FANDOM

Els fills de la nit
Temporada 6, capítol 12
Winx142.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 24 de març del 2014
Data de llançament (EUA) 17 de maig del 2014
Noms originals
Nom en italià I figli della notte
Nom en anglès (EUA) Shimmer in the Shadows
Successió de capítols
Anterior
Somnis desfets
Següent
La fada madrina
Llista de capítols

Els fills de la nit és el capítol 12 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 142 en total. Va estrenar-se el 24 de març del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

Continuant amb el capítol anterior, les Trix miren el que passa a Gardènia. La Selina ordena als Fills de la Nit i els seus esclaus que vagin a la casa de la Bloom. En Mike i la Vanessa comproven com es troba la Bloom, però són agafats per sorpresa en veure la Bloom entrar volant pela porta principal amb les Pixies.

Ràpidament tanquen a porta i les Pixies fan el mateix amb altres possibles entrades en la casa. En Mike i la Vanessa estan confosos pel que passa, i la Bloom els explica ràpidament que la ciutat està sent envaïda per vampirs. En poc temps, la casa queda envoltat ďells.

Una ďells aconsegueix entrar a ľhabitació de la Bloom, però és expulsada ràpidament. La Bloom té un pla per a dur-los lluny de la casa i la ciutat de manera general per a evitar que qualsevol altra persona pugui convertir-se en un esclau i la Lockette es teletransporta ella i la Bloom fora de la casa.

En aconseguir cridar ľatenció dels vampirs, la Bloom i les Pixies els hi duen lluny, i en un bosc continuen lluitant contra ells. Quan semblava que anaven a perdre, la resta de les Winx apareixen i aconsegueixen repeŀlir els vampirs. La Bloom i les Pixies estan felices de veure-les de nou, i la Flora li explica les seves troballes sobre la flor. La Bloom li diu on trobar-la gràcies al seu propi descobriment.

Mentre estan buscant la flor, ľStella mira el bosc, i la Bloom respon que aquest era el lloc on la va conèixer quan ella estava lluitant contra en Knut fa uns 5 anys. ĽStella ho recorda, i a continuació, la Bloom es disculpa per haver fugit i es compromet a quedar-se amb elles ja que no pot imaginar com seria la seva vida sense les Winx.

La Tecna llavors recorda que els vampirs segueixen en llibertat, i la Bloom contacta amb la Dafne per a que li digui què poden fer. Ella diu que els podran derrotar als vampirs amb la llum del Sol. La Musa argumenta que no poden esperar a que la llum del Sol surti perquè podria ser massa tard, encara que ľStella recorda a totes que ella és la fada del Sol brillant.

Les noies caminen pel carrer, la Layla tria un lloc per a amagar-se amb la fi de no cridar massa atenció. ĽStella converteix la Bloom en una escombra, i ella s’enfada. Ella li diu a ľStella que la roba normal serà suficient per ara. Continuen i ambdues van a un concurs de moda gòtica que té lloc a la plaça. ĽStella vol entrar, però la Bloom li diu que no té temps per a això.

ĽAmore detecta els vampirs prop, i tots ells s’obren en ventall per a buscar-les. Mentrestant, ľStella vol registrar-se al concurs de totes maneres. Les altres noies són acorralades pels vampirs reals després de ser envoltades pels esclaus. No triguen en quedar atrapades i perden la seva energia.

Els vampirs les hi duen al seu amagatall on els robaran la seva energia. ĽStella, mentrestant, està tractant de trobar la manera ďomplir certes parts del formulari tenint en compte que no és de la Terra, i s’espanta quan veu els vampirs volant amb les seves amigues inconscients.

Ella queda envoltada pels esclaus, qui li impedeixen transformar-se. Les Pixies vénen ràpidament a la seva defensa i ľaconsegueixen salvar dels esclaus. Amb ells fora de combat, ľStella finalment es transforma i va amb les Pixies per a trobar els vampirs. ĽStella i les Pixies volen fins a una mansió abandonada enmig ďun bosc com el cau dels vampirs.

A ľinterior, la Bloom, la Flora, la Musa, la Tecna i la Layla són posades en unes estructures, on els vampirs planegen robar la seva energia completament. La Bloom és la primera en la llista, i ľStella atura als vampirs. Però tots els vampirs ja s’havien quedat amb el poder de les fades, i són molt més forts que abans. Fins i tot un ďells posseeix la Chatta i ľAmore, i el vampir demana a la dues que vigilin les Winx a les estructures.

ĽStella llavors utilitza el seu poder del sol de Solària, i efectivament, crea la llum del Sol en una àrea concentrada tancada. Els vampirs es desintegren a ľacte, i les altres Winx queden alliberes de la seva escravatura. Els humans posseïts queden lliures també del seu control mental. Les noies abandonen la mansió, i ľStella entra en pànic, recordant la desfilada de moda gòtica en la que es va inscriure. La Bloom i les altres li asseguren que encara tenen temps i corren a la desfilada.

A Torre de Núvols, les Trix veuen a les Winx i s’enfaden amb els esdeveniments. La Selina promet que el seu pròxim atac serà encara millor, i ľIcy li adverteix que pel seu bé sigui millor. Ala Terra, la desfilada de moda gòtica ja acaba, ľStella fa ràpidament un encanteri de moda en les altres Winx, però entra en pànic amb una aranya i el reverteix.

ĽStella tracta de nou coŀlocar altres robes a les noies, i ella i les Winx caminen per la plataforma en els seus nous vestits, que ľStella els anomena “Una brillantor a la foscor”, i al final les Winx guanyen el concurs. I ľStella dóna el trofeu a la Bloom perquè ella ha tornat amb les Winx i està feliç.

Fets importants Edit

  • La resta de les Winx (excepte la Bloom) van a Gardènia per a salvar la Bloom i les Pixies.
  • Els Fills de la Nit segresten les Winx (menys ľStella).
  • ĽStella derrota els Fills de la Nit i salva la resta de les Winx.
  • ĽStella guanya a la desfilada de moda gòtica.

Curiositats Edit

  • Diversos ciutadans de Gardènia van fer participacions especials en aquest capítol, incloent la Mitzi, la Sally, la Dharma i ľAndy. Un home molt semblat amb ľOgron també va aparèixer.
  • Durant la desfilada de moda gòtica, quan ľStella creava roba per a la desfilada de moda, el cabell de ľStella té la flor de ľEldora, però ella hauria de tenir la flor a partir del proper capítol.
  • Quan les Winx es reconcilien, les ales de la Tecna hi falten.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori