FANDOM

Kalshara i Brafilius
Enemic
Kalshara i Brafilius
Habilitats i poders Metamorfosi (Kalshara)
Temporada 7
Primera aparició El parc natural ďAlfea
Última aparició El poder dels animals màgics

La Kalshara i en Brafilius són els enemics que apareixen a la temporada 7. Són germans. La Kalshara té el poder de canviar de forma (en un ratpenat, en una àguila i en un lleó).

Història Edit

La Kalshara va estudiar a Alfea a la mateixa època que la Faragonda i totes dues eren amigues. De fet, era la millor estudianta de ľescola, i la millor entrenadora ďanimals màgics; no obstant això tenia plans més ambiciosos: obtenir el poder suprem dels animals màgics.

Ella influencia la Faragonda a robar el llibre dels animals a ľoficina de la directora Mavilla, que conté informacions sobre el primer pas per a aconseguir el seu objectiu. Una de les pàgines del llibre la guia fins a una sala on n’hi ha una font de màgia salvatge.

La Kalshara absorbeix la major part de la màgia de la sala, sent dràsticament transformada en el procés, adquirint una aparença felina. Una petita part de la màgia que es va quedar a la sala, ella la duu fins al seu germà Brafilius.

Els esdeveniments que ella va causar, van dur la directora Mavilla a fer molts canvis a Alfea. Ella allibera tots els animals màgics, abolint ľobligació de les fades ďAlfea ďentrenar un animal. La Mavilla també esborra les memòries de tots a ľescola, per a que ningú se’n recordi del que Kalshara va fer.

Personalitat Edit

La Kalshara és forta, talentosa i decidida. Manipula tothom al seu voltant per a aconseguir els seus objectius, com va fer amb la Faragonda. El seu germà Brafilius sembla una mica ximple i fa cas en tot allò que digui la seva germana.

Galeria Edit

Personatges de Winx Club
Fades Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDafne
Especialistes: SkyBrandonRivenTimmyHèliaNabuRoy | Paladins: ThorenNex
Enemics de les Winx: Les TrixLord DarkarValtorEls Mags del Cercle NegreTritannusSelinaKalshara i BrafiliusMés…
Altres personatges aliats de les Winx: PixiesSelkiesAnimals màgicsMés aliats…

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori