es faci ľheroi, i ľHèlia respon que no es fiqui en això. La Flora s’en va trista, i la Musa la segueix i li pregunta el motiu de per què està trista, i ella diu que veu com ľHèlia està comportant-se i diu que n’està segura que ľIcy ha fet alguna cosa en ell. La Musa llavors fa que la Flora escolti una cançó que la seva mare acostumava tocar-li, fent amb que ella es calmi. Les dues Winx somriuen mentre ľHèlia i en Riven estan lluitant amb les estaques, ľSky llavors ve a interferir en la lluita però no ho aconsegueix, i en Riven li diu que no es preocupin. ĽHèlia llavors respon que és el que ell pensa, llavors apareixen mentre estan corrent i la Flora intenta interferir en la lluita però ľHèlia li diu que surti del mig.

La Flora mira a ľHèlia amb dubte de per què ha dit això, en Brandon llavors diu que ja ha arribat ľhora ďacabar la lluita i va amb en Timmy fins a ľHèlia, i els dos ľagafen. Ell intenta deixar-se anar i ľStella fa que les estaques desapareguin i les altres tres Winx tornen a la normalitat. La Layla llavors imita el so que estava fent abans i després pregunta sobre què passa amb ľHèlia, i si van fer alguna cosa les Trix amb ell. La Dafne investiga ľHèlia i descobreix que hi ha un fragment de gel en el seu cor i ha estat Icy qui li ha congelat el cor, i la Bloom diu que intentarà desfer el gel del seu cor amb el seu Foc de Drac. Però la Dafne diu que no pot desfer-lo així, i deuen trobar una manera de desfer-lo o es congelarà tot el seu cos.

ĽIcy ataca les Winx i congela tot el llogaret i algunes persones. Les Winx es transformen en Bloomix i la Dafne en Sirènix. Les Winx lluiten contra ľIcy i intenten protegir el llogaret, però ľIcy encara està atacant. La Flora lluita sola contra ľIcy, i llavors ľIcy congela les ales de la Flora, i cau al terra. Però una branca la salva, i la Flora diu que salvarà ľHèlia. La Bloom ataca ľIcy, però ľIcy és més forta perquè és la Reina del Gel. La Flora diu als elements de la naturalesa que ľescoltin, i la Flora aconsegueix tenir força de nou. La Flora ataca ľIcy, i amb els seus poders aconsegueix salvar el llogaret i desfer el gel del cor de ľHèlia. ĽEldora apareix i diu que cal fer la clau del Legendàrium, i necessiten la Llança de Plata. Les fades van amb el tòtem on està la Llança de Plata, i amb tots els elements les Winx creen la clau del Legendàrium. ĽIcy torna amb les Trix i està molt enfadada perquè estava molt a prop de guanyar. Les altres Trix diuen que el Legendàrium es quedarà a Torre de Núvols. La Selina diu que ha de pensar en una cosa per a alliberar ľAcheron. Al llogaret, les Winx diuen que cal gaudir de la victòria i comencen a esquiar junt amb els Especialistes. ĽEldora s’uneix a ells.

Fets importants Edit

  • La Flora derrota ľIcy i treu la maledicció sobre el cor de ľHèlia.
  • Les Winx troben la Llança de Plata.
  • Les Winx creen la clau del Legendàrium.

Curiositats Edit

  • Quan la Dafne està transformant-se en Sirènix, ella està vestida com a princesa, encara que ella en aquest capítol portava un abric pel fred.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori