FANDOM

Els Mags del Cercle Negre
Enemic
Els Mags del Cercle Negre
Habilitats i poders Ogron: Absorbir màgia
Duman: Transformació
Gantlos: Crear sismes
Anagan: Súper velocitat
Temporada 4
Primera aparició Els caçadors de fades
Última aparició Gel i foc

Els Mags del Cercle Negre (també coneguts com els caçadors de fades) és un grup de quatre i són els principals antagonistes de la temporada 4. Se’ls coneix com a Ogron, Duman, Gantlos i Anagan, i tenen certa mirada Punk i gòtica, encara que en les escenes retrospectives es mostra que abans ells es vestien amb una aramadura de ľEdat Mitjana. El seu pricipal objectiu és capturar totes les fades de la Terra i robar els seus poders màgics per convertir-se en els amos de la Terra. Per poder capturar la fades, utilitzen un objecte anomenat Cercle Negre, ďon rep el seu nom.

Ogron Edit

ĽOgron és el líder, té el cabell llarg de color vermell i una barba pèl-roja.

És un noi ďuns 25 anys ďedat. Té la pell pàŀlida i generalment porta roba negra. Es cus a la roba, o com un accessori, objectes de metall, com ara cadenes o botons. Porta un tipus de pantaló i una faldilla amb cadenes negres i grises. La camisa és més complicada, ja que té bastants botons, ganxos i cadenes o agulles, gris fosc, negre i vermell. Porta sabates esportives grises. En general, com la resta dels seus companys ďequip, es pot dir que és gòtic.

Ell és un tipus molt ambiciós i egoista. També és pervers (es demostra quan el tercer Do del Destí, el Negre, és utilitzat per ell en una flor marcida) i el mal, que no li importa el que altres pateixen per la consecució dels seus propis objectius i ambicions. Segueix els seus propis plans per matar o segrestar fades i no accepta el consell dels seus propis companys.

Duman Edit

En Duman té ľaparença ďun Punk amb els ulls ďor i el cabell del color de rosa calenta clavat en un pentinat en punta. Ell és un canviant, pot transformar-se un altre ésser, en substitució ďalgú, o per lluitar. També es pot transformar en un objecte o un líquid (per exemple, aigua).

En Duman és el més jove dels quatre i el més vanitós. Ell és sarcàstic, i fa comentaris vulgars.

Gantlos Edit

En Gantlos porta un barret i té el cabell llarg i ros. Ell pot crear terratrèmols, sismes o tremolors.

Anagan Edit

ĽAnagan té pell morena, amb els cabells i la barba castanya, que utilitza atrapada en un estil mig jamaicà. Ell té el poder de súper velocitat.

Personatges de Winx Club
Fades Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDafne
Especialistes: SkyBrandonRivenTimmyHèliaNabuRoy | Paladins: ThorenNex
Enemics de les Winx: Les TrixLord DarkarValtorEls Mags del Cercle NegreTritannusSelinaKalshara i BrafiliusMés…
Altres personatges aliats de les Winx: PixiesSelkiesAnimals màgicsMés aliats…