FANDOM

Joc de poder
Temporada 1, capítol 23
Winx23.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 19 de març del 2004
Data de llançament (EUA) 20 de novembre del 2004
Noms originals
Nom en italià Fuga da Torrenuvola
Nom en anglès (EUA) Power Play
Successió de capítols
Anterior
Assalt a Torre de Núvols
Següent
El setge de les bruixes
Llista de capítols

Joc de poder és el capítol 23 de la temporada 1 de la sèrie Winx Club i el capítol 23 en total. Va estrenar-se el 19 de març del 2004 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Torre de Núvols, on ľequip de fades, els Especialistes i en Knut van aconseguir arribar a ľedifici. Ells obren la porta i apareixen a ľhabitació de les Trix. La Bloom diu que els passadissos són vigilats per ľexèrcit, però en Knut diu que sap com evitar la vigilància per un mirall que en la veritat és una porta. Malgrat els dubtes, segueixen el camí indicat per ľogre.

En un passadís, un monstre amb forma ďull troba ľequip i informa les Trix. ĽIcy diu que ľequip són com a insectes i els xafaran. A Alfea, la Musa diu que hauria de ser un any lectiu normal, i la Tecna diu que, amb tot això, aprendran més.

Les altres fades també tenen por, i la Musa les tranquiŀlitza. Totes les fades concorden a lluitar. Però en Timmy contacta amb la Tecna i ella deixa les altres. La Musa i la Flora queden sorpreses per aquest comportament que té ara la Tecna. En una nau, en Timmy està parlant amb la Tecna. Al final, la Tecna vol deixar de costat la lògica i quedar-se amb les emocions.

A Torre de Núvols, la Bloom creu que ells estan caminant en cercles, però en Knut diu que estan molt propers al Foc de Drac. En Riven i en Brandon són separats de la resta per rescatar els presoners. La resta de ľequip arriben al lloc on creuen que està el Foc de Drac, però acaba per ser un parany. Apareixen les Trix dient que la Bloom no recuperarà mai el seu poder. Llavors ľIcy diu a la Bloom que Torre de Núvols serà la seva tomba.

En Brandon i en Riven alliberen els presoners i la Griffin i ataca les Trix, dient que elles seran castigades. La Bloom va amb ľSky i ľStella amb en Brandon, i la Griffin fa un encanteri que coŀloca una barrera a les Trix. De seguida, ľequip corre, i la Griffin coŀloca un mur en la porta. Quan les Trix són tancades, ľequip i les bruixes deixen ľescola dient que no poden fer-hi res.

Les Trix destrueixen la primera barrera, i de seguida, reenvien ľExèrcit de les Tenebres. Al pati de Torre de Núvols, la directora Griffin fa un portal cap a Alfea i envia totes les seves alumnes bruixes. Però comença a venir ľExèrcit de les Tenebres i ľSky diu que els podria ajudar amb la seva moto voladora. De seguida, la Griffin crea un vehicle que fa funcions millors.

Bloom diu que és molt perillós, i per això no deixa ľSky anar sol, i ella puja al vehicle. ĽSky i la Bloom empenyen les criatures al buit, i comencen a volar en direcció a Alfea. Però vénen més criatures i ataquen la parella. Llavors ľSky accelera, però comencen a caure rajos del cel al vehicle, cauen i queden perduts al bosc.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

  • Són descoberts els corredors ocults on les Trix estaven en alguns capítols.
  • Les Trix utilitzen el seu teletransport, tot i que van ser concloses per la Griffin.
  • Només en aquest capítol no apareix ľatac de ľExèrcit de les Tenebres en una escola.
  • És ľúnica aparició de ľAranya de ľEspai 4000, pot ser una variant de la moto voadora comuna.
  • En aquest capítol hi ha un error, en Riven té la seva roba informal quan ha de dur la seva roba ďEspecialista.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori