FANDOM

Els trucs de les Trix
Temporada 5, capítol 11
Winx115.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 30 ďoctubre del 2012
Data de llançament (EUA) 11 de novembre del 2012
Noms originals
Nom en italià Le Trix in agguato
Nom en anglès (EUA) Trix Tricks
Successió de capítols
Anterior
Nadal a Màgix
Següent
Prova de valor
Llista de capítols

Els trucs de les Trix és el capítol 11 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 115 en total. Va estrenar-se el 30 ďoctubre del 2012 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a la cova de la Dafne, on les Trix estan torturant la Dafne perquè digui a en Tritannus com pot aconseguir el Sirènix. Les Trix diuen que parlaria per salvar la seva germana, la Bloom. A Alfea, s’està realitzant una competició de motos amb els Especialistes.

ĽSky no recorda res, i la Bloom diu que era el millor motorista de Font Vermella, i li demostra que té reflexos. ĽSky comença a fer la competició, i les Trix apareixen a Alfea invisibles. La Flora va a parlar amb ľHèlia, i les Trix interrompen la Flora. Les Trix descobreixen que en Kiko les veu, i posen un encanteri sobre el conill per evitar ser descobertes.

La Bloom troba el llibre del Sirènix, que diu una altra endevinalla. La Bloom li ho comunica a les altres Winx, i la Flora pensa que la propera prova està al seu planeta, Linfea. La Bloom pensa en ľSky, i llavors les Trix ataquen les motos, i es converteixen en uns monstres. La Tecna, la Layla i la Bloom es transformen, mentre ľStella, la Flora i la Musa van a Linfea.

Els directors de Font Vermella i Alfea comencen a lluitar, mentre als oceans en Tritannus absorbeix el poder de la Desiree, la Selkie de Linfea. En Tritannus entra a Linfea, i la Desiree també. En Tritannus infecta ľoceà de petroli, mentre en la superfície, ľStella està conduint el iot de les Winx i no sap conduir bé.

Les tres Winx arriben a un lloc on cal submergir-se, i es transformen. Dos Selkies, ľIŀliris i la Sonna, van amb les seves Winx enllaçades i diuen que no troben la Desiree. Les Winx i les Selkies troben la Desiree, i la Flora s’enllaça amb ella. La Desiree diu que hi ha plantes carnívores a la part inferior de ľoceà.

Els Especialistes i les altres tres Winx lluiten contra els monstres, i ľSky diu que té un pla. La Bloom es posa en la gàbia de foc, i ľSky s’emporta la Bloom amb la seva moto i aconsegueixen fer que les motos tornin a la normalitat. A ľoceà de Linfea, les Winx troben la flor de les profunditats, que només respon al valor.

Les Winx entren, però troben que en Tritannus ha transformat la flor en una planta carnívora, que ataca les Winx. A Alfea, en Saladino dóna el primer premi a ľSky. La Bloom se n’alegra, i ľSky proposa fer un passeig. Les Trix decideixen atacar a la parella quan surtin de ľescola.

La Flora aconsegueix guarir a la flor de les profunditats, i comença a moure’s amb una pauta. La Flora pregunta a la seva guardiana del Sirènix, i ella diu que han de passar una última prova amb el llibre del Sirènix. ĽSky i la Bloom són atacats per les Trix, i elles es disposen a atacar la parella.

La Layla i la Tecna es preocupen perquè la Bloom no respon a la seva trucada, i les Trix congelen els peus a ľSky. Les Trix es disposen a destruir ľSky, i la Bloom es posa al mig i rep ľatac. Llavors apareixen les altres Winx, i comencen una batalla contra les Trix. Les Winx guanyen, i les Trix se’n van.

ĽSky es preocupa per si no recupera la memòria, i la Bloom diu que està disposada a oblidar el passat i mirar al futur. Les Winx han escoltat tot, i diuen a la Bloom que només falta una prova. En Tritannus està enfadat perquè no podran aconseguir que la Dafne parli, i ľIcy convenç en Tritannus perquè tinguin una altra oportunitat.

Fets importants Edit

  • La Flora és connectada amb la Selkie de Linphea, Desiree.
  • ĽSky recupera més de la seva memòria.

Curiositats Edit

  • És mostrada la falta ďhabilitat de ľStella en intentar conduir ľExplorador dels Mars. Al capítol 8 de la temporada 4 (El cercle blanc), ella conduïa tan malament un vehicle que la Layla va haver de conduir aquell vehicle en lloc seu.
  • Aquesta és la segona vegada que Linfea és mostrada, la primera és al capítol 12 de la temporada 3 (Les llàgrimes del salze negre).
  • Tots els encanteris Harmònix coneguts són utilitzats en aquest capítol.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori