FANDOM

Hallowinx
Temporada 2, capítol 16
Winx42.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 9 de juny del 2005
Data de llançament (EUA) 11 de febrer del 2006
Noms originals
Nom en italià Hallowinx
Nom en anglès (EUA) Hallowinx
Successió de capítols
Anterior
Ľespectacle ha de continuar
Següent
Aliança amb les bruixes
Llista de capítols

Hallowinx és el capítol 16 de la temporada 2 de la sèrie Winx Club i el capítol 42 en total. Va estrenar-se el 9 de juny del 2005 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, en una classe ďen Palladium. La Flora ha ďexposar el seu treball. Llavors la Bloom informa que a Gardènia han convidat les Winx a una festa ďHalloween. Però cada vegada que una de les Winx ľhi comunica a una altra, canvia el missatge. La Tecna ho diu en veu alta, i en Palladium posa a la Tecna un treball de 100 pàgines.

Una de les Pixies diu a la Pixie missatgera que anirà a la festa ďHalloween, però ľaltra Pixie diu que unes cartes diuen que alguna cosa dolenta passarà a les Winx si van a la festa. Més tard, les Winx i les Pixies van cap a la Terra.

A Gardènia, ľStella veu que tots estan disfressats. La Bloom explica que la Mitzi no és exactament una amiga, i llavors en un cotxe està la Mitzi. La Bloom presenta la Mitzi a les Winx. Més tard, les Winx es posen unes capes i van a un lloc fosc. ĽStella diu que és millor Torre de Núvols, i la Flora sembla que veu un gat que la crida.

Les Winx arriben a la casa encantada, i algunes Pixies tieien por. Entren a la casa, i troben que ningú les saluda. Llavors arriba la Mitzi, i les Winx ensenyen que estan transformades en fades. Tots els convidats de la casa se sorprenen per aquests vestits que porten les Winx.

La Pixie de les cartes torna a dir prediccions a les Winx. Llavors la Bloom vol presentar a la Flora un noi de Romania. Llavors passa la Mitzi i tira la copa sobre el vestit de fada de la Bloom, però ella amb màgia treu la taca i ensenya a la Mitzi que ja no té aquesta taca. La Mitzi no entén què ha fet la Bloom.

Fora de la casa apareixen tres dones amb un rostre deformat. La Musa està parlant amb una Pixie, i la Mitzi creu que està parlant sola. Llavors un noi dóna a la Musa uns pastissos de carabassa, i la Mitzi diu a la Musa que mengi un pastís. Però resulta que tenen sabors dolents. Llavors la Musa fa màgia i posa als pastissos envoltant la Mitzi.

La Tecna i la Digit estan mirant una esquerda que va cap a un quadre de les tres dones sense rostre. La Bloom creu que poden ser les Trix. Després la Tecna veu que la casa, cada vegada que és renovada, envelleix 15 anys en qüestió de mesos. Això vol dir que la casa està encantada. Llavors informen a les Winx que a la Mitzi li passa alguna cosa.

Unes noies i la Mitzi informen de la llegenda de les tres germanes, i la Bloom proposa ajudar la Mitzi. Les Winx baixen a una sala inferior, i troben que tots els miralls estan trencats com deia la llegenda. Les Winx decideixen sortir fora de la casa per esbrinar què passa. ĽStella vol divertir-se utilitzant màgia, però les altres diuen que la màgia és ľelement sorpresa.

Quan estan caminant les Winx, les germanes sense rostre apareixen i volen atacar les Winx. Llavors els amics de la Mitzi apareixen rient i preparen un altre atac. Quan les Winx semblen estar espantades, ľStella descobreix que és la veu de la Mitzi. Llavors la Mitzi diu que tot era una broma i elles s’han espantat de debò.

Tots els amics de la Mitzi estan rient, però apareix una ďelles volant com un fantasma. Els altres amics veuen que no n’hi ha res sota el llençol. Però en realitat estan les Pixies, i les Winx riuen. Després les Winx entren una altra vegada a la casa i es posen a ballar amb els amics de la Mitzi. Però la Mitzi està de mal humor perquè al final ella ha acabat en ridícul.

Fets importants Edit

  • Les Winx són convidadas a una festa ďHalloween a la Terra.
  • Per als seus vestits, les Winx utilitzen la seva transformació de fada.
  • La Flora i la Tecna van per primera vegada a la Terra.

Curiositats Edit

  • Aquest és el primer capítol en què apareix a la sèrie una festa internacional, el segon és el Nadal al capítol 10 de la temporada 5 (Nadal a Màgix).
  • Al final del capítol apareix un fantasma de veritat rient.
  • En una escena apareix una bruixa volant amb una vassoura.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori