FANDOM

Es descobreix al Fènix
Temporada 2, capítol 26
Winx52.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 14 de juliol del 2005
Data de llançament (EUA) 11 de març del 2006
Noms originals
Nom en italià Le ceneri della Fenice
Nom en anglès (EUA) The Phoenix Revealed
Successió de capítols
Anterior
Cara a cara
Següent
El ball de la princesa
Llista de capítols

Es descobreix al Fènix és el capítol 26 de la temporada 2 de la sèrie Winx Club i el capítol 52 en total. Va estrenar-se el 14 de juliol del 2005 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença al castell ďen Lord Darkar, on les Winx van a buscar en Lord Darkar i la Fosca-Bloom, i els professors es queden a lluitar contra en Kerbog. Els Especialistes estan lluitant contra uns monstres, i ľSky diu als altres que tornin. En Timmy detecta una nau de Font Vermella, amb la qual han vingut els professors.

En Lord Darkar i la Fosca-Bloom es preparen, mentre les Winx segueixen lluitant contra monstres. La Tecna se separa de la resta, i activa el seu Chàrmix. Mentrestant, les Trix es fusionen en una criatura anomenada Megatrix. La Musa i la Flora es queden a lluitar amb el seu Chàrmix, i ľStella i la Layla segueixen buscant en Lord Darkar.

ĽStella i la Layla es troben amb unes Pixies que poden obrir la porta a Realix amb còpies del Còdex. La Tecna es reuneix amb els Especialistes. ĽHèlia envia un ocell de paper per saber on són els altres. Per anar a Realix, les Pixies amb ľStella i la Layla han de resoldre una endevinalla amb unes cartes de colors, però ľStella ho resol ràpidament per estètica.

Ľentrada és inestable, però la Layla i ľStella decideixen entrar i es troben amb Lord Darkar i la Fosca-Bloom. La Layla i ľStella fan una convergència, però no serveix. Després activen el seu Chàrmix per atacar en Lord Darkar i sembla que derroten en Darkar, però el Fènix llança una substància enganxosa per deixar atrapades a les dues fades.

Els Especialistes i les altres Winx arriben, però en Lord Darkar també els ataca. Els professors ataquen en Kerbog, i la Faragonda i la Griffin fan un encanteri sobre en Codatorta per fer-lo més fort i ràpid, i ell retorna a en Kerbog al seu aspecte ďocell, i la Faragonda i la Griffin el destrueixen.

La Fosca-Bloom segueix fent ľencanteri, i en Lord Darkar ataca la Flora i la Musa. En Riven es coŀloca en el mitjà per salvar la Musa. La Megatrix apareix, i ataca en Lord Darkar. La Fosca-Bloom segueix fent ľencanteri, i en Lord Darkar s’ajunta amb ella. ĽSky intenta parlar amb la Fosca-Bloom, i comença a dir-li que ľestima. Però ľSky cau al terra.

Quan sembla que en Lord Darkar guanyarà, la Bloom comença a recordar les seves aventures amb ľSky i de sobte la Bloom utilitza el seu poder curatiu en ella i en la resta de ľequip, i la Bloom desperta. Llavors vénen els professors, i tots ataquen en Lord Darkar. Les Winx decideixen combinar el Chàrmix i la convergència.

En Lord Darkar ataca, i llavors les professores fan una barrera. Les Winx activen el seu Chàrmix, i després fan la convergència. Amb aquest poder, destrueixen en Lord Darkar, però tot s’esfondra i han de tornar a les naus. Les Trix es queden al castell.

Les fades i els Especialistes estan fent una festa per la seva victòria, i la Layla porta en Riven amb la Musa. Mentrestant, la Flora està amb ľHèlia i ell està escrivint alguna cosa. ĽSky busca la Bloom, i ella diu que va sentir ľSky quan estava posseïda. I ľSky i la Bloom es fan un petó. Llavors en Timmy crida als altres per fer una foto, però totes queden tapades per algú.

Fets importants Edit

  • En Kerbog, ľocell ďen Lord Darkar, és derrotat i destruït.
  • ĽIcy, la Darcy i ľStormy són fusionades en una entitat anomenada Megatrix.
  • La Fosca-Bloom utilitza tot el seu poder.
  • ĽSky ajuda la Bloom a trencar ľencanteri ďen Lord Darkar.
  • En Lord Darkar és derrotat i destruït.

Curiositats Edit

  • En aquest capítol desapareixen en Lord Darkar i la Fosca-Bloom.
  • En aquest capítol desapareix el Gloomix perquè és un poder de la dimensió Realmix.
  • Aquest és ľúltim capítol de la temporada 2.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori